July 30, 2013

Adriyatik

Kartpostal arkadaşım Adi'den geldi 2 hafta falan önce galiba, yemin ederim hiç kafa kalmadı bende. Neyse evet, Adriyatik'te deniz feneri. Pulları da çok beğendim, ayılı ve kalpli. Ankara'da sıcak bir yaz gününü yaşıyor olabilirim ama Adriyatik'te deniz feneri hayal etmeme engel değil bu.

"Olanları her gün okuyorum, iyi misiniz ailece?" diye sormuş Adi, iç güveysinden halliceyiz diye cevap yazdım, yollarım bugün. Bu arada geçen ay, Portekiz'den çok acayip bir kart geldi, ağladım okuyunca, sonra yazarım belki. Ya da yazmam bilmiyorum, korktum şimdi Portekizli kardeşimin başına gelebilecekler yüzünden ahahah!

Kolaj yapayım dedim, eni-boyu bir tuhaf olmuş ama baştan başlayamayacağım, ders çalışmaya dönüyorum. Şu anda deniz kenarında olanlarınıza da çok gıcığım, bari dipten kum çıkarın benim için.



10 comments:

  1. Ah o ada keşke hepimizi alsa, topluca oraya göç etsek. En kötü bir 100 kişiyi kurtarırdık :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daha dün bilgisayar başına çöreklenip en yakın yaylada ev baktık, eve 5-10 kişi sığar, dışarı da çadır kurulur diye planlar falan :) Ada olsa en azından havamız olurdu, haklısın, ben bir de ada bakayım eşekli, tavşanlı :)

      Delete
  2. Çok güzel kartpostalmış o! Bayıldım... Denize aşığım ama bu yaz bir kez gidebildim, çok efkarlıyım :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya valla ben de 2 dalıp çıkmayla kapatacağım herhalde bu yazı, başka şeyler düşünelim biz en iyisi :)

      Delete
  3. nilüfer urla-ankara direkt sefer koymuş, gelseniz ya ^_^
    bi de bu kumu zarfa koyup yolluyorum, şarbonluymuşçasına aç! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahahhah annem de arayıp aynı şeyi söyledi, Nilüfer Turizm bu kadar heyecan yarattığını biliyor mu acaba? :) Ben sonbahara kadar bir yere kıpraşabilir miyim bilmiyorum. Tuğba da geliyormuş, kesin deniz kenarında oturacaksınız siz, böyle kahkahalar, eğlenmeler falan. Ühü.

      Delete
    2. Oha ben Ankara'ya ordan da Urla'ya mı geçsem acaba :)
      Yaşasın Nilüfer Turizm

      Delete
    3. Herkes mobil, herkes hareket halinde maşallah :) Bir ben mi ders çalışıyorum lan bu yaz? Adaletin bu mu dünya?!

      Delete
  4. Aahhaha hemen de duyarım benle ilgili konuştuğunuzu. Bu nilüfer iyi yapmış aferim onaaaa. Gel geeeel geeeel :) Tamam çok sıkıştırmıyorum seni:) Deniz kenarı muhabbeti ve hatta cup cup yüzmek garanti diyoruz biz bilmem artık:) Yiğit bile ben sizi plaja bırakırım evle ilgilenmeye giderim dedi o kadar yani:) Bu arada kartpostaldaki fotoya bittim orada yaşamak isterdim biliyor musun? O zaman yüzyıllardır bitiremediğim kitabımı eminim bir çırpıda bitirir üzerinde de yüzlerce yazabilirdim:) Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plaj. Cup cup. Muhabbet. Bak bütün bunları söz verdin bana, gelir de bulamazsam boğazlı mayomla kumlarda yuvarlanarak ağlarım bir fok gibi. Ya valla, çıkmadık candan ümit kesilmez, belki bir hafta sonu falan beceririm gelmeyi. Siz bi selametle gelin de, nasıl olsa konuşuruz.

      Bir düşürsek şöyle bir yer, fener olmasın da fener manzaralı olsun, ona da razıyım :)

      Delete