October 20, 2012

martılı rüyalar

zeki bey'le bakışarak ütü yaparken sesi de dahil olsun dedim sahneye. youtube'da bu aşağıdaki videoyu buldum. "inleyen nağmeler", çok sevdiğimden olacak, sıklıkla kafamın içinde çalarken bulduğum bi şarkıdır. daha önce yazmıştım, bi kere yanlış söyleyince asla düzeltemiyorum, benim versiyonumda şarkı şöyle gidiyor: "inleyen nağmeler ruhumu sardı, bir rüya ki orda hep martılar vardı". eveth.

videoda zeki bey, şarkıcı kızın sahnesini çalıyor çaktırmadan. ama o kadar bedbaht ki içinden fırlayıveriyor inleyen nağmeler. gerçek hayatta zeki bey'in önünde şarkı söylemeye cesaret edenin alnından öper, elini sıkar tebrik ederim. kızın donup kalmış şaşkın yüzünü uzun süre unutabileceğimi zannetmiyorum, bi pudralayıvereydiniz bari. ama her halükarda yaşasın eski türk filmleri!




6 comments:

  1. martı değil de ne ki?
    ben de öyle biliyoreğ?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bir rüya ki orda hep şarkılar vardı,
      uçan kuşlar, martılar, yeşil tatlı bir bahar,
      gülen şen sevdalılar vardı.

      böyle gidiyoreğ.

      Delete
  2. Vallaha ben de 'orada martılar vardı' sanıyordum. Demek şarkılar varmış. Aaaaa şaşırdım hepbirlikte yanlış biliyormuşuz.
    Neyse ben videoyu şimdi izleyecem keyifle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. demek ki koro halinde söylesek doğru bilenleri bastırırız, buna çok sevindim :)

      Delete
  3. kızın donup kalmış şaşkın yüzünün yanında bir de donup kalmış 4 adam var :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaaa di mi aslında, koca bi lokanta donup kalıyor, zeki müren etkisi çok fena çarpar :)

      Delete