February 27, 2014

Sağa Sola Seslendim

Sabah kalktım, kahve yapayım diye mutfağa girdim ve tezgahın üstünde oturan bir güvercinle göz göze geldim. Yandaki fotoğraf temsilidir ama bunun gibi bir şeydi, az paçalı.
Usulca mutfağın terasa açılan kapısını açtım, evin içine açılan kapıyı kapattım, çıkmış dışarı kendi kendine. Ve fakat önemli bir soru var; BİZİM EVDE İKİ TANE KÖPEK VAR?
Burdan size seslenmek istiyorum dombililer, siz kendinizi biliyorsunuz, bütün gün terasta koşup etraftaki kuşlara havlıyorsunuz ama siz? Sanki ölüm-kalım meselesiymiş gibi? Ne oldu bu sabah da bu güvercin bütün evi boydan boya katedip mutfağa kadar ulaşabildi?

Güvercini uğurladıktan sonra kompüteri açtım, bir anda ekranın sol yarısı uçuk bir pembeye döndü. Offf kaldır götür ekranı servise, haber bekle, ölme eşeğim ölme. 3 ay falan oldu bu ekranı alalı, burdan Philips'e de sesleniyorum, tebrik ederim, çok güzel yapmışsınız ekranı hakikaten.

2 haftadır da diyet yapıyorum, sanırım bir miktar da o yüzden sinirliyim ahhahahaha! Bu vesileyle de şeker ve karbonhidrata seslenmek istiyorum, siz olmadan hayatın hiç tadı yok yemin ederim, çok mutsuzum. Ama böyle bir noktaya gelmişiz maalesef, bir süre görüşmeyeceğiz mecburen. Bu yaz Pearl Jam gelecek (açlıktan sanrılar başlamış ouvvv!), tombul tombul gidemem o konsere. Son olarak da Radyo Eksen'e sesleneyim, gelmeyeceklerse bile artık getirmeniz gerekiyor, şu satırları yazarken bile Pearl Jam çalıyor, bilinçaltımın altını üstüne getirdiniz, bana borçlusunuz.

8 comments:

  1. Şu güvercin ahalisini uzaktan seviyorum ama üniversitede onlar yüzünden uyuz olmuştum o yüzden uzak durmayı tercih ediyorum. Sen de aman diyim dikkat et. Balkona yuva yapmışlardı uyuz olduk o yüzden. Sonra can havliyle yuvayı falan attımdı sinirlenip çünkü her yanımı kırmızı lekeler basmıştı ve deli gibi kaşınıyordum:( Paçaları komik ama bir de kafaları. Onlara yem atmayı seviyorum yine de evime gelmesinler lütfen.
    Ben de karbonhidratlara bir ara sesleneceğim zira ben de onlarsız mutsuzum. Bu tombili hallerim yaza kadar azalmalı. Birkaç gündür yürüyorum bir hışım tartıya çıktım ama ne çare gram oynamamış. Aç kalmak sanırım tek çözüm yoksa yemekle olmuyor ki offff..Geçen sene ben o 6 kiloyu nasıl vermişim. Bir an evvel başlamalı kilolarım gitmeye. Konsere gitmeyeli yıllar oldu. (bu yaz alaçatı da gittim aslında ama onu sayasım gelmedi) Her gelişte izmirde sıla varmı diye bakıyorum yok ama bir canlı performans istiyor gönlüm hadi bakalım..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biz de babamla bitlenmiştik, çünkü babam sabahları kahvaltı etmeye başlamıştı güvercinin biriyle. Diğer onlarcasına da gidip buğday falan alıyordu, bir dönem Ankara'nın güvercin popülasyonu patladıysa kaynağı bizim terastı yani :)
      Bu diyetin tek numarası hiç şeker, karbonhidrat ve yağ içermemesi. Günde 1 dilim kepek ekmeği, 1 bardak light süt, 1 kase light yoğurt, 1 kibrit kutusu light beyaz peynir var sadece. Izgarada yağsız beyaz et de var aslında, hem de istediğin kadar ama bana bir faydası yok :) İçim dışım havuç oldu, kabak oldu. Bir de günde 2 yumurta. O da aslında 1 yumurta da, ben vejetaryenim diye lütfedilip 2'ye çıktı :D Ay ama almışım da almışım kiloları, böyle dramatik bir çözüm lazımmış.

      Delete
  2. ahaha ben daha doğru dürüst bir konsere gitmedim desem taşlar mısın beni. :D güvercinleri bende severim ama evin her yerini batırma riskleri var. D:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay niye taşlayayım yahu :D Belki bu yaz güzel festival falan olur gidersin, bu yaşta git zaten, 35 falan olunca insanın ayakları şişiyor, sarhoş gençliğe tahammülü kalmıyor falan :D Ya da eve 2 köpek alıyorsun, bırakacak kimseyi bulamıyorsun. Çalışıyorsun, gidemiyorsun. Çok sevdiğim iki grubun konserleri sırasıyla önce master jürime, sonra da doktora jürime denk geldi mesela, ağlamaklı olmuştum :) Yemin ederim o jürilerden çok daha önemliydi konserler benim için ama işte 6 kişi masada oturmuş seni beklerken kaçıp gidemiyorsun :)
      Ben de seviyorum güvercinleri, ekmek mekmek de veriyorum dışarıya düzenli olarak ama sabah dah agözümü açamadan karşılaşmak biraz şok etkisi yarattı :D

      Delete
  3. PJ umarım gelir ve gideriz. (böyle yankılı yankılı bir "AAAMMİNN!" sesi hissediyorum kalbimin üstünde bunu her dediğimde) ama şunu gördüm demin,
    yetmez ama evet! :)

    https://www.facebook.com/istanbulkultursanatvakfi/posts/10202952611074074?stream_ref=10

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa duydum ben de Neil Young'ı, tartıyorum kafamda hala, gitsek mi naapsak diye. Şöyle keep on rockin' in the free world diye bağırsak bütün Küçükçiftlik Park, fena mı olurdu? Manidar bile olurdu :)
      Bekleyelim bakalım biraz daha, başka konserler açıklanır herhalde.

      Delete
  4. oha. naptın anam. diyet çok sert. 2 haftada dal gibi olursun. bence daha flexible bir şey dene. sonra o güzel yüzün saçların felan sönmesin bak. ayrıca bu tip diyetlerde bıraktığın anda dombili olma ihtimali yüksek. ama konsere göbek kemiklerini açıkta bırakan bir pantolonlan gitcem diyorsan o ayrı.

    mayısta manover gelcekmiş. ben gelcem. peki ya sen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konsere en küçük Pearl Jam tişörtünü giyer giderim, eskisi gibi omurlarım belli olsun istiyorum çok :D
      Ay diyet çok sert hakikaten ama ben et yemiyorum daha bu kadar sert, yoksa çatlayana kadar ızgara tavuk falan var yani.
      Manover'a gelmem herhalde ama eş durumundan itekleme olursa belli mi olur.

      Delete