December 18, 2012

kudi'yi tanıştırayım

bu yandaki çocuğun adı kudi. sokaklarda doğup kendini annemlerin urla'daki evine attı 2 sene kadar önce. bahçede yaşıyordu, sonra kaçtı, 8 ay sonra geri geldi. geçtiğimiz pazar günü de hayatında ilk defa arabaya binip ankara'ya geldi.

yumuşak yanakları, puanlı ayakları, pofuduk bi kuyruğu var. altın gibi de bi kalbi. herkesle iyi anlaşır, sessiz ve iyi huylu bi köpektir. pek öyle evin içinde yaşama tecrübesi olmadığı halde hiç çiş-kaka kazası olmadı. günde 2-3 kere dışarı çıkarıyoruz, dışarda yapıyor. başka köpeklere merhaba dedi, mahalleyi tanıdı, sağa sola işaretler bıraktı.

geldiğinden beri öksürüp kusuyor, üşüttü herhalde diye giydirdim dün ama gece kötüleşince veterinere götürdük. faranjit olmuş. antibiyotik vurdu veteriner. pek de bi düzelme yok henüz. bütün gece kusmaya devam etmiş, annemle babam uyumamışlar.

tam her şeyi planladık, evde rahat edecek derken bu hastalık çok canımı sıktı. umarım iyileşir bi an önce, bayağı endişeleniyorum.

22 comments:

  1. ankara'nın faranjiti meşhur, onu da buldu demek :( umarım en kısa sürede iyileşir..

    ReplyDelete
    Replies
    1. teşekkür ederim nil. bugün bi gelişme görmezsek tekrar taşıyacağız veterinere. zaten kış mevsimini pek sevmiyorum, ankara'nınki iyice çirkin geliyor bana.

      Delete
  2. çok çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda atlatır. çok şeker bir şey kazagına bayıldım :) bir ara bizim köpeğimizde kusma isal öksürük vardı iğne yemişti ilaçları vardı 5 güne toparlanmıştı. eniştem hala anlatır resmen kollarını sırtına dayamış bemi al götür diye :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kazak benimdi, ona daha güzel oldu :) bugün dolaşmaya çıkalım dedik, hiç hali yoktu, hala köh köh öksürüyor, bakalım, toparlar inşallah.

      Delete
  3. Hoş geldin KUDİ, geçmiş olsun.

    Çocukluğu gençliğimi hatırlattı bana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. gençliğiniz maceralı geçmiş, bunu anladım ben :)

      Delete
  4. Çok geçmiş olsun.. Hava değişikliğindendir belki.. Allah şifa versin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. urla'da öksüren bi arkadaşı varmış, gündüzleri sokakta oynadığı, ordan kapmış galiba :) çok teşekkür ederim şifa dilekleri için.

      Delete
  5. Çok güzel köpekmiş Fermina. Bir de iyi huylu demek, harika. İnşallah hemen iyileşir yavrucak :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyileşsin de bi, daha güzel fotoğraflarını çekeyim. çok yumuşak huylu bi köpek, içim parçalanıyor hasta gördükçe.

      Delete
  6. ankara'ya gelirsem benim de olacağım o sanırım :) beni de giydirirsin demi o zaman hahahha :P
    geçmiş olsun de hemşerime ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaa valla mahvoldu başkent'in havalarında. sen iner inmez ben atkıyla koşar boynuna sararım, paketler eve götürürüm merak etme :)

      Delete
  7. Kudi'ye geçmiş olsun... Yakında ziyaretine geleceğim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sen gelene kadar iyileşirse tunalı yürüyüşüne çıkarırız. bu koko gibi değil, her yere taşınır, çok sakin.

      Delete
  8. Çok tatlı,kıyamammmm :( Geçmiş olsunn

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok teşekkür ederim, bu kadar çok geçmiş olsun dileğiyle çabuk iyileşir gibime geliyor :)

      Delete
  9. Çok çok geçmiş olsun. Hayvanlar, insanlardan daha iyi hastalardır genelde. İnsanlardan daha çabuk iyileşirler bakılırlarsa, sizlerin ilgisi ve sevgisiyle çabucak toparlar umarım =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haklısın, kaderine razı olup iğneleri yedi, hiç sesini çıkarmadı. şöyle iyice bi tombullaşsın, elime güp güp et gelsin severken, içim rahatlayacak :)

      Delete
  10. beklediğimden yakışıklıymış. Ankara nüfusunu +2 yaptık kendisi ile.

    ben de öksürüyorum Fermina'anım, alışverişe çıkalım, kürk alalım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kendinden puanlı çoraplı çocuk :)
      dündün mü sen? gidelim alalım kürk, hangi kürk ama? o beyazlı-griliyi diyorsan tamam, tavşanlardan bahsediyorsak dışarda beklerim ben :)

      Delete
  11. beyazlı-griliyi aldım bile.
    ehrehrhe
    davşanlı? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyi yapmışsın, ofistekilere günlerini göster, şıklığınla döv onları :)
      davşanlı nerden alınır bilmiyorum ve kendimizi nerelerde bulucaz diye düşünüp irkiliyorum ahhahhaha :)

      Delete