March 8, 2013

bizim gibi yufka yürekliler / kartpostal daveti

pek kıymetli blogger arkadaşlarım, 

blog komşum çağatay bey'in trafik kazası geçirip yoğun bakımda yattığını yazmıştım, haberlerini aldım bugün, konuşulanları duyuyor ama cevap veremiyormuş. şöyle bi şey düşündük, hemen anlatıyorum.

daha önce KOAH hastası tom amca için yapmıştık, dünyanın bi ucuna kartpostallarımızı yollamıştık, hatırlıyor musunuz? o yazımı tekrar okurken çağatay bey'in yorumunu gördüm, demiş ki : " f.d. hanım, not aldım, datça'ya inince ben de atayım, nolur nolmaz yarın ben de onun durumuna düşerim, sizin gibi yufka yüreklilerden kart beklerim.."

şu an, çağatay bey'in tom amca'ya attığı kartı fazla fazla geri alma zamanı. biz blog yazıcılarının desteğini hissetmesi, moralinin düzelmesi ve bi an önce ayağa kalkıp pek sevdiği datça'daki bahçesine ve dünya güzeli kedisi karakız'a kavuşması için bi kart yazmaz mısınız? 


güzel bi kartpostal olur, geçmiş olsun kartı olur. şiire ve resme meraklıdır kendisi, aynı zamanda pul kolleksiyonculuğu da var. adresi yazıyorum aşağıya, bence biz bunu çok güzel yaparız.

Gökhan Bozkurt
19 Mayıs Üniversitesi Hastane Binası Kuru Pelit Kampüsü
Samsun Merkez,
Samsun

11 comments:

  1. eğer güzel bir kart bulamazsam mektubumsu bi'şiy göndersem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oluur, neden olmasın :) yeter ki posta gitsin, moral olsun.

      Delete
  2. Mina Hanım Merhaba... Sayfa adresinizi Jülide Hanım bana göndermiş.. Bu münasebetle Çağatay Bey ile ilgili yazılarınızın link adresini sayfamda yayınladım. Paylaşım'ınıza teşekkür eder, ÇAĞATAY Bey'e bir kez daha geçmiş olsun diyorum...

    ReplyDelete
  3. Aaa ben de hemen yazıp göndermek isterim ama biliyorsun bizim kartların gelmesi zaman alıyor acaba ya benim kart gelene kadar kaldığı yerden ayrılırsa diye düşündüm şimdi hıımm olsun gene de yollayayım ben de geçmiş olsun diyeyim ..

    ReplyDelete
  4. kendisini tanımıyorum ama bir kartta benden güzel dostunuza.

    ReplyDelete
  5. Sevgili Fermina,
    Birkaç saat önce Çağatay Bey, yani Gökhan Abi'nin vefat haberini aldım. Bu üzücü haberden seni ve bu sayfada paylaştıklarından onu tanımış olanları haberdar etmek istedim. Allah ailesine ve sevenlerine sabır, kendisine huzur dolu bir uyku versin.. Çok temiz yürekli bir insandı, mekanı cennet olsun.. Geride kalan bizler de hayatın ne kadar kırılgan olduğunun bilinciyle yaşayalım :( Sevgiler..

    ReplyDelete