February 28, 2014

Eveth.


Valla bu sıfatların hiçbirine itirazım yok benim ama bir-iki düzeltme yapacağım.

1. Ben terörist değilim, kimseye bir zararım dokunmadı, ne bir göz çıkarmışlığım ne de kafa yarmışlığım var.

2. CHP'nin genci de değilim, zaten o kadar genç de değilim.

3. Bilgisayarım, kalemim var.

4. Bu tarih referansları çok sıkıcı. Selçuklu, Bizans, Osmanlı olduğum kadar Hititli, Yunan, ne bileyim taş çağı köylüsüyüm de.

Ne yapacaksınız benimle çok merak ediyorum. Gideyim mi ben? Az ötede mi oynayayım? Koluma kırmızı üçgen mi takayım, ne yapayım?


15 comments:

  1. Off bir insan bu kadar... söyleyecek laf bulamıyorum hayatım boyunca daha önce bu kadar sinirlerimi bozan bir yaratık dünyaya gelmemişti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay bak gene mecliste kavga çıkmış, ne diyeyim şimdi ben? Hangi biri beni temsil ediyor bunların bilmiyorum ki. Hayatımda hiç bu kadar itelenmemiştim, hayretler içindeyim.

      Delete
  2. hedef göstermektir bu söylemlerin adı.
    çokça dua ediyorum.lütfen diyorum Tanrım,lütfen yardım et ülkemize ,iç çatışmalar çıkmasın diye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah bak ne güzel dedin, şimdi birileri toplaşıp "vay ottülü dinsiz allahsız komüniz" diye çocukları dövse ne yapacağız? Yarabbi, yıl olmuş 2014, hala ateist diye hakaret ediliyor, ne biçim işler bunlar?

      Delete
  3. Ay midem bulanıyor artık.
    Çağımızın Tohey'i bu adam galiba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa Tohey kim? Merak ettim referansı.

      Delete
    2. Hayatın Kaynağı'nda geçen kötü adam. -.-
      Karakterlerden biri onu öldürmeye çalışıyodu, kendimi de onla özdeşleştirdim.

      Delete
  4. Kime neyi açıklayacaksın? Pişkinlik tavan yaptı artık , yüzsüzlüğün doruğundalar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay haklısın, ben de kendime şaşırıyorum aslında, hala şaşırabiliyorum. Ama bak çok tuhaf değil mi asfalt yol yapmak için o kadar inat, yarım yamalak bitirilmiş bulvarın açılışına başbakanın üşenmeyip gelmesi, memleketin okullarından birini düşman bellemesi falan? Yemin ederim bir mana veremiyorum, asfalt yol yahu.

      Delete
  5. Bir tanıdığım küçükken babasına sormuş:

    -Baba, terörist ne demek?

    Babası da olabildiğince doğru bir yanıt vermeye çalışarak:

    -Terör estiren demek kızım.

    Kızı demiş ki:

    - Aaa? Senin gibi mi yani?

    Şimdi *nedense* aklıma o geldi.

    1. madden yeteri kadar taşı gediğine oturtmuş Fermina'm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alnından öperim ben o tanıdığının küçüklüğünü! Bu terörist meselesi yeni değil, geçen sene de gene buralarda tepiniyordum ben "kim la bu teröristler?!" diye, okula uydu fırlatması seyretmeye gelmişti, çocuklar pankartlarla falan protesto etmeye kalkınca gazdı tomaydı duman ettiler ortalığı. O zaman bütün okulu terör yuvası ilan etti. Bu sürreal kan davası belediye başkanımızın da katkılarıyla sürüp gidiyor. Belediye otobüsleri kampüse girmiyor biliyor musun? Talimat almışlar, kapıda bırakıp öğrencileri dönüyorlar, öldür allah bir adım daha gitmiyor o otobüsler. Öyle böyle değil yani kin ve nefret :)

      Delete
  6. Adamın işi ortalığı karıştırıp gençleri birbirine düşürmek,bu kadar kin ,nefret nereden geliyor anlamıyorum,derdi ne bu milletle anlamış değilim.
    Çok güzel bir post olmuş bende akşam haberlerde izledim sinirden çatlıyorum akşamdan beri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umrunda değiliz, ne kendi seçmeni ne de geriye kalanlar, hiçbirimiz umrunda değiliz. Fani dünya, ne istiyor tam olarak bilmiyorum, hiç iyi hatırlanmayacak, bir onu biliyorum.

      Delete
  7. Ya adam bi sevişse, gidecek rehaveti :d diyorum,demiştim. Bunlar orospu çocuğu dese de artık o da kurtulsa(!) bu sıkıntıdan bizde, yeter şiştim valla khsakh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu kendini tutan hali olabilir mi yani ahhahahah :D Önümüzdeki tapelere bakacağız artık :D

      Delete