March 11, 2014

18:30, Güvenpark

Ne olur bu akşamüstü 18:30'ta Güvenpark'a gelin, ne olursunuz. Aşağıya bulabildiğim toplanma yerlerini kopyaladım. Gözünüzü seveyim sokağa çıkın. İşten çıkıp gelin, kursu ekip gelin, çocuğu annenize bırakıp gelin. Bugün o gün.

Gaz olacaktır, polis olacaktır, spor pabuç giyip gelin. Bir eşarp sarıp boynunuza öyle gelin. Kuşlar gibi hafif ama bu sorumluluğun ağırlığıyla gelin.

Sizi durduğunuz yerde ağlatan her şey için gelin. Gelin, birbirimize sarılıp ağlarız.


Eskişehir: Espark Saat: 18.00
İzmir: Sevinç Pastanesi Önü Saat: 19.00
Ankara: Güvenpark Saat: 18.30
İstanbul Taksim Meydanı: 19.00
İstanbul Kadıköy Boğa Saat: 19.30
Kayseri: Kayseri Forum Saat: 16.00
Kocaeli: Cumhuriyet Parkı Saat: 18.00
Antalya: Kapalıyol Halk Bankası önü Saat: 18.30
Bursa: Setbaşı Saat: 19.30
Çanakkale: İskele Meydanı Saat: 18.00
Antakya: Uğur mumcu meydanı saat: 19.00
Adana: Atatürk Parkı Saat: 18.00
Mersin/Tarsus: Yarenlik Alanı Saat: 18.00
Muğla/Bodrum: Belediye Meydanı Saat: 18.30
Konya: Kültür Park Saat: 18.00
Edirne: Zübeyde Hanım Parkı Saat: 19.00
Gaziantep: Abdullah Cömert Meydanı(Ünv.Önü) Saat: 17.30
Denizli: Çınar Meydanı Saat: 18.00
Sakarya: Çark Caddesi Saat: 19:00
Balıkesir: TÜİK önü Saat: 17.30
Kırklareli: Dingiloğlu Parkı Saat: 18.00
Uşak: Belediye önü Saat: 17.00
Çorum: Özdoğan Sineması Önü Saat: 18.00
Sakarya: Çark caddesi Saat: 19.00
Manisa/Salihli: Demokrasi Meydanı Saat: 17.00
Kuşadası: İsmail Cem Demokrasi ve Barış Meydanı Saat: 18.00

6 comments:

  1. mina, sana ulaşmamın bir yolu var mı

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sana bir email attım, komik bir adresten, benim o.

      Delete
  2. Güvenparkta olamayacağım ama Setbaşındayım, sığamıyorum biyerlere.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh zaten biz de toplanamadık bile, öyle bir şevkle dağıttılar.

      Delete
  3. Ben de Utkularla iletişim kuramadım. Ulan Kızılay'a inmek için Utkudan medet umar hale geldim ya benim için son nokta bu. Bi' daha giderlerse haber edecekler. Dün dersten sonra atlayıp gidecektim tek başıma, ne yalan söyliyim, cesaret edemedim. Öyle güvendiğim kimse de yok, Beytepe'de kıçımı kırıp oturdum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benle iletişim kurabilirsin. Gerçi gel demeye dilim varmaz, bayağı cehennem gibiydi. Ama olur da gelirsen ben seni kollarım. Vicks'im de var.

      Delete