October 8, 2013

Mim Cevapladım!

İstiyorum ki sıklıkla mim cevaplayayım, buralarda hep fikirlerim falan uçuşsun ama bu aşağıdaki sanırım bunca zaman içinde anca ikinci mim cevapladığım. Ama aslında ne güzel bir adet, eskiden anket defterleri falan olurdu, bütün ortaokul-lise hayatım boyunca yazdım ben herkeslerin defterlerine. Neyse bu iç hesaplaşmaları başka yerde yaparım, pek kıymetli 4 beni mimledi, hemen cevaplıyorum soruları. Birkaçınız yaparsa onları da heyecanla okurum.

1-En çok incindiğin/kırıldığın kelime?
Bana değil kime söylenirse söylensin cinsiyet, din, etnik köken üzerinden üretilmiş aşağılayıcı kelimeler beni sinirlendiriyor. Çok ayıp falan olduğu için sinirlenmiyorum, söyleyenin ne kadar aptal olduğunu düşünüp bunalıyorum.
2-''Herkesin kullandığı bir kelime olur, ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın'' ne düşünüyorsun?
Anlamaya çalışıyorum soruyu. Sevdiği kızın kendisine "abi" demesine bozulan oğlan gibi mi?
3-Seni en çok duygulandıran şarkı?
Ouuvv! Hangi biri? Duygulanmadığı şarkıyı dinler mi insan? Suede'den Wild Ones her daim duygulandığım bir şarkıdır, bu yaz Fikret Kızılok'tan Vurulmuşum'u çok dinledim ağlaya ağlaya, Working Class Hero'nun Manic Street Preachers versiyonunu da aynı duygularla dinlerim.
4-Daha önce seni bırakan birisi geldi senden ikinci şans istedi sende verdin ama buna rağmen yine bırakıp gitti...Şimdi pişman! ne yaparsın ne hissedersin?
Yalama olmuş bu ilişki ve "sende"nin de'si ayrı yazılır.
5-Nefret mi Aşk mı? 
En çok öldürmek istediklerim hep en sevdiklerim, böyle bir şarkı da vardı galiba.
6-Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Özür dilerim. Çok özür dilerim. Durum çok fenaysa kendimi tutamaz ağlarım.
7-Nasıl ağlarsın bağırarak mı? içine akıtarak mı?
Her normal insan gibi sümüklerim akarak ağlarım.
8-En korktuğun şey?
Hamamböcekleri. Zombi istilasına falan alışırım, her türlü duruma adapte olurum ama hamamböceği görünce kısmi felç iniyor.
9-Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirirsin/dinlendirirsin?
Elimle iş yapmaya vururum kendimi. Dolap silmek olur, resimli mektup yazmak olur, öyle şeyler. Çiçeklerin saksılarını değiştiririm, ütü yaparım, sökük dikerim. Bazen de sokağa atarım kendimi, sokak iyidir.
10-Bazen kızılmasından hoşlanırsın peki en çok ne için kızılmasını seversin?
Bu soruyu da anlamadım. Kızgın insanlardan hoşlanmam. Seven erkek kıskanır gibi bir şey mi acaba? Öyle erkeklerden de hoşlanmam.
11-Şiir/müzik/öykü/deneme?
Önce müzik ya da fonda zaten hep müzik. Sonra öykü ve deneme. Yer yer şiir.
12-En son ne için ağladın?
Çok ağlıyorum ben, kolay ağlıyorum. Sanırım en son bir-iki hafta önceki "direnişte çocuklarını kaybeden ailelere destek" konserinde anneler babalar sahneye çıkıp çocuklarını anlatırken onlarla beraber ağladım.
13-Birinden hemen etkilendiğin özellik?
Etkileyici bir şeyler yapmış olması galiba. Bir yeteneğini ya da mesleğini karşılık beklemeden başkalarına sunan insanlardan etkileniyorum. Mütevazi, sakin, doğal insanlardan; kendini çok önemli zannetmeyen insanlardan.
14-Dayanamadığın şey?
Ay dayanamadığım ne çok şey var. Bir tanesini seç derseniz hiyerarşiyi seçerim büyük ihtimalle. Ast-üst ilişkisinden hoşlanmıyorum, boka dönmeye çok müsait.
15-En sevdiğin duygu?
Annemin kedisi Duygu ehheheh. Uzun zamandır evde olmayı seviyorum, domestik duygular hoşuma gidiyor.

12 comments:

  1. valla ben hiç beceremiyorum bu mimleme olayını.
    bu sorularda efsane olur ama ,
    mimleyen kişiyi sevdiğimden cevapladım bende.
    ayrıca sana bu eziyeti verdiğim için afedersin.
    ben çok ezdim kendimi dün bu mimi yapabilmek için.
    soruyu okuyup bön bön baktım.düşündüm felan.
    sanırım ben gerizekalıyım diye de düşündüm ama yaşasın ki sende
    aynı soruları anlamamışsın.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay olur mu yahu ne eziyeti, ben çok heyecanlanıyorum bu mimlemelere :) İki soruyu anlamadık, olsun, belki de gerizekalıyızdır, sen yazınca hemen ben de şüphelendim kendimden :) Ama değilizdir ya, gerçekten anlaşılmıyor.
      Bununla birlikte toplam 3 mim cevaplamışım, şimdi baktım. Herkesi de mimlemişim, kimse kaale alıp yapmadı o mimleri ahahhaha :)
      Olursa sen gene beni mimle, düşüne düşüne yapıyorum ben de, valla seviyorum :)

      Delete
  2. :))

    tamam bir daha beni mimlerlerse seni mimlerim bende.
    ama yani mimlere karşı değilim de.
    entel blogların mimlerine git bi bak.
    nasıl entel entel sorular soruyorlar.
    valla bak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay güldüm kendi kendime :) Nerde ayol entel bloglar? Ama gidemem de ben şimdi oralara, yabani gibi dururum burda.

      Delete
    2. Mim gibi bişi oldu http://egeninlaciverti.blogspot.com/2013/10/mimlenmek-guzeldir.html

      Delete
  3. ne güzel bir mim bende çok severim şu mimleri :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bir boş zamanda cevaplayınız Ness Hanım, yeni evli hayatı nasıl gidiyor onu da anlatınız, bizi mahrum bırakmayınız :)

      Delete
  4. Cevaplamışın ama tokatlamışın da!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadi yav? Nalet mi oldum ben, örtmen falan mı oldum acaba? Bu yaz beni çok değiştirdi J., dengem çok bozuk :) Mimin ilk sahibi de buralardaysa kusura bakmasın. Ama o de'yi de ayırsın :)

      Delete
  5. Ooooo harikasın valla. Ben de senin gibiyim çoook severim böyle sorular cevaplamayı. Eski günlerdeki anketler gibi misal. Keşke hep sorsalar da ben de kendimi anlatsam. Bir ara böyle sorular hazırlamıştım kişilik tahlili durumları gibi bir şeydi. O soruları çok severim. Sana yollayayım da cevapla sen de:) uzun uzun yaz ama olur muuuuuu:) bende cevaplarım bir ara canım istedi:) hatta sen de bana yazsana soruuuu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay sanki kızgın kızgın cevaplamışım gibi olmuş ya, niye böyle oldu anlamadım. Yolla, cevaplarım ben onları da, söz veriyorum uslu uslu yazacağım :) Dur bakayım benden soru çıkacak mı, bir deneyeyim :)

      Delete