September 28, 2013

+18

Ne zamandır yazmıyorum, sağına soluna bakayım dedim blogumun, bakmaz olaydım.

Yani ne yazıyorum da böyle aramalar buraya yönlendiriyor bu insanları, onu da merak ediyorum aslında. Sonuçtan da ne ben memnunum ne de aramayı yapan.

Olur da geri gelirler diye şunları yazmak istiyorum:

Bayanköpeksex: Maşallah x falan da yazabiliyorsun, kadın demeye elin varmıyor ama nedense. Gerçek hayatta karşılaşsak seni öldürürüm ben.

Kocamınyeğeniah: Tam olarak ne aradığından emin değilim ama senden de şüphelendim.

Pasifgeyurla: O öyle olmuyor şekerim, dünyanın geri kalanı anlaştı bu mesele üzerinde, senin haberin olmamış. Pasif masif yok, bildiğin geysin sen, bununla barış, emin ol kendini daha iyi hissedeceksin. Allah bilir etrafına neler diyorsun geyler hakkında, sonra internette bunun peşindesin. Ağır bir yük bu, insanın ruhunu ezer.

Ben parka kitap okumaya gidiyorum, internetin bu karanlık tarafları canımı sıktı cumartesi cumartesi.

4 comments:

  1. aahahahah :)) bende hiç böyle ilginçli şeyler yok... ay sesli güldüm :)) bayan köpek sex yazıcam şimdi gugıla, merak ediyorum sonuçları, ulaşılmak istenen nedir diye :)) "kocamın yeğeni ah" geliyor ardından da... allah da seni güldürsün emi (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yazmaaa! Yazmaaaaa! Ben denemedim bile, sonsuza kadar gitmez sonra gözümüzün önünden.

      Delete
  2. Geçen sene benim blogun istatistiklerini yayınlayacaktım ama sonra vazgeçtim. Sebebi de gene böyle saçma salak arama kelimeleriydi :D

    "erotik her şey ateşli things fair 18" diye bir şeyle aramışlar daha ne diiim ben o_O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ouuvvv çok spesifik bir şey aramış seninki :D Ama sanki legal bir şekilde 18 yaş üzeri aramış gibi, gene hakkını vermek lazım.

      Delete