October 25, 2013

Yarın Ankara'da Neler Yapılır?

Çankaya Belediyesinin "Tohum Takas Şenliği"ne gidilebilir. Tohum takas edilmese bile bir çay içilebilir, pazardan bir şeyler alınabilir.


Salt Ulus'taki kitap dağıtımına gidilebilir. Ellerinde birden fazla kopyası olan kitapları, dergileri dağıtacaklarmış, saat 15:00'te başlıyor, 18:00'e kadar. Şurdan da bakabilirsiniz.


Akşama da Mabel Matiz konseri varmış, ben dinlemiyorum pek, biletix'te biletleri tükenmiş, seveni çok demek ki.

Ya da evde oturulur, Pearl Jam yeni albüm çıkarmış, o dinlenebilir. Okunmamış kitaplar okunabilir, zeytinyağlı fasulye pişirilebilir. Bazı insanları görmek bile toksik şok etkisi yaratıyor, detoks yapılabilir. Arkadaşlara karışık cd yapılabilir, mektup yazılabilir. Bunlar hep olabilir.

9 comments:

  1. Salt Ulus'taki dalga iyiymiş, niye ben ordayken yapmazlar ki. Tohum bile takas edebilirdik icab-ı halinde. Teessüf ettim Angaraya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valla ben de hayretler içindeyim, tam Leylak Dalı aktiviteleri bunlar, nasıl oldu da bu kadar geç kaldılar? :) Kart attım, kendi yaptığım zarfınan, bakalım ne zaman varacak.

      Delete
  2. bişiii diim mi; tee çeşmealtı'ndan beri, 'Saçaklı'ya çalmalistesi' değiş-tokuşu yapma fikrindeyim. "he olur" diyenlere boş cd gönderip doldurup bana göndermelerini isticektim güya... yapayım mı? bi kişim garanti mi? :)) (ne çok şey istedim bugün senden, breh breh!) :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben sana yapıyorum zaten karışık kaset!, az sabret :) Kompüter değiştirdim, hayatım altüst oldu. Pazartesi kargoya vericem, Ptt ile yollamaya üşendim. Kızılay'a inip kitapçılara baktım, Yunan seramiğinde kırmızı keçi figürü kitabı var ama böyle genel bir tarih kitabı bulamadım. Ama bulucam, halledicez bu meseleyi :)

      Delete
    2. ayyy çok heycanlıııı üşendiğim değiş-tokuşu yapmadan karışık kasedim olacaaaak... beş senedir aypodumda değişmeyen müzikleri değiştirebilicem. ^.^
      sen yaz bana arada "1453 İstanbul'un fethi" diye, "varşova paktı" diye bişey var de falan... yeter öyle... :) (ay öle böle cahil değilim, öfür pöfür!) :P

      Delete
  3. Tercihimi sinemadan yana kullanıyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bak o da iyi fikir, hemen bakıyorum şöyle akşam seanslarına neler oynuyor :)

      Delete
  4. Detoks yapma yöntemini merak ettim :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabah 4'e kadar Sims 3 oynadım bilgisayarda, üzerine de bir saat kitap okudum :)

      Delete