March 11, 2014

Çiçek.

Hepimizin evi olan bu topraklarla ilgili iyi, güzel ve doğru olan her şey aşağıdaki türküde toplanmış gibi geliyor bana. Bir şey bildiğimden de değil, dinleyince anlıyor işte insan. Sesini biraz açın, video başlarken vuku bulan uyuz TRT komikliğini görmezden gelin. Ali Ekber Çiçek saz çalmıyor, çok acayip bir şey yapıyor, kelimelerle anlatmak mümkün değil.



Bu türkü buradan başka bir yerden çıkmazdı, o yüzden umudum var, buranın insanlarına hala güvenim var.
Gene biraz ağlayarak yazdım. Hadi öptüm.

2 comments:

  1. O güzel insanlar o güzel atlara binip gittiler sanki :(
    Sabah Berkin'in haberiyle açtım gözümü, söz biter, susmak en iyisi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben zaten sabahın 4'üne kadar ağlamıştım, kaldığım yerden devam ediyorum. Ne diyeyim.

      Delete