April 13, 2013

kartpostallar, panoya asmalık küçük hazineler

güzel kartlar geldi bugün, ilki en süper postcard-pal'im adi'den, pulları o kadar beğendim ki evde gezdirip herkese gösterdim. (thank you so much adi, you're always the best! these stamps are beautiful! so, what you're saying is, they won't let me build a tiny house there in brijuni, am i right? :)


brijuni, hırvatistan'da bi milli parkmış, bi tane de küçük hayvanat bahçesi varmış. yalnız yüzmek yasakmış, adi öyle yazmış. bu aralar gelen kartların hepsinde ortak bi soru var, "bahar nerde?", hala diz boyu kar var diye sızlananlar, yağmur durmadı diye söylenenler, ne olacak hakikaten bu havaların hali?

bunlar da pullar:



bu kart da rusya'dan, ivan shishkin'in "çam ormanında sabah" resmiymiş, hemen başka resimlerine de baktım, çok beğendim.

bu aşağıdaki de ressamın bi portresi, bunu da çok beğendim hemen.


saçaklı'nın organize ettiği ve kendi aramızda panolarımıza asacak bi şeyler yolladığımız etkinliğin ilk zarfları elime ulaştı,onlar da ayrı duygulandırdı beni.

önce hülya'nın zarfı geldi.


hülya blog yazmıyor ama dehşetli bi okuyucuymuş, ben bunu anladım. kendi kendime zarf yollasam herhalde içine bunları koyardım! çok teşekkür ederim, hala şaşkınlık içindeyim, çok beğendim hepsini.

sonra cezayir postası geldi ve süper de hızlı geldi. gene zarf biraz tırtıklanmış sağından solundan ama neyse artık, zorlu bi yolculuk çünkü bu.


koko'lu anahtarlığım var artık! kıyamam ben onu anahtarlık yapmaya, panoma astım, zaten bi tarafa doğru eğilmişti pano, dengeyi sağladı tekrar koko'nun silüeti. sağdaki kartpostal casbah'tan bu arada. o yüzden hemen uygun şarkıyı koyuyorum aşağıya ve gidiyorum.

6 comments:

  1. O pano şeysine ben de katılmak istiyordum ama yorum yazmayı unuttum galiba... -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. unutmuşsun ama olsun ben sana yollarım pano şeyleri. hem postaneyi deneycektik bakalım öyle oluyor mu diye, denemiş oluruz.

      Delete
  2. Brijuni o_O Böyle güzel bir yer yaratılmışken yüzmeyi engellemek niye :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. yüzerek ulaşırsak kıyıya çıkmamızı engelleyemezler :)

      Delete
  3. Aahhaaha geldi mi inanamıyorum oy oyyy süpppeeer. Hızlı gönderi diye bir şey varmış buldu bizim postacı amca:):) bi deneyelim dedik tırsarak. Demek ki oluyormuş. O zaman bundan sonra daha hızlı tüm postalarımız yaşasınnnnn:):) Beğenmene sevindim. Yeni posta da bugün yarın yola çıkmaya hazır. Yalnız senin önceki kart hala ulaşmadı bekliyorum heyecanla:):):)Mola vere vere geliyor herhalde gezenti kart:):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hızlı gönderi gerçekten hızlıymış! o benim önceki kartı sana atarken bizim eve de atmıştım, hala yok ortalıkta. bu iki kart elele tutuşup bi yerlere taklımşlar anlaşılan :)

      Delete