October 2, 2012

give me your heart and your soul

mimlenince heyecandan aklımı kaçırıyorum, o furyaya bi türlü dahil olamadığım için herhalde. hem de bu seferki müzikli mim, cihan'a çok teşekkür ediyorum, kolları sıvayıp başlıyorum.

Sesinizin çok güzel olduğunu farzedin ve ideal sahne performansınızı tarif edin.(Hangi şarkıyı söylerdiniz,nasıl giyinirdiniz,size kimler ya da hangi aksesuarlar eşlik ederdi?)

ben bunu zaten gündelik hayatımın içinde sürekli hayal ediyorum, dolmuşta giderken falan. her şey çok rakınrol, deri pantelon giymişim ama feminenliğimden de ödün vermemişim, grubumda kız basçı ve yakışıklı gitarist var. böyle ayaklı mikrofonla çılgınca şarkı söylüyorum. söylediğim şarkıya bazılarınız inanamayacak, zira bu grubun arkasından insafsızca atıp tutuyorum ama yemin ederim bu şarkı kendiliğinden gelip yerleşti bu hayale. çok da güzel oldu.




Özel bir gününüzde bir koro ya da özel bir kişi sizin için sürpriz bir parça hazırlamış.Parçanın özelliği sizi tarif etmesi.Hangi parça olurdu bu? 


o kadar çok şarkı, o kadar çok an var ki. bazı geceler beni tarif etmiş olan şarkıları kimse bilsin istemem mesela. ama şu aşağıdaki nerde çalsa üzerime alınırım.




İçinizde kalmış,söylenmemiş bir takım şeyler var.Uygun şartların biraraya geldiğini hayal edin.O kişiye(yarım kalmış bir aşk,kırgın olduğunuz bir dost vs.) duygularınızı anlatabileceğiniz bir fırsatınız var.Ona hangi şarkıyla duygularınızı anlatırdınız? 


böyle şeyleri ben anlatamam, morrissey anlatır en güzel. this world, i'm afraid, is designed for crashing bores.




Sizi şu an okuyanlara göndermek istediğiniz parça? 




içimden bu geldi. adettendir mimleyeyim ben de, kaale almazsanız bozulmam. valla.

pınarbiraz şöyle biraz böyle, seda, semmma, gonca, cessie, çağatay bey, leylak dalı, joy, enki, nesrin, saçaklı, tuğba yazarsanız hem okurum hem dinlerim.



13 comments:

  1. f.g., Hanım;

    Benim için çok zor, içinden çıkılmaz bir şey amma; aksesuar, sahneye çıkma olayı olmazdı. kastanyetli bir İspanyol parçası olabilirdi. İçimde kalan duyguları profilimiz yazmıştım yıllar önce.

    Size ve okuyanlara:

    http://www.dailymotion.com/video/xbq6kd_rodrigo-gitar-koncertosu_music

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben de sizi sahnede hayal edemedim ama sanki böyle takım elbiseyle ağır bi şarkı söylerdiniz gibi geldi :) dinliyorum hemen rodrigo'nun gitar konçertosunu.

      Delete
  2. İşyerindeki pcde şarkıları göremiyor ve video yükleyemiyorum o yüzden akşam evde cevaplayacağım, teşekkürler :)

    ReplyDelete
  3. Şu hayatta en sığ olduğum konulardan biri futbolsa diğeri müziktir. Hatta bir posta başladım, sağıme Fergie'yi alırım, soluma Michael Jackson'u yazdım ama dedim reil etme kendini Seda. Fermina adını bile duymadığın şarkılardan yazı yapmış, sen hala pop'tasın, Michael'desin.
    Quenn'in her şarkısını ruh halime göre anlatır, oldum bittim çok severim. Bizi okuyanlara da SAMİME SANAY'dan 'Bir ilkbahar sabahı, güneşle uyandın mı hiç' şarkısını göndermek isterim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aa olur mu yahu, pop müzik ne güzel müzik, çok sevdiğim britney spears şarkıları var benim! giderayak queen'den don't stop me know'ı göndereyim, enerjik geçsin gün, "burning through the skies, that's why they call me mr fahrenheeeeiiit, i'm travelling at the speed of liiiiiight!" :)

      Delete
  4. oleyy bende mimlendimm !! hemen cvplayacağım :))

    ReplyDelete
  5. Yapmaya çalışacağım:)
    İşin içinde müzik varsa yaparım.

    Sevgiler.

    ReplyDelete
  6. gangnam style'dan şaşmam bu ara :))))

    ReplyDelete
  7. yeni farkediyorum ismimi :)
    hemen yaptım ;)
    gangnam style paylaşmamak için zor tuttum kendimi ben de :D

    ReplyDelete
  8. şu dakikaya kadar hiç bakmadım ne bu gangnam style diye, şart oldu ikiniz de yazınca :)

    ReplyDelete