January 14, 2013

akman pastanesi!

cumartesi günü bi dişçi randevusu ve bi protesto yürüyüşü arasında kızılay'da vakit geçirmemiz gerekti. barbar kocam "şurda bi pastane vardı, oraya gidelim" dedi, "yok artık o pastane orda" dedim içim sızlayarak. sonra ağaçların arasından tanıdık bi turuncu tabela gördük, "aaa? yoksa? aman allahım?" derken bi baktık ki akman pastanesi geri dönmüş!

sevinçten paspasına yatasım geldi, garsonlara sarılasım geldi. cilalı ekmekli sosisli sandviç söyledik, neşeyle oturduk bahçede.

bikaç ay olmuş açılalı, hiç haberim yoktu. leylak dalı da çok sevinecek buna.

kızılay'da nereye oturacağız derdi de böylece sona ermiş oldu. "kaç yıllık güzelim pastane dürümcü oldu" sıkıntısı da geçti. akman turuncusu bana iyi geldi.


8 comments:

  1. Şekerim senin haberin yok muydu, ben bütün yaz gittim oraya :) Önce Goralı diye açldı, sonra talep geldi sanırım Akman yazıldı tabelalara. Boza ve sosisli dahil pekçok ürün Akman imalathanesinden geliyormuş. Yalnız Goralı adıyla sundukları sandviçlerin eski Goralı ile alakası yok. Yazın durum böyleydi acaba şimdi tamamen Akman'a mı döndü? İlk açıldığında garsonlar falan pek cevvaldi, şimdi gevşeme var mı?
    Seninle yazın bir boza ya da sosisli buluşması yapalım orada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaaa yoktu haberim ama olsun, daha çok sevindim böyle görünce :) garson da aynen bunları anlattı, şimdi tamamen akman olmuş, garsonları da pek sakin :)

      o zaman randevulaştık yaza, not alıyorum :)

      Delete
  2. Cilalı ekmekli sosisli sandviç, çok enteresan geldi bana, şu aç karnımla. İnşallah bir daha yolum düşerse Ankara'ya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. olsa yerim ben de, ofiste kahve içiyorum hüzünle :)
      bi dahaki gelişinizde akman'da buluşuruz inşallah hepberaber.

      Delete
  3. Replies
    1. hardalı fotoğrafı buraya eklerken farkettim! açlıktan mı sevinçten mi bilmiyorum ama gözüm dönmüş benim :)

      Delete
  4. Cidden Akman dönmüş mü ? Ankara'da yaşıyorum ve haberim yok. Aman Allahım ! :D Güzel bir haber.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bence resmi geçit töreni düzenlenmesi lazım. en azından biraz havai fişek falan :)

      Delete