October 1, 2013

Rumer Şarkı Söylermiş Meğer

Bruce Willis'le Demi Moore'un çocuklarından biri Rumer. Zaman zaman içine gömüldüğüm Hollywood dedikodusu bloglarında genelde çenesinden bahsedilirdi. (Ah her koşulda evvela kadınlar parça pinçik ediliyor.) "Rumer Willis çene" diye öneriyor google arama motoru, siz düşünün artık durumun vehametini.

Her zamanki gibi başka şeyler araken kızın şarkı söylediğini fark ettim. Üstelik sesi de güzel. Videoların sesi en düzgün olanını aşağıya koyacağım. Sanırım bir klüpte düzenli olarak çıkıp şarkı söylüyor. Birileri çekip koymuş youtube'a. Hoşuma gitti benim, bir mahalle düğünü havası var.

Bir toplumsal vaka olarak "meşhur çocukları"nı akademik çalışma konusu yapan bile olmuştur eminim, kendi çapında bir endüstri haline geldi bu çocuklar. Yeni prenses Kate doğurduktan sonra bebeği sardığı battaniye yok satmış, battaniye yahu! İngilizleri anlamakta daha da güçlük çekiyorum; hadi öbürleri film çekiyor, dizilerde oynuyor falan, yeteneklisi var, sesi güzeli var ya da sadece peri kadar güzel diye bakmak hoşumuza gidiyor, o da kabulüm. Ama bu kraliyet ailesi hem hiç bir iş yapmıyor hem de yamru yumru insanlar.

En aklı başında sandığım İngiliz bir arkadaşıma bu konuyla ilgili fikirlerimi beyan edip bu ailenin yersiz zenginliğinden rahatsız olup olmadığını sorduğumda şöyle bir cevap aldım; "Ama o araziler, saraylar, şatolar falan bu ailenin malı, yüzyıllardır onlara ait mülkler bunlar." Bu nesnel bakış açısını takdir etsem de içten içe sırf uyuzluklarından bu konuyla uğraşmadıklarını düşünüyorum. Belki de bir zamanlarki parlak imparatorluk günlerinin anısıyla avunmak hoşlarına gidiyor, bilemiyorum. Nostaljik bir figür olarak bile olsa ortalıkta bir boka yaramayan prenslerin falan dolaşmasını ve milletin sevgiden baygınlık geçirmesini anlamakta güçlük çekiyorum.

Bruce Willis'in kızından girip İngiliz kraliyet ailesinin fiziki özelliklerine hakaret ederek çıktığım yazıyı burda bitiriyorum. Video aşağıda, Rumer müzik piyasasına girecekse bile umarım kötü kötü ergen popu yapmaz da böyle indie mindie bir şeyler yapar. Bu dünyaya bir Miley Cyrus yetiyor.






4 comments:

  1. Annesinin bir dizi ameliyat geçirmeden önceki hali. Müziğini sevdim. Yarım asırdan önce Hayat Mecmuasında tam sayfa Grace Kelly 'nin üç yavrusunun resimlerini haftalarca gördüğüm günler aklıma geldi :) Bir de Diba' nın ve Onasis' inkileri tabii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Annesinin eski hallerini gözümün önüne getiremedim :) Ama hem anne hem baba seçiliyor çocuğun suratında sanki.
      Farah Diba, kocası Şah'la İzmir'e gelmiş annem küçükken. Giyinip süslenip bakmaya gitmişler, annem anlatırdı. Onassis'in de biyografisini okumuştum, nedense içlerinden en ilgimi çeken Onassis. Ve Jacquelin tabi :) Hem Kennedy'yle hem Onassis'le evlen, ikisinden de dul kal, çok acayip hayatlar vallahi. Bir de Maria Callas var işin içinde! O Hayat dergileri önümüzde olsa keşke şimdi, bütün bu insanların başka bir havası varmış.

      Delete
  2. Dingilizler Hemşire, Dingilizler!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay ne acayipler yahu, bunu da yazayım bir ara. Gerçi ben neden delleniyorum elalemin kraliyetine, onu da bilmiyorum. Müzeler bedava, otobüs şoförleri kibar, bunları da belirtmek lazım.

      Delete