December 9, 2013

Köpek Karşılaması


Eve her girdiğimde düzenlenen karşılama törenini çekeyim dedim ama başını yakalayamadım, bu ortası. Koko neden ağlıyor bilmiyorum. Kudi'ye de "hüzünlü bakıyor" diyordunuz, bir de bu yüzünü görün istedim. Karlı patilerle eve girip çıktıkları için yerler leş, Kudi de çılgınca tüy döküyor.

Ben evden çıktığım anda yatakta güreşilmiş, çalışma masamın altındaki çöp tenekesi elden geçirilmiş, bir adet çikolata kağıdıyla parti yapılmış.

Günlerini böyle geçiriyorlar, ayrıca sabah saatlerinde terası teftiş etmekten hoşlanıyorlar, senkronize şekilde yerleri koklayıp akıllarına aniden bir fikir gelmiş gibi kafalarını kaldırıp ufka doğru bakıyorlar. Perdelerin arkasına saklanıp saklanıp gülüyorum ciddiyetlerine.

6 comments:

  1. Ayyyy neyseki meraktan çatlamadan bu sefer açabildim videoyu:) Kudi süpermiş yaaa nasıl bir sevinç yaşamak bu böyleeee. Bizim kedi gibi çıldırmış görünce seni:) Koko'da canım yaaa sen beni bunla neden bırakıp gidiyorsuuuuun yalnızımmmmmm diye ağlıyor sankiii:):) Bir an içimden onu seslendirerek anlamaya çalıştım. Yahut dışarı mı çıkası gelmiş onun acep:) Bu kudurukla nasıl baş edicem ben de diyor da olabilir:) Çok güzel bir video olmuş çok sevdim. Ben de kedişin yiğiti karşılamasını çekeyim bir ara unutmazsam ve tabi üşenmezsem:):) Öptüm çok bizim için de kartopu oynayın kardan adam yapın burnuna havuç takın lütfeeeen:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bir saat kadar önce Kudi evden kaçmaya çalıştı, yakalayacağım diye merdivenlerden yuvarlandım bir kat boyunca :D Bir bacağımın dizden aşağısı pert oldu, alnımda da pembe bir bombe var, duvara çarptım yuvarlanırken. Gene sağlam bir şeymiş insan vücudu :) Kudi'yi azarladım, onun etkisiyle Koko da büzüldükçe büzüldü, ikisi de gidip yattılar. Bir süre görmemezlikten geleceğim ikisini de, bacağım zonkladıkça sinirleniyorum ahhahah :D
      Ay lütfen çek kedi karşılamasını, çok merak ediyorum! Kardan adamlık kar kalmadı, kaldırımlar buz tuttu, pis bir hava var ama daha yağacakmış, yaparım terasın bir köşesine kardan adam, malzemelerimiz mevcut evde :)

      Delete
  2. Köpeğim bizden ayrılalı 8 sene oldu ama bu sıcak karşılamaların tadı hala burnumda tütüyor, beni çok duygulandırdın.. Keyfini çıkart benim için de ne olur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tamam :) 3 sene oldu, hala inanamıyorum evden 5 dakika çıksam bile dönünce bu şekilde karşılanıyor olmama, çok içli hayvanlar köpekler. Bazen yazılarında bahsedince farkediyorum ne kadar özlediğini seninkini, hiç azalmıyor galiba bıraktıkları boşluk, bakalım biz nasıl başa çıkacağız o gün geldiğinde.

      Delete