March 3, 2014

Modern Danstan Bıktım ve Bazı Talihsiz Fontlar

Placebo yeni video çıkarmış, sesi duymasanız Keremcem videosu diye seyredersiniz. Ben şahsen modern danslı videolardan yıldım ama tabi Bırayğn daha iyi biliyordur. Sonu falan havalı gibi sanki biraz, olabilir gibi, bir şey var gibi sanki belki bir ihtimal. (Yok be, bir şey olduğu yok.)



Aşk öldürür, bazen kaldırır. "We almost made it, making is overrated", yani "nerdeyse başarıyorduk ama başarmak çok abartılıyor", bakın nasıl da olmadı çevirince, nasıl da büzüldü büzüldü kaldı bir kenarda.

Olmadı deyince aklıma geldi, Mansur Yavaş'ın seçim afişi ayran reklamı olmuş. Çok üzgünüm ama öyle olmuş. Sokakta çekmeye üşendim, aha bu web sayfası, font aynı ayran fontu zaten.


Mansur Yavaş'la Placebo'yu aynı potada erittiğim bu yazımı yollayıp gidiyorum, eminim tanısalar birbirlerini çok severlerdi mehhehhehe.

17 comments:

  1. Öff şunlardan biri hemen seçilse de kurtulsak anlamsız şarkılardan, olur olmaz her yere asılan bayraklardan afişlerden :s Seçim stresi beni de germiş durumda. Ne zaman sokağa adımımı atsam bir seçim arabası. Hele İşçi Partili Çankaya adayının seçim arabası.. Her gün aksatmadan bir sokağın ortasında karşılaşıyoruz. Beni mi takip ediyorlar nedir ahahaha :D Ama aynı yerde, aynı saatte görüyorum hep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Varlık içinde/Birlik içinde/Özgür biçimde" sloganını ilk gördüğümde de sinirlerim bozuldu, kötü ilkokul kafiyesi. Az kaldı, geriye sadece yerlerde sürünen bayraklar kalacak.
      İşçi Partisi Çankaya adayında da bir Jim Jarmusch havası varmış bak :D Komşusunuz büyük ihtimalle, benim de vardı bir aday adayı öyle, seçim arabasını sürekli kaldırıma parkeden adaydan hayır mı gelir?

      Delete
  2. ahaha adamda ayran gibi adam ayıptr söylemesi. bende nedense ayran hissi uyandırdı adamın yüzü. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arkadaki yeşil bayırların da etkisi var bence bu ayranlıkta :D

      Delete
    2. Ayran lobisi mi kurdunuz yoksa gizli gizli o_O

      Delete
    3. Ahhahahhaha :D Üç üyeli lobi, Mert, Mansur Yavaş ve ben. Ayranıyla geleni de geri çevirmiyoruz :D

      Delete
  3. bence mansur yavaş'ın sadece dişleri seçilsin.

    hatta parça parça seçilsinler, toplama bişey çıksın ortaya. hayat kesinlikle daha eğlenceli olurdu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. İşte dişler teker teker ilçeleri idare edecek, öyle planlanmış bence. Yalnız seçim şarkısını bilgisayarıma indirebileceğimi şu anda farkettim. Biraz ürperdim.

      Delete
  4. Ben bu adam hakkında çok iyi hikayeler dinlemiştim.Öncesinde Beypazarı belediye başkanıydı.Orada gerçekten güzel işler yaptı.
    Bundan sonrasını bilemem.Ama gerçekten güzeldi dinlediklerim.Mhp den aday olmuştu o geçen sezon.
    O yüzden kaybetti diye düşündüm hep.
    Çok kafam basmıyor siyaset işlerine.
    Ankara'da olsam Mansur'a verirdim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Öyleymiş evet, Beypazarı'nda iyi belediye başkanlığı yapmış. Ben MHP'nin çizgisiyle öldürsen biraraya gelecek biri değilim, halihazırdaki başkandan kurtulmak için böyle bir adaya oy vermek durumunda bırakılmaktan hoşlanmıyorum. CHP'nin kolaya kaçıp faydacı davrandığını düşünüyorum, oysa geçen yaz Ankara'nın sokakları hiç kolay değildi.
      Genel olarak da bütün partilerin seçim kampanyaları dökülüyor, bak gene geçen yaza referans vereceğim, o bir avuç çapulcudan çok daha harika sloganlar çıktı. Genel bir gerizekalı hal var siyasette, çok acıklı.

      Delete
    2. masumiyet müzesini alabildin mi kütüphaneden?

      Delete
    3. Bir arkadaşımda varmış, öyle hallettim, bir-iki güne alırım. Sonra hızla okuayacağım sana yetişeyim diye. Bitirdin mi yoksa? :)

      Delete
    4. yok kuzum bitirmedim.600 sayfaa:)
      yarıladım henüz.kitap akıcı lakin olaylar hep aynı yerde.
      yine de sevdim sanırım.

      Delete
  5. Ben vidyoyu izleyemedim, yutubda bazı vidyoları izleyemiyorum, ses var görüntü yok, kapkara bir ekran.
    Placebo da zaten eskisi kadar güzel şarkılar yapmıyor :( Çok eskiye giden bi geçmişimiz de yok aslında onlarla ama olsun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa hadi ya? Kampüsün internet servisiyle ilgili bir sorundur belki. Modern dans var videoda, bir kızla bir oğlan birbirlerini savuruyor yerlere :D Ya valla ben de eskisi gibi peşine düşmüyorum Placebo'nun. Yalnız bir tane Placebo tişörtüm var, filli, yeteri kadar kilo verip tekrar giyebilmek istiyorum, bütün planım bundan ibaret :D

      Delete
  6. Ayrıca hangi manyak seçim şarkısını indirir ve dinler ki, meh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parti gençlik kolları olabilir. Annem gibi "aaa bu neymiş?" diye her yere tıklayanlar olabilir. Bunlar hep olabilir :)

      Delete