December 3, 2012

yılbaşı kartı yolluyoruz!

yılbaşı kartı yollayalım birbirimize ve tanımadığımız başkalarına diye merakla bekliyordum, banu ilan etti geçen gün, bu sefer o organize ediyormuş. şurdan duyuruyu okuyabilirsiniz, 7 aralık'a kadar posta adresinizi banu'nun emailine (birazsoylebirazboyle@gmail.com) göndermeniz gerekiyor, ben yazdırdım hemen kendimi. geçen bayram çok güzel kartlar gelmişti, hele taa bodrum'dan gelen karta iliştirilmiş begonvilleri hala unutamıyorum, çok duygulanmıştım.

bu etkinliği düşünüp son ingiltere'ye gidişimde bi kutu kart almıştım, çok hazırlıklıyım anlayacağınız.


8 comments:

  1. Yaşasın İngiliz kartlarımızı olacak dimek ki :) Bu sefer gençlere devir teslim yaptım, Banu sağolsun üstlendi işi. Malum ben şimdi kitaplık yöneticisiyim, iki işi aynı anda götürmek zor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben hep kitaplık koluydum örtmenim, ben de yollıycam kitaplığımı :)

      Delete
  2. Sevgili Fermina, İngilterelerden beni de düşünüp attığın kart beni çok mutlu etti. Teşekkür ederim:) Yılbaşında da kartpostal dostluğumuza devam:) Ah bir de İstanbul da olsaydın....

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaşasın varmış kartım! yaa istanbul'da olsaydım, beraber kart alışverişine çıkardık, ne güzel olurdu :)

      Delete
  3. Banu'nun etkinligine katilan bloglari geziyordum da 100. takipcin oluvermisim, seni zahmete sokmadan kendimi cikolata ile odullendireyim bari :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaa hayatta olmaz, böyle bırakmam! 100 bu, çok heyecanlı :)

      Delete
  4. :) severekk bnde katıldımmmm ... çok sevındım yıne bole guzel etkınlık var yıne

    ReplyDelete
    Replies
    1. yazsak da yollasak bi an önce, çok heyecanlıyım :)

      Delete