November 7, 2012

kardeşim evlendi benim

ben gerçekten duygulandım, insanın arayıp soranı olması pek hoş bi şey, teşekkür ederim dürtmeleriniz için. iki satır yazayım da normal düzenine girsin buralar.

ben bi çabucak ingiltere'ye gidip geldim, dönerken de grip oldum yollarda, 2 gündür sürünüyorum evde. ama öncelikle bana 3 günde vize veren ingiliz elçiliği'ne, akabinde de bayramdan önceki son iş günü, gece eve dönerken aşağıdan zili çalıp pasaportumu bırakan ups çalışanına çok teşekkür etmem lazım. ups'çi birileri burayı bi gün okursa eğer, gerçekten iyi insanlar çalışıyor ankara'da ana dağıtım merkezinde. "iyilik et iyilik bul" felsefesine inanan biri olarak bi kilo baklavayla evrenin dengesini sağlamaya çalıştım ben gene de.

neyse, ben kalktım gittim, kardeşim evlendi, sertifikalarını aldık, parti yaptık, akabinde döndüm. ailemizin tantanasız ve gelinliksiz evlenme geleneği bozulmamış oldu. ben ne olduğumu anlamadan yüzük tutucusu oldum, tek kare de fotoğraf çekemedim o arada. ama birileri belgesel çekiyordu, çok pirofesyonel videolar var bi takım ruandalı ve endonezyalı kızlarda. içim dışım enternasyonellik oldu.

ve fekat şöyle de bi şey oldu, zamanında gelip buralara laf atması vesilesiyle birbirimizi takip ettiğimiz saçaklı'aanım ile gerçek hayatta tanışmış olduk ve hala inanamıyorum dünyanın bu kadar küçük olmasına, o da yazdı şurda, içkilerimizin fotoğrafı da var. resmen kardeşimin nikahına geldi ve daha da acayibi nikahtaki toplam 4 türk kızın hepsi izmirliydi ahhahahah! bu kızlardan birini ayırmak ve daha sonra bahsetmek istiyorum.

dar vakitte bi miktar kartpostal yazdım, kardeşim bugün postalamıştır. sözde sürpriz yapacaktım size kardeşim evleniyor diye ama kartların varmasına kadar geçecek olan süreyi nasıl dolduracağımı hiç hesaplamadım. o yüzden siz okurken şaşırmış gibi yapabilirsiniz mesela.

tavsiyelerinizi dinledim, zencefilli ballı mallı bitki çayları içiyorum, c vitamini de alacağım söz. gerçekten çok teşekkür ederim, yokluğumu farketmeniz çok hoşuma gitti, kedi olsam sırtüstü yatıp yuvarlanırdım.

insanın kardeşini yabancı memlekette bırakıp gelmesi de hüzünlü bi şey ama böyle mutlu olacakmış, halbuki kalbimin bi köşesi keşke hep yanımda olsa diyor.

böyle yani, bunlar oldu. okuyacak çok şey birikmiş o arada. eve dönmem resmen 20 saat falan sürdü, biraz perişanım ve boğazımda sanki 2 adet ceviz var ama döndüm ben.

19 comments:

  1. hoşgeldin seen^^ öncelikle kardeşine mutluluklar dileriim=) saçaklı ile buluşmanız süper olmuş yaa, dünya küçük gerçekten:D

    geçmiş olsun, iyice dinlen de iyileş madem^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. bak saçaklı'da da bikaç fotoğraf olması lazım, iskoç yaylalarından inince dürteyim onu ben :)

      Delete
  2. Hatırlı olsun.Mutluluklar dilarim.

    ReplyDelete
  3. Aman da aman, hayırlı olsun, kardeşe mutluluklar diliyorum. Yokluğunun sebebi anlaşıldı şimdi, tek böyle sebeplerle olsun.
    Havalar zaten fasarya bir de yol yorgunluğu eklenince hasta olman doğal, kendine tikat et, içine elma sirkesi ve tuz karıştırılmış suyla gargara boğaza çok iyi geliyor, annenin yerini bir dürtük atayım bu konuda, ne de olsa senden 2 yaş falan büyüğüm, sözümü dinle :P
    Şaka bir yana geçmiş olsun diyor, sevgiler yolluyorum (sirkeli gargarada ciddiyim ama çok rahatlatıcı.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tamam yapayım gargara, bu sabah daha kötü uyandım nedense. çok teşekkürler iyi dilekleriniz için!

      Delete
    2. ben 1 yaş var sanıyordum aramızda, çok şaşırdım :)

      Delete
  4. mutlu olsun kardeşin hep.
    Ve çok geçmiş olsun sana.
    İyi ki geldin ,

    ReplyDelete
  5. ben de sıkça giremedim ama döndüğümde yokluğunu hissettim, hayırlı bir iş varmış işin ucunda.
    KArdeşini kutlarım,mutluluklar dilerim..

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok teşekkür ederim, mutlu olurlar inşallah :)

      Delete
  6. O da ortalarda yoktu, biraz daha yok olur şimdi.
    Allam mutlu mesut etsin inŞallaaa!

    Ben merak ediyorum, vidyo olur, foto olur bekliyorum, özelden kamusal alanlardan vs.

    Sirkeli yapamazsan tuzlu limon suyu ile gargarayı denersin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yollıycam sana görsel belge, z. akşam yollıycakmış bana.
      ay bi sokağa çıkıcam galiba ben, 2 kart atıyım, bi de elma sirkesiyle limon alayım. çürümüş evde limonlar, elma sirkesi de yok. yapıcam gargara söz, çok rahatsızım şu anda.

      Delete
  7. bende fotoğraflar var, evet... "arkadan"!! :))) arkadaş o neydi öyle birşey görmedim hayatımda...
    efenim bu ingilizler düşünmüşler taşınmışlar, diğer ırkları kendimize nasıl "allah akıl fikir versin" dedirtiriz diye kafa patlatmışlar ve sonunda nikah salonunu, misafirlerin gelin ve damadın sadece sırtını görebilecek şekilde konumlandırarak çare bulmuşlar... te allaaaam!
    ve fakat bütün bu ingilizliğe rağmen Fermina'anımın gözünden türk usulü bir damla göz yaşı geldi... gerçi gülmekten miydi "i'm nervous" diişlerinin bir sonucu muydu bilemedik ama hayatımda görüp görebileceğim en enteresan nikah olduğu açık ve net! :))
    böyle ne olduğunu anlayamamış ilk buluşmamızın ardından, benim 7 saat bulaşık yıkamışlığımın sizin de dışarda soğuktan helak olmuşluğunuzun akabinde gerçekleştirdiğimiz ikinci buluşma da hatıralarımızda önemli sıralarda hani :))
    lüffen normal iklim ve doğa koşullarında da buluşalım... şöyle türk kahveli falan... zira buraları okumama rağmen ne çok şey bilmiyomuşum(z)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhahahah, ee ben önde durmama rağmen gene de sadece sırt gördüm, öyle salon mu olur hakikaten! hala nervous'um ben, geçmedi valla o kadar alkol tüketimine ve yol tepip eve dönmeme rağmen. herkes türkiye'ye dönsün, kızlarağası'nda kahve içelim, bunu istiyorum. gelcem ben galiba bu aralar, sen döndükten sonra gibi bi ara. kordon'a götür beni, gençlerle aynı havayı teneffüs etmek istiyorum.

      Delete
  8. çok çok tebrikler ve mutluluklar!!! :)

    ReplyDelete
  9. sms, gmail ve facebook'tan yazıp yanıt alamayınca bir de buradan deneyeyim: z'ye ve eşine mutlu, sağlıklı, çok neşeli bir hayat diliyorum.

    ReplyDelete
  10. Yeniden tebrik ediyorum blog yazısı vesilesiyle de:) Çok çoook mutlu olsunlar:)Ayrıca çok geçmiş olsun bol bol taze meyve suyu sık iç o da c vitamini sonuçta iyi gelir, ıhlamur, zencefil, hibiskus, havlıcan falan da ıhlamurun içine koyup kaynat kış aylarında Ankara deyince hep aklıma gelir o teyzemlerde yapılan kıpkırmızı ıhlamur, şifa niyetine:) Öptüm sevgiler:)

    ReplyDelete