December 31, 2013

2014 Kararları


Yeni yıl kararları için köpeklerden kopya çekmeye karar verdim, şöyle ki;

1. Yiyince kendini iyi hissettiğin şeylerden daha çok ye.
2. Sık sık kaka yap.
3. Her şeyi selamla.
4. Ayakkabılarla ve yastıklarla kavga başlat.
5. Enteresan görünen şeyleri kokla.
6. Telefonlardan ve yabancılardan daha az kork.
7. Dışarda koş ve daha çok bağır.
8. Ne yapıyor olduğunu unut ve onun yerine uyu.
9. Jenital bölgene iyi bak.
10. İyi insanlara iyi davran.
11. Utanmaksızın gaz çıkar.
12. Yiyemediğin ya da oynayamadığın şeyler hakkında daha az endişelen.

Bir yerlerde okudum, ölen köpeğinin arkasından bakakalan küçük bir çocuk çok güzel anlamış durumu, demiş ki "İnsanlar dünyaya geliyor ve büyürken sevmeyi, başkalarına iyi davranmayı öğreniyorlar. Halbuki köpekler bunları zaten bilerek doğuyorlar, o yüzden dünyada o kadar uzun zaman geçirmelerine gerek kalmıyor."

Biz evdeyiz bu gece, yemek yiyip alkollü içecekler tüketeceğiz. İki tane yılbaşı kukuletası bile var, mahallemizin neşeli tavukçusuna hindi siparişi verdim, ben yemiyorum diye herkes bakliyat ve ot yemek zorunda değil. Tavukçu abi, hindinin beni bile et yemeye döndüreceğini iddia edip Erol Taş kahkahaları attı.

Ankara'daysanız ve yapacak bir şeyiniz yoksa bekleriz, köpek ulumalarını ve yüksek sesli müziği takip edin, ben kapıyı açarım. Tam olarak kutluyor olmayacağız, gerizekalı gibi umutla yeni yılı bekliyor olacağız, planımız bu.

Hepimize iyi seneler!

16 comments:

  1. Yazıyı Mert'e göstereyim, o da örnek almak isteyebilir.
    Ben buraları kendi haline bırakamadım, vicdanım el vermedi, bu babaanneleri canlandıracağım!

    Ayın 29'unda ilk kez sarhoş oldum ve kustum, kolonyanın bahsi geçince bile fena oluyorum *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çıktı alıp hediye et, ben görebileceğim bir yere asacağım bunu, harika olacak bence 2014 :)
      Sana alkolsüz bir şeyler ayarlayacaktım zaten ama eyi madem, senle seneye görüşürüz mehhehehe :D

      Delete
  2. Yeni yıl bize güzel hayaller versin diye istiyorum en çok. Zira yapamayacak bile olsak hayal etmesi güzel oluyor, o zaman dünya daha manalı bir yer haline geliyor. Hem zaten ne zaman ne olacağımız belli değil hayal edelim gülelim eğlenelim dimi ama ve tabi şükredelim halimize, sağ salim oluşumuza, mutlu olmak için çaba göstermeyi sevmemize, içimizde iyilik olmasına, ailemizin sağ olmasına, arkadaşlarımızın bizi sevmesine, hayvancıklarımızın bizimle mutlu mesut olmasına şükredelim. Biz de bu sene şantiyedeyiz. Körler sağırlar modunda yiyip içip zıplayıp hoplamak var aklımızda. Benim zaten hababam içesim var o istek geçmiyor. Yiğit alkolik olcan başımıza diyip duruyor:) Benim de ponponlu kukuletam var onu takıcam. Bir kaç meze yapıcam birazdan humus, haydari (buranın yoğurdundan çakma oluyor ama olsun süzüyorum şu an tülbentten:) ezme (bunu yiğit yapıcak) bir de acuka(ben her ne kadar o kahvaltıda yenir desem de kocam istedi diye yapıcam bakalım kimler yicek) Hindi severim ben annem artık yalnızlar diye hindi yapmıyor tavuk yapıyor. Ama fiks menüsünü hazır etmiştir kesin iç pilav barbunya zeytinyağlı, patlıcan biber kızartması falan..Şu anda evimde tüm sevdiklerimle bir arada olmak çok isterdim. Umarım bir dahaki yıllarda çılgın partilerimizi kedilerimiz köpeklerimizle eşimiz dostumuzla bizim evimizde toplaşarak kutlarız. Ankarada olsam size gelmek çoook isterdim kaçıp :) Cicoz da yeni yılınızı kutluyor..Hep böyle mutlu kalalım inşallah ve gelen yıllar gidenleri aratmasın...Öpüyorum kocaman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gelen gideni aratmaz umarım, valla haklısın. Neyse bakalım, yeni yılın ilk gününün nerdeyse yarısını uyuyarak geçirdim zaten :)
      Humus tarifini yazsana bana bir ara Tuğba ya, ben birkaç kere denedim nohutlar bir türlü kaynaşmadı birbirleriyle, blendırım da tıkanıyor zaten nohut ezmeye kalkınca :) Menünüz çok güzelmiş, ben de piyaz yaptım, annem muhammara getirdi, arkadaşım S. de mercimekli güzel bir salata ve tatlı yaptı. Bir dahaki sefere annenin menüsünden zeytinyağlı barbunyayı çalayım bak iyi fikir :)
      Ben de şükrediyorum işte hep, en azından biraradayız, iyi kötü geçinip gidiyoruz, sağ salimiz. Daha kalabalık sofralara da hayır demem, şöyle hafifçe dönüp yan cebime alırım :) Öpüyorum ben de çok, Yiğit'e selamlar, Cicoz'a yanak makası yolluyorum.

      Delete
  3. HAHAHAHAAHAH hiç bir planım olmadığı için hala ofis bilgisayarımda sörf yapıyorum. Ya Mina ablai ben çok gülüyorum yazdıklarına, mutluluk ilacı gibisin....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya bir de kefenimle yeni yıla girerken görseydin keşke :D Terasta slogan da attım ehhehehe :)

      Delete
  4. kakalar gittikçe birikiyor... :))
    2014te posta kutunda denemeler yapmaya, feysbukta kapı altından zarf atan manyaklar gibi mesaj yollamaya devam edebileceğimi bilmek, "ay canım sıkkın" "of şunu bilmiyorum" "çok sinirlerim bozuk"lara yetmek için oralarda olacağını hissetmek çoğoş ^.^
    mutlu yıllar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay evet bir daha hiç ağlamıycam neden kaka arayanlar buraya geliyor diye ahahaha :D
      Yeni yılda mail art'ımızı geliştirmeyi, posta sisteminin ağlatmamasını, bir de İzmir'e gelip uzun kalmayı diliyorum. Kızlarağası'na gidip bi kahve içsek, eskicileri karıştırsak, birer kumru yesek falan :) Sen gel hep bana çeşitli hislerle, ben hep burdayım <3

      Delete
  5. Birbirine benzer yayınlar arasında bu farklı yeni yıl yayını için teşekkürler. :D
    Mutlu yıllar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhahah, ne demek efendim, reca ederim :D Sana da mutlu yıllar, nice nice küçük ve güzel müzeler!

      Delete
  6. Nice güzel yillara Fermina'cim! Bence insanlar da dünyaya geldiklerinde insanlari sevmeyi biliyorlar, büyüdükce onlari sevmemeyi ögreniyorlar.. Hepimize, cocukca, sevgi dolu, oyun arkadaslariyla dolu, sandviclerimizin yarisini sokaktaki arkadaslarimizla paylastigimiz yillar diliyorum. En büyük hayal kirikligimiz, topumuzun patlamasi olsun, onun icin de zirlayip, camurlu ellerimizle gözyaslarini silip, biraz sonrasinda hicbirsey olmamis gibi baska oyuna devam edelim... Kocaman öpüyoruz, sevgiler... (Yeni yilda Kudi'ye göz koyduk) :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay hepsine katılıyorum bu temennilerin, düşününce de hakikaten geçen sene devamlı topumuz patladı, ağlayıp ağlayıp oyuna devam ettik suratımız çamur ve kurumuş gözyaşları içinde :)
      Annemler Kudi'yi evde bırakıp geldi dün gece, çok bozuldum, gidip alamadım da. Bu akşam alacağım, sarılıp film seyrederiz. Işınlamak mümkün olsa keşke de arada şöyle bir sahilde yürüseniz Kudi'yle, biraz da İstanbul'un sarı köpeklerine havlasa yollarda :) Öpüyoruz biz de, ne zaman dönüyorsun sen?

      Delete
    2. Harika olurdu, ama belki ben Kudi'yi geri isinlamayi unutabilirdim. :-)) Cok sevdik biz onu ya, hatta Miyu ile (ayaklarindaki coraplardan mütevellit) cok uyumlu olacaklarini söyleyen arkadaslarim var...
      Cumartesi günü istanbul semalarindan düsüyorum.. Miyu'mu cok özledim. Buralardan istediginiz birseyler varsa siparisleri aliyim..

      Delete
    3. İyi yolculuklar o zaman, bir an önce kavuş Miyu'na :) İyiliğini, sağlığını istiyoruz, valla aklıma bir şey gelmiyor :)

      Delete
  7. 11. madde iyiymiş topluca uygulayalım, belki birilerini kaçırırız :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben varım! Her şeyi denemek lazım :)

      Delete