January 27, 2014

Öfh.

Bu benim kolum, dün gece sıcak tencereye yapıştırdım. Tam bir gerizekalı olduğuma kanaat getirmeyin diye kitapların önünde çektim fotoğrafı. Kısmen gerizekalıyım.

Mısır patlatmıştım tencerede, kaseye dökerken oldu. Geçtiğimiz senenin son günlerinde gene patlak mısır yerken 20 yaş dişimi kırdığımı da göz önüne alacak olursak belki de eve mısır sokmamam gerekiyor. Kırık diş ve yanık kol ikilisinin yanına ne eklenebilir diye düşünüp ürperdim.

Zavallı dişimi çekti doktor, bütün evsiz barksız dişler nereye gidiyorsa ordadır şimdi. Dün gece bir adet de çorba kasesi kırdım, bozuldum biraz, seviyordum o parlak kırmızı kaseyi.

Neyse, sokağa çıkıyorum şimdi, kase almam lazım. Belki kurşun da döktürürüm zira asla sakar değilim, üzerimde göz var çok afedersiniz.

Bileğimdeki şans ipi de 2. senesini doldurdu, şans iplerine bakan mercii neresiyse onlara da teessüflerimi bildiriyorum. Dalga geçiyorsunuz benimle herhalde.

27 comments:

  1. Anneeeem kıyamam ben sana, uf olmuş :( Yanıklara un iyi geliyormuş öyle duydum aklında bulunsun. Şans ipi falan hava be anacım, annem "Gökten palan yağsa kuskunu boynumuza geçmez" derdi, bizimki öyle. Sen şimdi kuskun ne, palan ne diye soracaksın ama ay cevap vermekle uğraşamam, gugılla öğren. Öptüm yanık kolunu, geçer birazdan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atla, eğerle ilgili bir şeyler olduğunu tahmin etmiştim :)
      Şans ipini de kesip atıcam, barbar kocam her seferinde gözlerini belerte belerte engelliyor, sanırım bütün işlerimiz bu ipe bağlı ahhahaha!
      Öpünce geçti, zaten çok yanmamış :)

      Delete
  2. Ah çok geçmiş olsun Mina ablaaaa, ciyer gibi olmuş, Silverdin sür :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yanık merhemi mi o? Çıkıcam birazdan, alayım. Ay teşekkür ederim ya, valla su toplamadı, herhalde çok korkunç bir durum yok. Mutfak küçük, bence o yüzden oluyor bunlar hep, memleketin hayatında mutfağa girmemiş mimarlarına mühendislerine selam olsun! :D

      Delete
  3. anestol ve bepanten de pek iyi gelir o yanığa. ağrısı sızısı varsa anestol ağrısını alır epey. yalnız mısır çok fena!! hep o gdo illeti yüzünden bize patlıyor bu mısırlar fikrimce. çok geçmiş olsun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim :) Bepanten sürdüm dün gece ama Anestol de alayım bari, dursun evde, rekorlar kırıyorum zira dört duvar arası sakatlanmalarında :)
      Kalbimi kırıyor valla bu mısırlar, ben gdo'lu-gdo'suz ayırmadan bağrıma bastım, karşılığı bu olmamalıydı.

      Delete
  4. HAY ALLAHIM ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN ! NE MISIRMIŞ YAHU BU :( BİR DE ONUN İZİ DE KALIR ORDA :(( BEPANTEN SÜRERSEN GEÇER CANIM BENİM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa teşekkür ederim, valla acımıyor pek dokunmazsam, sürüyorum Bepanten :) Çok izi kalırsa üzerine dövme yaptırırım kapanır ehihihihi :D

      Delete
    2. ben de de var öyle bir yanık izi ince bir şekilde sanki kendime jilet çekmişim gib gözüküyor !!

      Delete
  5. Geçmiş olsun. En iyisi lavanta yağı!

    Şans bilekliği bende de Bozcaada'dan beri var. Düşünce mi iyi şeyler başlıyor? Ne işe yarıyo bu madafaka?
    Ben bi hayrını göremedim de, haykırarak küfretmek isterim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedir yağı ve vanilya aroması var evde :) Şans bilekliği kendi kendine düşünce dileğin gerçekleşiyormuş, ben umudu kestim. Yani mesela ben kompil yansam, buna bir şeycikler olmazmış gibi geliyor.

      Delete
  6. Ya çok geçmiş olsun:( Bepantenin işe yaramadığı birşey görmedim henüz, bol bol sür ondan. Sana buradan geçen bana gönderdiğin tüm güzel enerjilerin amca çocuklarını gönderiyorum kem gözlere şiş temennisiyle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kudi'nin de burnu kuruyup çatlamış, ona da sürüyorum, hakikaten mucizevi bir şey :) Aldım enerjileri, bak bu akşam iki tencere yemek yapıp sağ salim çıktım mutfaktan, demek ki işe yaradı :)

      Delete
  7. Aman dikkat et :(( Silverdin sür bak yanıklara çok iyi gelir. Ben bir kaç sene önce sabah mahmurluğuyla çayı kendime boca etmiş ve yanmıştım. Neyse ki iz miz kalmadı :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kafam gidik anlaşılan bu aralar, kırdığım bardağın tabağın da haddi hesabı yok. Sürüyorum, pek acımıyor zaten de görüntü dramatik biraz :D
      Off benim de bir soba avuçlama hikayem var öyle uyku sersemi, iki avucum da su toplamıştı, ayı patisi gibi ahhahah, korkunç!

      Delete
    2. "ayı patisi" :D çok fena kabarıyor yanan bölge. evlerden ırak :/

      Delete
  8. ferminaanım çok geçmiş olsun. yalnız ben daha çok kitaplıktaki ayakkabı çekeceğine takıldım.

    ben bazen temizlik yaparken falan bir şeyi bi yerden alıp başka bi yerde unutuyorum. mesela en son bizim kitaplıkta kalan tencere kapağı olduğu yerde yaklaşık 1 hafta falan kaldı. gelen giden arkadaşların ağzına düştüm. "Sonik evde bienal yapıyomuş." diye epey dalga da geçtiler benle.

    sanırım seninki de öyle kalmış orda. (öyle değilse bile "evet" de ne olur! yalnız olmadığımı bileyim.)

    tekrar geçmiş olsun. yara kabuklarıyla oynama sakın.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tam girişin karşısında bu kitaplık (eve gelenleri önce bir kültür çarpsın diye), kalmış orda zavallı çekecek hakikaten ahhahahha! Yalnız değilsin yani de bu evde kim kullanıyor o çekeceği ondan da emin değilim, köpenkler bienal yapıyor herhalde ehhehehe :D
      Çok teşekkür ederim, valla çok korkunç değil durum, kabuk tutarsa oynamam tamam :)

      Delete
  9. Öncelikle geçmiş olsun.. Ama bence patlamış mısır gibi ulvi bir amaca hizmet ederken olması avutabilir insanı..:) Ve "Evsiz barksız dişler nereye gidiyorsa ordadır şimdi" kısmı favorim. Belirtmeden geçemedim :)

    ReplyDelete
  10. İki ay önce çiğ pi$i hamuru didiklerken yağın içinde unuttuğum topalağın suratımda patlaması sonucu $akak dolaylarında iki tane cibilliyetsiz yanık izi olu$tu da neyse ki Silverdin ve Bepanthene'e boğunca geçti üj bej güne. Gözümü koruyacağım derken kafamı dolaba çarpmamın, goygoya ve pisboğazlığa dalıp "kızgın yağla $aka olmaz!" düsturundan uzakla$mam ve i$te bunlar hep gerzeklik kategorisine dâhil olmamla bir bağlantısı olduğunu dü$ünmüyorum.

    ReplyDelete
  11. Allah allah, yorumların altına cevap veremiyorum, bir tuhaf.
    Teşekkür ederim Kaptan'ın Zehir Defteri, mısırla da aramız bozuldu biraz, ben de üzülüyorum :) 20 yaş dişimin makus kaderine üzülemedim, yarısı uyuşmuş suratımla doktoru öpmeye falan kalktım, nasıl bir ağrıymış o yarabbi! :D

    Kırmızı başlıklı kız! Demek dört duvar arasında kendini sakatlamalara doyamayan bir ben değilmişim :D 3 gündür peynir ekmek yiyiyorum ne olur ne olmaz diye, tencere falan bunlar birer ölüm tuzağı ahhahaha!

    ReplyDelete
  12. "Tam bir gerizekalı olduğuma kanaat getirmeyin diye kitapların önünde çektim fotoğrafı. "
    buna kahkaha atarak döneyim köye :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rafta ayakkabı çekeceği varmış, görüntüyü bile kurtaramadım :)

      Delete
  13. Amanın bilirim bu yanık nasıl da can yakar ilk zamanlar..Çok geçmiş olsun. Uzak kaldım ya bloglardan pek özlemişim özellikle de senin yazıları okumayı. Başladım bakalım okumaya. Ben de az sakar değilim hep böyle yakarım tavada tencerede kolumun bir yerlerini. Öğrenciyken elektrik sobasına yapıştırmışlığım da vardır, izi birkaç senede geçmişti. Dikkatli bakınca hala görünüyor biraz. Ne zaman rende yapmaya kalksam ellerimi de rendelerim mesela. O yüzden en sevmediğim ev işlerinin başında ütü sonra da rende yapmak gelir, sonları acı olduğundan. Kitaplık pek güzel. Oldum olası şu kitapların evlere getirdiği huzura renge hastayım. En çok kitaplarımı özlüyorum uzaktayken. Keşke hepsini kucaklayıp getirebilsem:) Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Off rendeyi ben de sevmiyorum, ben de rendeledim kaç kere parmaklarımı. Ay kitaplık güzel, keşke evde biraz daha yer olsaydı, resmen anca yürüyebiliyoruz kalan boşluklarda :D Sen döndüğüne göre mektup trafiğini başlatabiliriz, bir de bana whatsup'tan mesaj attın di mi sen? Göremiyorum onları, ekran donuyor :)

      Delete
  14. Aaaa ben de sana whatsapp dan yazıp duruyorum:) olsun tamam buradan yazayım o zaman. sana gelirken bir şeyler getirmiştim ama görüşemediğimiz için veremedim. Babama bıraktım pazartesi kargoya vericek. Aslında sürpriz olsun diye düşündüm ama kaybolur bişey olur falan diye haber vermeye karar verdim son dakikada:) Ben kargo çıkınca gene sana yazar haber veririm mesaj olarak:) İzmir de ev ile ilgilendik hep çok iş oldu. Neyse ki az kaldı, yaza mobilya ankastre beyaz eşya falan alabileceğiz inşallah. O yüzden arayamadım bir türlü seni çoooook üzgünüm. Ama yaz geliyor ya o zaman belki daha güzel bir imkan yaratabiliriz mutlu mutlu görüşmek için. Ev mangal yakılacak moda bile girmiş olabilir, belki mangala gelirsiniz ne dersin? :):) Öpüldün. Aaa bu arada akşam sana yazıcam mektup. Bence de başlayalım artık dimi ama çok özledim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay bu whatsapp düzelmedi, telefon da zaten pek kendinde değil. Çok çabuk geçti yahu tatiliniz :( Yaza kesin görüşürüz ama, beni köpekler eve bağlıyor ama yazın onlarla Urla'ya gelirim, rahat hareket ederim o zaman. Mangala da geliriz, ağaç da dikeriz.
      Ben de sana ufak tefek bi şeyler almıştım, yanına mektup yazıp yollayayım artık :)

      Delete