December 24, 2012

ayh!

dün gece sarı kafalı solmeytim, bu sabah da çağatay bey dürtünce ne zamandır yazmadığımı farkettim. gerçi pek bi şey de olmadı buralarda ama.

kudi'nin hafif şehla olduğunu farkettik. öksürüğü azaldı ama tamamen geçmedi. hayatı boyunca evde yaşamış gibi uyum sağladı, son gördüğümde sehpanın altına yatmış, oyuncak kemiriyordu kibar kibar.

ara ara kar yağar gibi oluyor ama tutmuyor, hava iyice soğudu. yılbaşı ruhuna da giremedim, geçen seneden kalma biraz süs falan vardı, öyle duruyorlar bi kenarda. hiç pulum kalmadı bu arada, içinizden birinin yılbaşı tebriği zarfına elimde kalan son pulları yapıştırdım, yoksa yağlı güreş hakkında bi mesaj vermeye çalışmıyorum, mecburiyetten oldu.

şu anda hava açık, fırsattan istifade sokağa çıkacağım. yılbaşı çiçeği alayım bari, belki faydası olur bu uyuz halime.




9 comments:

  1. KUDİ iyice alıştı o zaman eve, hayırlısı olsun. Kart, pul dediniz de hemen postaneye gideyim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alıştı valla, bugün ilk defa yalnız da bırakmışlar evde bi-iki saat, asayiş berkemal :)

      filateli.gov.tr'den sipariş ettim geçen hafta biraz pul, gelir bu aralar herhalde.

      Delete
  2. Yahu her gün 3-5 kere yazsan ya. Senin düşüncelerini dinlemeyi çok seviyorum. İçimden geçeni söyleyesim geldi şu an, bııırrrrr diye döktüm yorum bölümüne. İyi ki şu kartlaşma etkinliği olmuş da tanımışım blogunu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. utandım yemin ederim, çok teşekkür ederim :)
      yazayım tamam, bi dağıldım bu aralar, doğru dürüst oturamıyorum kompüterin başına. yeni yılda daha verimli biri olurum umarım :)

      Delete
  3. elimdeki kart nasıl dağıttı beni bilemezsin ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben sana gene atarım kart, bazı arkadaşlarımı ağlatmışlığım var :)

      Delete
    2. Bu akşam Beyoğlunda bir kitapçıda sana bir kitap bakılsın o zaman :) var mı dır isteğin arzun

      Delete
    3. şiir! doğru dürüst şiir okumuyorum ben, senin sevdiğin bi şiir kitabını severek okurum. sakın çok para verme, en güzel şiir kitabı en ucuzudur :)

      Delete
    4. ZEVKLEEEEEE ALACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİN

      Delete