July 26, 2013

Genşşler Toplanmış

Kartondan Direnişçi geçenlerde Uykusuz'un içinden çıktı, hemen oturup yapıştırdım. Elimin uzanacağı mesafede 3 ayrı tip yapıştırıcı, 5 çeşit de yapışkanlı bant var. İtlik kopukluk zor zanaat.

Arkeolojik kazılarda genelde karın tokluğuna çalıştım bunca yıldır. Fotoğraftaki iki kedi herhalde bir kazı ekibinden aldığım ilk ve son hediyedir. Gözüm gibi bakıyorum, hediye eden çift de harika insanlardır, nevi şahsına münhasır ikisi de, bir Alman ve bir Amerikalı.

Bu çift aynı zamanda 4 sene kadar önce bir yaz, kardeşimi Kudüs'te mahsur kaldığı yerden kurtarıp Ramallah'a taşıdı, üzerine bir de yatacak yer ve yemek temin etti. Bunlar olurken ben Maraş'taydım. Çekmeyen telefonlar, kayıp cüzdanlar falan içeren bir hayli gerizekalı bir hikaye. Nasıl buldular birbirlerini hala bilmiyorum, kafamda canlandırdığım sahnede Reinhard sisler içinde belirip kardeşimi kurtarıyor.

40 dakika sonra Güvenpark'ta Ethem için toplanma var, onun ve diğer çocukların aileleri orda olacak anladığım kadarıyla, Ethem'in 40'ı münasebetiyle. Oraya gidip mi ağlasam, evde mi ağlasam bir yandan çalışırken, bilmiyorum. Spor ayakkabılarımı giyeyim bir, öyle karar veririm.

Şu anda bu çalıyor:

4 comments:

  1. Her zamanki gibi videoyu yükleyemedim muhteşem internetimiz sayesinde. Amaaaaan alıştım artık sinirlenmiyorum. Yapışkanlı bant bir mucize valla benim de her yere yanımda geliyor renkli renkli.Karton geziciyi sevdim. Kedilere zaten diyecek lafım yok harikalar. Böyle harika şeyleri zaten ancak harika insanlar hediye edebilirler. Şu hikayeyi merak ettim ben bana bir ara yazsana. Neden kardeşim mahsur kaldı oralarda, nasıl kurtarıldı sen maraşta ne yapıyordun çok merak ettim. Sen yazınca benim de kafamda bir sürü kurtarılma sahnesi belirdi. Ne yaptın gittin mi Güvenpark'a yoksa evde mi kaldın bu arada? Belki de benim gibisindir sende evdesindir ama ruhun duyguların dışardadır kimbilir!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gittim Güvenpark'a, çok kalabalık da değildi, üzüldüm biraz. Çocukların ailelerini konuşurken duymak da çok acı vericiydi.
      Yazayım bir ara hikayenin tamamını, kardeşimin kediler gibi sağda solda mahsur kalması meşhurdur.

      Delete
  2. mevzu bahis'ten güzel müzik'e tıkladım... işim bitince gürültü yapmadan usulca çıkarım...

    ReplyDelete
    Replies
    1. temiz çarşaf-nevresim çıkardım ben, baktın gidemiyorsun kıvrılır yatarsın. sabah da yumurta kırarız. ben de şuracıkta ders çalışıyorum zaten.

      Delete