December 6, 2013

Zombili Parti

Dün Kudi'yi annemden çalıp eve getirdim. Sadece bir kere kaçıp anneme dönmeye çalıştı.

İnternetten kayış almıştım Kudi için, bir de kayınvald'aanımın kedilerine kum, abi aşağıdan kapıyı çalınca otomata basıp kapıyı açtım, Kudi de merdivenlere attı kendini.

Önemli olan bu değil, önemli olan kıçında bir karış patlak olan kotumla benim de kendimi merdivenlere atmam. Ve sonra Kudi önde, ben ortada, abi arkada merdivenlerden yukarı çıkışımız.

Bugün dikeceğim o patlağı, çok utanç verici.

Sonra işte bütün gece zombilik, lazerli eğlenceler, uzaylı köpeklerin dünyayı istilası falan, öyle geçti. Fotoğrafta görüldüğü üzere, Kudi "dur" derken Koko "geç" sinyali veriyor.

Bu sabah 8'de köpenklerle kalktım. Son iki saati onlara kapı açarak, arkalarından kapatarak geçirdim. Ev buz gibi oldu. İki köpekle yaşamak için bahçeli bir ev iyi bir fikir olabilir, bunu da kendime not olarak kaydetmiş olayım.

Bu hafta da bitti, hadi hayırlısı.


10 comments:

  1. Koptum gülmekten, trafik ışıklı ev :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senkronize olabilseler her şey harika olacak :)

      Delete
  2. yazdıklarını okuyunca günüm neşeleniyor.

    çok öptüm.güzel geçsin haftasonu.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben galiba deli kadın oldum, 100 kedili deli kadın olurum sanıyordum ama o kadar açılmama gerek bile kalmadı :)

      Öpüyorum ben de, cümlemize güzel hafta sonları! :)

      Delete
  3. deliliğe bakış açısına bağlı.ben seviyorum deliliği,deli olanları.
    diktin mi pantolonu:)
    moda blogları beddua mı etti ne?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zararsız ev delisi mesela :) Dikemedim, bütün gün sokaktaydım, hafta sonu aktivitesi olur artık. Moda bloglarına cevabımı en kısa sürede vereceğim! :D

      Delete
  4. köpek gözleri de bize yol gösterecek demek ki! :) fevkalade güldüm! patlak kotuna değil tabii, haşa.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neden biri kırmızı biri yeşil peki ya, aklımı kaçırıcam? Patlak kot aslında Zeynep'in ama patlatan benim herhalde, içim elvermedi çocuğun üzerine atmayı :D

      Delete
  5. İşedim gülerken fotoğrafa bakıp bakıp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne asil doberman kaldı ne de yumoş sokö. Olaylar çığrından çıktı.

      Delete