November 5, 2013

Karışık Kaset Kampanyası

Kings of Leon'un yeni şarkısını beğendim, gerçi bana yeni tabi, çıkalı 3 ay falan olmuş.



Saçaklı'ya karışık cd yapıp yolladım geçenlerde, içinde bu şarkı da var. Karışık kaset zorlu bir işti, şarkıyı zamanında durdur, boşlukları ayarla, bir yüzüne kaç şarkı sığacak falan; cd kolay hazırlanıyor. Eğer karışık cd yapmayı seviyorsanız, "ihtiyaç sahibi" bu arkadaşımızın ruhuna gıda yardımı olarak yollayabilirsiniz, derdini şurda anlatıyor, ordan okuyabilirsiniz. Ben bir cd'ye de Garden State filminin müziklerini kopyaladım. Çok güzel filmdi, soundtrack albümü de bir o kadar güzel dinleniyor. Ordan da bir şey dinleyelim bari hafif hafif.



" Her sabah kahve içiyorum,
çok uzak bir yerden geliyor.
Bitirince canım konuşmak istiyor,
yokluğunda söylenecek şey az.
Sanma ki hiç kimse beni yemeğe davet etmiyor,
bazen oluyor, bunu söylemem lazım.
Belki yakında yine aşkı hissederim
ama gene de sanmıyorum ki seni unutabileyim."

No comments:

Post a Comment