December 18, 2013

Kim La Bu Ben Howard?

Of nerden nerelere yarabbi. Kardeşimle konuşuyordum, bana şunu yazdı: "Abla, hala biri Wrecking Ball cover'lasın diye bekliyorsun di mi?"

Ya bekliyorum evet. Ne yalan söyleyeyim Miley Cyrus'un söylediği halinden de hoşlanmıyor değilim, pop müzik ağlak olduğu müddetçe gayet de sevdiğim bir şey. O arada Miley Cyrus, Lana Del Ray'in Summertime Sadness'ini cover'lamış, kardeşim tavsiye edince onu bulup dinledim.Sonra konuşma şöyle devam etti, abilerimden ablalarımdan özür dileyerek olduğu gibi aşağıya koyuyorum ama yani ergen olduğumu da hiçbir zaman saklamadım sizden.


Bu Call Me Maybe'yi yazan her kimse ona, söyleyen kıza falan gerçekten minnettarım, yemin ederim bu dangalak ergen hezeyanıyla dünyayı daha sevimli bir yer yapmayı başardılar. Önce Steve Kardynal'in versiyonu beni mutlu etti, şimdi de bu.

Ben Howard kim, nasıl oluyor da bilmiyorum kim olduğunu, ne biçim cover yapmak bu?! O nasıl tekinsiz bir atmosfer, gözünü sevdiğimin uyuz İngiltere'si, neden en etkileyici müzikler hep senden çıkıyor? Kavun falan dedim, kaşsız kirpiksizsin, zaten 26 yaşındaymışsın, sana da çok gıcığım Ben Howard.

Şarkı genç kız şarkısı olduğundan kelli arada "bütün oğlanlar beni kovalıyordu" falan derken kıkırdayan ve fakat alıp kendi şarkısı yapan, 4 buçuk dakikada "aha da cover böyle yapılır" diye beni paketleyip paspasın üzerine bırakan bu çocuğa ne desem bilmiyorum.

Müzik beni hep çok heyecanlandırıyor.

10 comments:

  1. Aaa! Ben bu abiyi dinledim. Çok sevdiğim uzun yıllar londrada yaşayan fotoğraf sanatçısı bir dostum var. Londraya son gidişinde saçma sapan bir pub'da bu abinin çaldığını duymuş izlemiş. Bana da çıldırmış halde yukarıdaki linki falan attıl . Zaten yıllardır beni londrayı mutlaka görmem gerektiğine kendisinin de orada ömrü billah kalmak istediği fikrine alıştırmaya çalışıyo. Benim de önüme böyle mantıklı gerekçelerle geliyo. Şimdi de sen aynı tepkiyi vermişsin hahaha! Sabah sabah ya! :) Bi tane normal insan yok etrafımda. ona dediğimi tüm uyuzluğumla sana da dyorum. Ne 'Ben'miş arkadaş! Şaka bi yana saygı duydum hançeresi sağlam yani :) hahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O dostunla ben bir araya gelsem nükleer felaket olur, bak üzerine uyudum şarkının, kalktım dinledim gene aklımı kaçıracak gibiyim ahhahaha :D Ya işte pubda bunu dinlemek, başkasıyla kafede karşılaşmak falan, yoksa sevilecek bir tarafı yok bence Londra'nın, hava da bok gibi çoğu zaman. Bir arkeolog arkadaşım var, anca Londra'nın kenarında oturabiliyor kazandığı parayla, son gittiğimde onla buluştum, "Kıt kanaat geçiniyorum, her gün 2 saat trenle British Museum'a gelip dönüyorum ama burdan başka bir yerde de yaşamak istemiyorum, her şey burda oluyor" dedi, çok hak veriyorum. Üç kuruş da ödüyor olsalar ben de British Museum'a işe gitmek isterdim. Açlıktan ölmemek için bir de harita dükkanında çalışıyordu part time, oraya da Mick Jagger uğrayıp harita almış, biz buluştuğumuzda hala kendine gelememişti "Oha Mick Jagger geldi dükkana!" diye ahhahah :D
      Dur sana bir şey soracaktım, email atayım.

      Delete
  2. Replies
    1. Belertme gözlerini, bayağı yekpare aynı renk oğlan ahahahha :D Ben kavun dedim ya allah bilir dedesi Viking falandır, ailesinde druid vardır falan, öfh :)

      Delete
  3. Ah bu adam kim bilmiyorum dinlemedim de ama bu sıra beni en heyecanlandıran şey Simon Baker, nam-ı diğer Jane, Patrick Jane:):) Nedense gülüşü rüyama bile giriyor yiğit duymasın:):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Simon Baker çok güzel bir adam hakikaten, ben de bir ara The Mentalist seyrettim onun yüzünden. Ay sayılmaz bunlar yahu, güzel şeyleri takdir etmek bir insanlık borcu :)

      Delete
  4. ehehe cizıs mı :D dur kulaklıklarımı takayım..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ağzı bozukluk damarlarımda akan asil kanda mevcuttur :) Sen bir de kazı yeri falan gezdirirken gör, ouuvvv, farkına bile varmıyorum ahhahaha :D
      Tak bakiyim kulaklıklarını, sen ne diyeceksin şarkıya merak ettim.

      Delete
    2. (bkz: ilk dinleyişte aşık olunan şarkılar)

      Delete