October 16, 2012

okulda neler oluyor?

şimdi durum şu, bizim binada her katta tuvalet var, anahtarımızla açıp giriyoruz. geleneksel olarak da içeri girerken anahtarlarımızı kapıda bırakıyoruz, "içerde biri var" dermiş gibi. geçenlerde bilinçli olarak tuvalete kilitleyen kadın ortaya çıkmış ahhhaha, ay çok fena!


bizim binanın ofis kapılarından ilanlar, halka açık mektuplar falan eksik olmuyor hiç ama bu kadar acayibini ilk defa gördüm. altından bi yanlış anlaşılma çıkarsa çok komik, çıkmazsa korku filmi gibi olur. fotoğrafa kan lekelerini ben ekledim.

7 comments:

  1. alllam :O
    bu nası bişiy ya
    olur muymuş öyle şey ahahah
    harika bişey bu ya :D

    ReplyDelete
  2. :))) akademik ortamların delileri de bir başka eğlenceli oluyor

    ReplyDelete
  3. bi ara yaşlıca bi hoca "akademik" tuvaletlere "öğrenciler" giriyor diye sinirlenip nefret notları bırakıyordu. sarı kafalı arkadaşım nefret eder böyle hiyerarşik durumlardan, o hocanın notlarına kendi notlarımızı bırakarak sabote etmiştik. bu kilitleyen kadın tabi bambaşka bi boyut getirdi tuvalet meselesine :)

    ReplyDelete
  4. allahım çatlayacağım meraktan :) yeni bir deli! ne kadar heyecanlı opti akademik ortamı... ahh ahh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. benim sevdiğim opti, o aşaadaki kahve sürahisinin kaldırılmasıyla birlikte öldü. zaten sensiz çok sıkılıyorum.

      Delete
  5. puahhahahhaha :))))
    bilinçli olarak demese ben bu kadar işkillenmicektim :)))

    ReplyDelete