December 31, 2012

hepinüyiir!

yılın son günü güneşle birlikte dikildim ayağa, ne güzel ve sakin bi sabah.

kudi bizde kaldı dün gece, 75 metrekarelik minyon evimizde kıpırdayacak yer kalmadı, elini sallasan araplık, sallanan kuyruklar. bütün gece oynadılar, terasa çıkıp güvercinlere havladılar yanyana. fotoğrafta senkronize bi şekilde yemek dileniyorlar.

2012, kudi'nin geceleri sıcak evde uyuduğu, koko'nun da kendine arkadaş bulduğu yıl oldu. dönüp de geriye bakmaya çok üşeniyorum, tuhaf bi yıldı.

ilkokul 2'deydim ve kitaplık koluydum. kütüphanecilik haftasında pankart hazırlamamız gerekiyordu. babamın mesleki olarak bu işe uygun olduğuna karar verdi öğretmenim. pankartlardan biri konfüçyüs'ün "tanrım bana kitap dolu bir ev ile çiçek dolu bir bahçe ver" sözüydü. bunca yıl sonra bile çok makul bi temenni olduğunu düşünüyorum hala.

sonra bi de jack kerouac geliyor aklıma, "benim için yalnız çılgın insanlar önemlidir, yaşamak için çıldıranlar, konuşmak için çıldıranlar, kurtarılmak için çıldıranlar, aynı anda her şeyi birden arzulayanlar, hiç esnemeyen, beylik laflar etmeyen, muhteşem sarı maytaplar gibi yanan, yanan, yanan insanlar.."

kendim için yeni yıldan  beklentilerim bunlar; tanrım bana güzel kitaplar, ölmeyen çiçekler ve çılgın insanlar ver.

ev toplamaya, alışverişe ve ekmek-yemek falan yapmaya vereceğim kendimi. bi daha yazamam herhalde bugün, o yüzden yeni yılınız kutlu olsun!

20 comments:

  1. umarım dileklerin olur bu yıl :)) herşey gönlünce olsun sağlıklı mutlu yıllar !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hepimizin dilekleri gerçekleşir umarım, sana da mutlu yıllar! :)

      Delete
  2. Tanrı size güzel kitaplar, ölmeyen çiçekler ve çılgın insanlar versin! 2013 çok güzel gelsin; sağlık mutluluk ve başarıyı daha çok daha çok getirsin:) Mutlu yıllar:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cümlemize inşallah! :) sabahları yataktan neşeyle fırlayacağımız bi yıl olsun bu. mutlu yıllar!

      Delete
  3. Dileklerin gerçek olsun tatlı kız. Yüzünü görmesem de 2012'nin bana getirdiği hoşluklardan birisin sen, öpüyorum seni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ihiihihi ben de çok öpüyorum leylak dalı ablacığım, ankara'dan sevgiler yolluyorum. bi de dün çok acayip bi kaktüs aldım, incelemelerimi tamamlayıp yazacağım. daha alırken kafamda "leylak dalı alarmları" çaldı ahhahaha :)

      Delete
  4. meri nüv yiır!
    iş bitse de eve gitsek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oltugedır maşallah ehhehheh :)
      marketlerde kıyamet kopmakta, haberin olsun!

      Delete
  5. çıldıring vesselam.
    ne dediğimi ben biliyor muyum sanki:))

    mutlu mutlu yıllar fermina daza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhehehe ben bi de 2 kadeh şarap içersem bu gece, terastan lazerle yeni yıl dileklerimi yollarım oralara :) iyi seneler, mutlu ve güzel günler pınar!

      Delete
  6. f.d. Hanım;

    Tekrar, sizin ve Conan beyin yeni yılınızı kutlarız. Tüm güzellikler sizlerle olsun...

    K.K. Kardeşlerime selamlar.

    G. ve Ş.

    ReplyDelete
    Replies
    1. biz de sizin ve ş. hanım'ın yeni yılınızı kutluyoruz, selamlar yolluyoruz.

      m.ş.z.k.k.

      Delete
  7. Happy New Year !!! Wish you have a wonderful year in 2013 !!! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy new year sam! i wish you all the best in 2013! :)

      Delete
  8. Mutlu yıllar Fermina, Efe de selam yolluyor sanırsam, öyle bir hareketler yaptı.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesin yolluyordur, ben de burdan yanak makası yolluyorum ona. mutlu yıllar!

      Delete
  9. Sevgili Fermina, dileğin en güzelini 7 yaşında bulmuşsun, tebrikler! :) Kuyruk sallamalarının eksik olmayacağı, çiçekli, kitaplı, güzel bir sene olsun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hepimiz için güzel bi sene olsun, bana nedense güzel olacak gibi geliyor bu 2013! :)

      Delete
  10. çalıcam o Kerouac'ı! çok sevdim.

    ReplyDelete