July 24, 2013

Kutsal Suyun K'si, Belki de S'si

Annemle babam Midilli'den kart atmış, dün geldi. Agiassos böyle tepeye kurulmuş, güzel bir yermiş. Önemli olan önü değil arkası zaten kartın.



Annem dinler tarihine meraklıdır, romantiktir falan, beni kartpostalla tanıştıran da bizzat annemdir. Kısaca ne yaptığını yazmış, babama yazacak yer bırakmış. Babamın ise dikkatini artık ne dağıttı o anda bilmiyorum ama posta kutusunun önüne çömüp güldüm bir süre. Ay aslında dikkati falan dağınık değil, çocukluğumu şu tür esprilerle harcadı çünkü: "Baba kedi nerde?" "K harfinin orda."

Velhasıl, gittiler gezdiler, kutsal sudan da içmişler. Midilli en güzel adaymış, öyle dediler. Evethh.

15 comments:

  1. karposttalın üstündeki yazı çok tatlı:) "Bende içtim arif."

    ReplyDelete
    Replies
    1. 34 yaşındayım, babam naif mi yoksa korkunç bir espri anlayışı mı var halen çözebilmiş değilim. İkisinin karışımı galiba :)

      Delete
  2. :)çok ttlı bence babanı sevdim :) blogunuda:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim :) Babama da ileteyim, sevinir :)

      Delete
  3. Ne güzel ya, cok tatlilar!

    Ben de midilliye gitmek istiyorum... Kediyi de götürmek istiyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benimkilerin bindiği feribotta vardı turist köpek, sahibinin bırakacak yeri yokmuş, birlikte gidiyorlarmış. Hemen arayıp anlattı babam. Siz de yapabilirsiniz bence başbaşa bir tatil :)

      Annemle babam gidiyorlar her fırsatta Yunan adalarına, en çok Midilli'yi beğenmişler.

      Delete
    2. Samos da cok güzel, sakinlik, kuytu köse,doga icinde tatil arayan icin, acaba Midilli daha da mi güzel ki, oraya mi tasinsak acep, görmedim hic, ama o iki tane havuz gibi koyu tepeden ucakla gecerken gördügümde hep bir merak uyandirmistir bende.

      Kedi götürmek istiyorum da, bakanlik onayli kagittir, kan testidir vs filan isterlerse giriste, o kadar isle tatil icin ugrasmak zor gelebilir bana biraz...

      Delete
    3. Ben yazları kazı, kışları okul, pek bir yere gidemedim. İzmir tarafında oturunca hayat pek kolay, sırt çantalarını alıp gidiyor benimkiler. Annem blog açsa da kendi yazsa :)

      Bir veterinere gittiğinde sorsana, Koko'nun sağlık karnesine baktım şimdi, üzerinde "International Veterinary Health Certificate" yazıyor, belki de bunu gösterip girmek mümkündür.

      Delete
  4. :))) kartpostal ve blog arkadaşıma bir kart da ben göndersem iyi olacak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa o instagram'a koyduğun üzümlerin ordan gönder, çok güzel oralar :) Ben de bugün attım sana bir kart, tatil dönüşünde posta kutusunda bulursun diye hesapladım. Zarfın üstüne kalp yapıştırdım, umarım düşmez :)

      Delete
  5. Midilliye geçen yıl gittik, Molivos diye bir kasabası var masalsı nefis bir yer,ama annenlerin gittiği yere uğramamış ve kutsal sudan içmemiştik:) Umarım belki bu sene orayada gideriz:) Ferminam buarada sana oğluşumla Beyoğlu gezisinden attığımız kart ulaştımı buara kartlar pek gitmiyor da kendi evimize de attmıştık ogün hala gelmedi de:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geldi geldi! Ara Güler'in güzel fotoğrafı, çok beğendim üstelik :) Bugün sarı PTT kutusuna emanet ettim ben de bir adet kart senin için, sonra da sinir bastı "Niye postaneye girip atmadım, emin olurdum en azından" diye. Postcrossing'te 4 kartım kayboldu, canım sıkıldı. Eline geçer umarım kısa sürede.

      Ayasos'a gidin muhakkak, kutsal sudan için, bak babama ne kadar yaramış :) Oğluşa bir kafa sevmesi, bir de yanak makası yolluyorum burdan.

      Delete
  6. pek sevgili kardeşin Z. Hanım ve senin mayanın nerden geldiğini şuan netliğe kavuşturdum, ailecek gülümsetiyosunuz beni :))

    baya bildiğin sesli güldüm :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bizi de yamulttular zaman içinde doğal olarak :)

      Delete
    2. bu yamuhluhsa kesinlikle düzelmeyin o zaman ^_^

      Delete