October 11, 2012

merhaba gri ankara

sizlere ofisimden sesleniyorum, yağmur yağıyor dışarda.
gece uyuyamadım doğru dürüst.
bi beslenme çantam eksik, içinde haşlak yumurtayla falan, öyle hissediyorum kendimi. sanki hasta numarası yapmışım da annem yutmamış gibi.
bu romantik fotoğrafı sabah çektim.
eve gidip kek yapsam.
gelişme raporu yazıyorum, bunu yaptığıma inanamayarak, şu anda doçentleri profesörlere bölüp gayri safi milli hasılayla falan çarpmam gerek, yapamıyorum. çünkü kim doçent kim değil bilmediğimi farkettim. eveth.
bi yürüyüşe çıkayım bari çarşıya doğru, kırtasiyeye bakar, marketten muz alır dönerim. evet bunu yapayım. şemsiyesiz çıktım evden. artık mecburen ofiste sürünen, üzeri okul logolu sirk çadırını alacağım yanıma. yetmezmiş gibi bi de parlak yeşil.

12 comments:

  1. Ben de şemsiyesizim, ıslağım :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. velkam to ankara, velkam to gri şehir :)

      Delete
  2. Ovv Angara'ya kış gelmiş. İstanbul hala kararsız ve şımarık...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bayağı botlu ve deri ceketli falan bi gün oldu, bu ani geçişler beni çok üzüyor :)

      Delete
  3. yağmuru özlemişim,iç çektim fotoğrafa bakıp..

    ReplyDelete
    Replies
    1. şöyle ağız tadıyla şangır şungur yağmadı ama. bugün de açtı hava, sonbahar gelmemiş gibi davranabilirim biraz daha :)

      Delete
  4. Ankara'nın sisli yamaçlarını özledim, doğduğum şehir, yıllardır doyasıya gezemediğim şehir...

    Foto çok güzel, sanki bu mevsimde Ankara'yı anlatıyor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalkın gelin gezmeye bi gün, başımızın üstünde yeriniz var.

      Delete
  5. Ankara'nın her rengi ayrı ayrı özleniyor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. anıtkabirli kitap ayracı yollayayım özlemini dindirmek için, yoktur sende hiç :)

      Delete
  6. grinin başka bir tonuyla karşılık verebilirim her an, biliyorsun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o tonla herkesi dövebilirsin sen, rakipsiz grilik :)

      Delete