November 23, 2013

Theo ve Beau

Amerikalı bir çift, çocukları da ne zamandır çok istiyor diye bir yavru köpek almaya karar verirler. Barınağa giderler, 10 kardeşiyle birlikte terkedilmiş olan bir yavruyu alırlar. Daha 7 haftalık olan bu bebeğin cinsi de bir hayli karışık, biraz boxer, biraz çoban, bir miktar da labrador falan. Hikayeyi çocukların annesi anlatıyor, "cinsinin hiç bir önemi yoktu zaten" demiş, adını Theo koymuşlar.

En ufak oğlunu her gün öğle uykusuna yatırıyormuş, bir gün Theo gelip oğlanın yanına kıvrılmış. Ertesi gün de birlikte öğle uykusuna yatmışlar, bir sonraki gün de, bir sonraki gün de. Jessica, yani hikayeyi anlatan anne, fotoğraflamaya başlamış bu uykuları.







O da bebek daha çünkü, normal koşullarda annesine ve kardeşlerine sokulup uyuması gerekiyor gün içinde, kıyamam. Hikaye ve fotoğrafların devamı şurda. Instagram kullanıyorsanız şurda bulabilirsiniz Theo ve ufaklığı. Fotoğraflardan bir kitap çıkarıp gelirini barınağa bağışlamayı, bir yandan da barınaktan sahiplenmeye dikkat çekebileceğini düşünüyormuş Jessica.

Çocuk yapmak gibi bir girişimimiz ve niyetimiz yok ama olsaydı Koko benden daha iyi bakardı o bebeğe gibime geliyor. 

7 comments:

  1. bi kaç gün önce de şunu; http://onedio.com/haber/kedi-toco-ve-insan-arkadasinin-17-sevimli-fotografi-204696 görüp delirdiydim... buna da delireyazdım... bence siz hepiniz 5er çucuk yapın... walla bak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay Toco da çok güzelmiş! Beş çocuk yapana kadar 3 köpek daha alır, yanlarına da 4 kedi eklerim, daha bile ekonomik olur. Üstelik test çözmek zorunda kalmayız, forma ütülememiz gerekmez. Bunları hep düşünüyorum :)

      Delete
  2. ya şekerlikten ölecekler. Ben de istiyorum. Özellikle de Saçaklınınkinden, eğer sipariş kabul oluyorsa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben alıyorum siparişleri. En kısa zamanda temin edeceğim herkesin kedisini çocuğunu :)

      Delete
    2. böyle toptan deliriyoruz ya o çok güzel oluyo... yoksa ben hep tek başıma deliriyorum, bi numarası yok... :)

      Delete
  3. Hiiii harika, icim gittii. Keske kendimde bir canliya daha bakabilecek gûcü bulabilseydim. Ben gibi tembele cookk zor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa sen bir de işe geri döndün, daha çok koşturuyorsun. Belki Efe büyüyüp de bakım sorumluluğunu alacak yaşa gelince alırsınız, hem sana binmez bütün yük hem de Efe'ye arkadaş olur, hayat dersi olur kakaydı çişti :)

      Delete