January 3, 2013

yoga ile imtihanım

bunlar benim bu sabahki dizlerim.

dün akşam hayatımda ilk defa yogaya gittim. arkadaşım S. yoga yapıyor, onun fffücudunun zinde hali beni ikna etti. aslında tuzağa düştüm biraz, S. ve barbar kocam beni hep çakırkeyf yakaladılar, öyle zamanlarda "oluuur onu da yaparım, bunu da yaparım, tabi yaparım!" diye haykıran biri oluyorum.

çok güzel, ferah bi salonda tımbır tımbır müzik eşliğinde tam 1buçuk saat. şu anda oturup kalkamıyorum, varlığından haberdar olmadığım bi takım kaslarım ağrıyor. sırtım, koltukaltlarım, karnım.

ama hoşuma gitti, çok memnunum gittiğime, gene gitmek istiyorum. annemlere uğrayıp hareketleri gösterdim, köpek duruşu yaptım, kudi çok heyecanlanıp bana eşlik etti. dizlerimin hali ne olacak bilmiyorum, ara ara bepanten sürüyorum, alışırlar herhalde.

10 comments:

  1. ne yaptın öyle.huzura mı ulaştın acı çekerek:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. yıllarca oturup bi anda hareket edince şok geçirdi vücudum ahhaha :) dün gece herkes huzura ererken ben "yarabbi omurgamı söküyorlar galiba!" diye oturdum gözlerim kapalı. ama ericem o huzura, çok gaza geldim :)

      Delete
  2. gideceğim vardı vazgeçtim yemin ediyorum... babama sopayla dövdürürüm yoga adı altında daha iyi bu neeeee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. git git, valla iyi geliyor. ben dizlerimi eve gelene kadar farketmedim bile, çok çabuk morarır benim sağım solum zaten. çok güzel esnedi her yerim, kendimi iyi hissediyorum. uzun zamandır yapan kadınlar o kadar güzel ve mutlu görünüyor ki, sırf o yüzden gene giderim.

      Delete
  3. o ne yaaaa? 10 senedir yoga yapıyorum böyle birşey görmedim, nasıl bişey bu, acaba matın kenarı köşesi mi ezdi? ay çok geçmiş olsun diyeceğim, ne diyeyim bilemedim?!?

    ReplyDelete
  4. ahhahah:) ben de bilemiyorum ne diyeceğimi. yok, mat kenarı falan değil, sanırım bizzat kendi ağırlığım ve ultra-hassas cildim bu sonucu çıkardı ortaya. anında morarır, kızarır benim sağım solum. plajda 20 dakikada ciğer olan kızım ben :)

    ReplyDelete
  5. ne olmuş sana?! kapkaça uğrayıp yerlerde sürüklensen o dizler o hale gelmezdi fermina'm, yapma, etme! o.O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ama çok fit olucam, ayaklarımı kafama değdiricem daha :) bugün de spor salonuna başladık, kaburgalarım ağrıyor ahahhaha :)

      Delete
  6. aman allahım dizlerine ne oldu böyle! çok geçmiş olsun ... spor aşkına tutulup morardın hay allahım :)) kolay gelsin

    ReplyDelete
    Replies
    1. teşekkür ederim ness, bu sefer çok kararlıyım, yarım bırakıp kaçmayacağım inşallah :)

      Delete