October 26, 2013

Bir Kartpostalın Tuhaf Yolculuğu

Dün posta kutusundaki bir demet kartı alıp eve çıktım. Aralarından bu yandaki kart çıktı. Felix'e yazılmış, Helsinki'den Avusturalya'ya postalanmış ama nedense benim Ankara'daki posta kutumda bulmuş kendini!

Bu kartın postaya verildiği gün gene Helsinki'den bir kız bana kart atmış, birbirlerine mi yapıştılar ne oldu bilmiyorum ama çok güldüm. Oturup Felix'e durumu anlatan bir mektup yazdım, kartı da koydum içine, pazartesi postalayacağım.

Kart da Moomin kartı, allahtan meraklısı değilim yoksa ellerim titrerdi yollarken.

11 comments:

  1. Felix icin güzel bir süpriz olacak gercekten de.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acaba ben de bir Cezayir'e falan mı yollasaydım? İyice gezerdi :)

      Delete
  2. bugünlerde kısmetiniz taşıyor.paralar nitekim,zira kartpostallar ..
    var bişeyler var.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay hemen çıktı acısı, parmağımı kızgın yağla yaktım kızartma yaparken. Bepanten sürdüm oturuyorum, Koko yalamaya çalışıyor, yer yer de ondan kaçıyorum. Hiç öyle "küçük sürprizler, tatlı şeyler" insanı değilim, yıldızım düşükmüş, zamanında bir abla dediydi fal bakarken :)

      Delete
  3. canım ,çok geçmiş olsun.çok üzüldüm bak şimdi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Üzülme üzülme, yarına geçecek gibi :)

      Delete
  4. Yav yine yanlış bişi yaptım, bunu hep yapıyorum. alışkanlıkla (publish yerine sign out"a basıyorum göklere karışıyor yorumum. Neyse mealen şöyle demiş idim:
    Keşke kartı bana yollasaydın, çocukken Moomin ailesinin maceralarını takip etmeye bayılırdım Tina 'da (yaş da çıkcak meydana, sen biliyon ya ellerden gizliyorduk :)
    Bir de bana Azerbeycan'dan bir takipçim kitap yollamış, koca zarfın arkası silme pulla kaplı, ister misin, güzel bir hatunun resmi var pulun üstünde. Ya da sana yollayacağım karta yapıştırıp göndereyim hahaha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa üzülüyorum ben uzun uzun yazılmış yorumlar uçunca :(
      Yaş 25 falan, ben öyle biliyorum, Tina ne onu bilmiyorum, ben sadece kartpostal karakteri zannediyordum, şimdi biraz karıştırınca daha meşhur olduklarını farkettim Moomin ailesinin :)
      Azeri pullarını isterim, birazını kendime ayırırım, birazını da uygun yerlere yollarım. Hintli bir çocuk var pul kolleksiyoncusu, onu da sevindirmiş oluruz :) Her zaman için değiş-tokuş kıymeti var, ben değerlendiririm onları. Ya da bana yollacağın karta yapıştır evet ablacığım, Bakü üzerinden gezer de gelir :)

      Delete
    2. Tamam canım zarfın arka yüzünü olduğu gibi sana yollayacağım, ne istersen yap, duvar panosu da yapabilirsin :P
      Tina bizim ergenlik çağımızın çok bi güzel cızgılı roman dergisi idi, kızlara yönelik. Geçen yaz Tunalı'daki sahaflardan birinde sormuştum da denesine 10 kağıt istemiş idi, cildine sanırım maaşı vermek gerekirdi :)

      Delete
  5. farkettiysen ben buaralara çoktan uğramamşım... kahrolası internet bağlantısı her dakka kopup yeniden bağlanmaya çalışırsa böyle olur tabii.. kesin benim kartlarımda yabışıp yabşıp başka yerlere gidiyo, onlar senin kadar iyi yürekli olmadığından göndermiyolar bana... başka türlü değil bence kesin böyle... o.O beş lira ne oldu bu arada... çıktı mı sahibi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yokluğunu hissediyorum ve fekat başka yerlerden dürtebildiğim için çok endişelenmiyorum :)
      Valla çok acayip, bundan sonra her kayıp kartta bu yabışma faktörünü düşüneceğim. Beş lirayla da zeytin aldım, hepsini yedik :)

      Delete