April 9, 2013

aylavyu finn

en sevdiğim grup the veils'in yeni albümü çıktı çıkacak, ön sipariş verdim, heyecanla bekliyorum. bi yandan da facebook üzerinden konser tarihlerine falan bakıyorum, canlı dinlemesi pek güzel çünkü. o arada şöyle bi şey gördüm:


çevireyim hemen. alexandra demiş ki, "finn neden gey gibi şarkı söylüyor? hayalkırıklığına uğradım. lütfen bana geri kalan şarkıların bundan daha iyi olduğunu söyleyin."

akabinde finn gelip cevap vermiş, "eğer 'gey gibi şarkı söylemek'ten kastın freddie mercury, elton john ve rufus wainwright gibi şarkı söylemekse iltifatını memnuniyetle kabul ederim ve umarım ki sesim günden güne geyleşir. eğer tercihin 'hetero-rock' ise eminim senin zevkine uygun bir çok başka grup vardır. en içten dileklerimle. finn."

herkesin kendi fikirlerinden çok emin olduğu bi dünyada işi gücü bırakıp eblehliğe cevap veren finn andrews'ün çok hastasıyım. bahsi geçen şarkıyı da ekleyip gidiyorum.




3 comments:

  1. finn gibi cevap verebilmeli insan her daim.bazen olmuyor.kendimizi ispat etme moduna giriyoruz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben olayın üstünden 8 saat geçtikten sonra kafasının içinde çok güzel cevap verenlerdenim. alternatif olarak da cevap vermek yerine kafasını duvara sürttürdüğümü hayal ediyorum. bu ikisinin arasında bi yerde durabilsem, sinirden çıban çıkarmayabilirim mesela.

      Delete