January 18, 2013

bi takım dengeler

rüyamda botlarımın burunları patlaktı, ayak parmaklarım görünüyordu. hala tuhaf hisler içindeyim.

evethh.

fotoğrafta, masamda kendi kendine oluşan köşeyi görmektesiniz. bu aralar hedeflerim bunlar. oturan siyah buda'yı arkadaşım S. hediye etti yılbaşında. geçenlerde de çantasından "ideal denge" bardak altlığını çıkardı. yoga ile normal hayatım arasında kurulursa o ideal denge, benden mutlusu olmaz yemin ederim.

yogaya resmen kaydımı yaptırdım, çarşamba akşamı süper kalabalık bi derse gittik. benden başka yeni başlayanlar da vardı, bi kız yarıda bırakıp kaçınca S.'ye hunharca "bak, benle gurur duyman lazım, en azından sonuna kadar dayanıyorum" diye duygu sömürüsü yaptım. S. kızın arkasından üzüldü bi yerine bi şey mi oldu diye, sonra da bana "bazen koko'ya benziyorsun" dedi. itiraz edemedim, konuşacak bi halde değildim zira, gözlerimi kırpıştırabildim sadece.

bu sefer dizlerim morarmadı. her yerlerim acıyor fakat tutulmuş boynum açıldı, biraz daha ileriye uzanabildim. esnediğim her milimetreyle gurur duyuyorum, hiç kolay bi şey değilmiş.

bugünün aktiviteleri ise önce ev temizliği akabinde de spor salonunda fönlü-makyajlı kızlarla kardiyo. taaa liseden bi arkadaşım ankara'daymış, akşam da onla buluşsak, böyle ideal dengeye can kurban.

4 comments:

  1. Tebrikler :) İkinci derse gidecek gücü bulursan gerisi de gelir. 2 sene önce yoga diyip burun kıvıran koca efendim, zorla tek ders gittiği yogadan sular seller gibi terli çıktığı andan beri yoga konusunu açmaz oldu, göründüğü kadar kolay değil yoga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaa çok teşekkür ederim ceren, benim için çok büyük bi adım bu çünkü. bu ikinci dersti, yarın öğlen üçüncüye gitmeyi planlıyorum :) spor salonuna koca efendiyle gidiyoruz, "niye terlemiyorsun?!" deyip duruyor bana, henüz yogayla tanışmadı :)

      Delete
  2. güzel de, bırakınca kötü oluyor.
    bende o disiplin ve yaşam koşulları yok. teprikler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bende de disiplin yok, hiç olmadı :) cumartesi cumartesi 8buçukta kalktım derse gidicem diye, kendime şaşırdım.

      Delete