October 16, 2012

i'm crazy about music, beautiful music, beautiful sounds

henry'nin gençliğinde çok eğlenceli biri olduğunu anlatıyor kızı, sokakta yürürken durur çocuklarıyla dans edermiş. şarkı söylemeye ve müziğe bayılırmış.

sonra kendi içinde kaybolmuş işte, alzheimer bu sanırım. 10 yıldır bakımevindeymiş, kendi kızını bile tanımaz vaziyette. bi ipod takmışlar kulağına, içinde sevdiği şarkılar olan.

henry'nin nasıl kendine geldiği, müzik hakkında neler dediği, bayağı şarkı söylemesi falan aşağıdaki videoda. arada konuşan dr. oliver sacks, "uyanışlar" kitabının yazarı, filmi hatırlıyorsunuzdur, robin williams'lı, robert de niro'lu.



bence de bütün dünyanın müziğe ihtiyacı var. hep söylerim kardeşime ve barbar kocama, olur da başıma bi şey gelirse, sakın fişimi çekmeyin, ben eninde sonunda uyanırım. uzun sürer belki ama kesinlikle uyanırım. yeni çıkan albümleri falan çalın bana, bunlar hep işe yarar. yaşlılığımda yalnız da kalabilirim, onun için de buraya yazmış olayım, biriniz bi ipod getirin bana lütfen.

11 comments:

  1. O halde Alzheimer playlist'ini bekliyorum heyecanla...
    İmza
    Sarıkafa

    ReplyDelete
    Replies
    1. sen hastaneye ipod getirmesi gerekenler listesindesin! yapiyim ben alzheimer playlist'i, sen neler çalman gerektiğini biliyorsun zaten mehhehhe :)

      Delete
  2. müzik olmayınca farkında olmadan depresyona giriyorsun. ama dinlediğin müziğin de seni canlandırıcı, mutlu edici, "ayaklarını kesici" etkisi olmalı.

    ağlak müzik dinleyip de, "hayatım boktan be abi" diyen insanları dövesim geliyor.
    "semra, tak bir kaset de neş'emizi bulalım".

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben ağlak müzikli dönemlerimi de kucaklıyorum j., melankoli benim bi parçam, inkar edemem :) ama dövmek istediklerim listesi yapabilirim bak burdan yola çıkarak, düşüncesiyle helecanlandım. hele hele.

      Delete
    2. sen de ipod getirirsin bence, seni de ekledim listeme.

      Delete
  3. Ben ipod getirmem kart atarım:)
    Bugün ilk gün damgalı Antalya pullu kartın yola çıktı, postacının yolunu gözle. Bizim Antalya PTT netamelidir umarım eline gecikmeden ulaşır.
    Şimdi de sonra da müziksiz kalmaman dileğiyle...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yihhiii! gözlerim postacının yolunu.
      istemeden de olsa artık sizinle bi şarkımız var bence, kartın arkasına yazarsınız sözlerini akasyalar açarken diye, ben anlar uyanırım, siz hiç merak etmeyin :)

      Delete
  4. tüm mp3 çalarlara aypod dendiğini biliyorsun değil mi :D
    hazır ol!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ouuvvv bi şeyler oluyor!
      ipod maypod önemli değil. teyp de olur, 70ler usulü, stereo.

      Delete
  5. burdaki bütün müzikleri kor getiririm ben...
    o değil de benim müzikle niye hiç aram yok! o.O

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh vallahi içim rahatladı, bu durumda alzheimerdi komaydı, ben yaptım planımı programımı, biraz yatıp siz gelince uyanıyorum.

      izmir'de yaşamanın etkisidir o, etraf o kadar güzel ki katkı maddesine ihtiyaç duymamışsındır.

      Delete