April 10, 2014

Güzel Şeyler

Ay bir yerden yazmaya başlamam lazım, iki hafta olmuş. Ne yazacağımı da bilmiyorum.

Ceren'in güzel şeyler mimini yapayım diye düşündüm. Ve yemin ederim en az yarım saattir en son ne zaman güzel bir şey duydum diye düşünüyorum, çok acıklı. Cımbızla çekmem gerekse de güzel haberleri kaçırmayıp bağrına basan biri zannediyordum kendimi. Anlaşılan içim kararmış bir hayli.

Kıymet Teyze geldi sonra aklıma, galiba sadece o var son zamanlarda beni sevindiren.


Edirne'de kepçenin önüne oturup parkın yıkılmasına hanımefendi gibi isyan eden Kıymet Teyze. Benim de teyzelerimden birinin adı Kıymet, kaybetmeseydik aynı yaşlarda olacaktı. Çok çok güzel bir fotoğraf üstelik. Bir yerlerde okudum, katılıyorum, Kıymet Teyze'nin askerleriyiz!

Ceren sevdiği blogları mimlemiş, ordan da kendime takip edilecek güzel ruhlu insanlar buldum, yeme de yanında yat. Ben de düzenli okuduğum, genelde mim yapmayı seven, her biri şahsına münhasır kızları ve oğlanları mimliyorum:

-Zihnin Arka Sokakları
-Tuğba'nın Dünyası
-Bu kaçıncı oldu hatırlamıyorum
-4
-Leylak Dalı
-şenay izne ayrıldı
-Ege'nin Laciverti
-Kanalizasyon Balığı
-The Postmodern Blogger
-Mino'nun Dünyası

Dertli bir mim değil valla bakın, son zamanlarda duyduğunuz-gördüğünüz güzel bir şeyi yazacaksınız sadece. Yazdıkça çoğalacak, biraz moralimiz düzelecek, ben aklımı kaçırmayacağım, bahar gelecek, herkes iyi olacak. (Ağlayarak kaçar.)

27 comments:

  1. çok şükür yazdın.çok özlemişim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vallahi anlamadım nasıl geçti iki hafta. Annem dün sokağa sürükleyince biraz kendime geldim galiba :) Ben de dün fotoğraf makinasını çekmeceden çıkardım, kalp kalbe karşıymış, geleyim de okuyayım yazını.

      Delete
  2. Ne kadar güzel bir mim ve ne kadar güzel bir cevap!
    Gerçekten hepimize umut aşılayan, "iyi şeyler de oluyor" dedirten bir olay ve elleri öpülesi Kıymet Teyze

    Teşekkür ederim günüme nefis gülümseme kattığın için

    ReplyDelete
    Replies
    1. Of ne iyi geldi şunu yazman, anlatamam. Ben bir içime büzülmüşüm günlerdir, aslında Kıymet Teyze'ye bile gereğince sevinemedim, devamlı kötü şeyler geliyor aklıma. Yapar mısın sen de mimi? Mimlerken utanıyorum hep, sanki zorunda bırakıyormuşum gibi mimlediklerimi. Çok açılamadım o yüzden blog ismi yazarken.

      Delete
    2. Ben de hiç farklı değilim. Bulutunu yanında taşıyan çocuk gibi :P
      Ama şu fotoğrafa baktıkça, böylesine duyarlı insanları fark ettikçe, görüdkçe içimde umut pıtıcıkları yeşeriyor :D

      Yaparım tabii ama senin cevabından daha güzel ne olabilir bilemedim şimdi

      Delete
    3. Olur olur, bir çiçek olur, güzel bir kitap olur, ohooo daha neler var :)
      Bulutunu yanında taşıyan çocuk ne güzel, ne ince bir fikir! Melankoliye meylim hep vardı da artık öyle romantik hüzünler falan kalmadı, bayağı yere çömüp ileri geri sallanarak kendime gelmeye çalışır oldum :)

      Delete
  3. :) ahah bugün şanslı günümdeyim ikinci mimi kaptım. :D mimde gerçekten güzelmiş biraz düşünmem lazım ama şu an hiç aklımagüzel bir şey gelmiyor çünkü nerede kötü haber var acıklı bir şey var gidip onu okuma gibi bir huya sahibim sanırım. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay ben de öyleyim, girip facebook hesabıma baktım "iyi bir şey olduysa yazmışımdır buraya belki" diye. Kıymet Teyze'yi ordan bulup çıkardım. Güzel şeylerin toplamı, kötü şeylerin yanında mikrobik boyutlarda kalıyor.

      Delete
  4. Ay bence de, nihayet!
    Ben de ikinci mimi kaptım, sanki Ege'nin Laciverti de mimlediydi beni, öyle gibi hatırlıyorum. Uyuyup uyanınca yapiym.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesin unuttuğum mim var benim. Dur bakiyim, bir araştırayım :) Ne uykusu bu yahu, saat olmuş 3?

      Delete
    2. Terli terli su içme, tabağında da yemek bırakma.
      Sevgiler,
      Anne Lobisi.

      Delete
  5. Kıymet Teyze vitrindeki çoğu muhaliflerden daha sağlam iradeli valla. Öyle iki poz verip ortadan toz olanlardan değil. Bak ne güzel atmış sandalyesini, sistemle dalgasını geçiyor. Ben buradayım ve gitmeye niyetim yok diyor.

    Güzel bir şey.. Hmm. Biraz düşünsem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurtardı valla parkı. Tam seçim sonrası tabii bir yandan da, yeni seçilmiş belediye başkanı yumuşaklığına da denk geldi. Neyse zaten biz derdimize yanalım, belediye falan deyince tansiyonum düştü gene.

      Delete
    2. Benim tansiyon çıkıyor tam tersi. Ah 32 diş ah.. Ne güzel kırmızı kazaklarımızla yönetecektik Angarayı :(( Neyse. Mimi yanıtladm: http://zihninarkasokaklari.blogspot.com.tr/2014/04/guzel-seyli-mim-ve-baz-seyler.html

      Delete
  6. Bu mime benim de ihtiyacım var. Mimlenmedim ama çoktan kaptım, silvianınkinden sonra hemen yapacağım. Bu arada özlemişiz yazılarını:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koli yapma derdinden fırsat bulur musun bilemedim, yap da okuyalım sevine sevine :)
      Ayyyy nesini özlüyorsunuz allaaaaaaşkına, gelir gelmez bir satır iyi bir şey yazdıysam on satır da çemkirmişim sağa sola, ne biçim insanım?!

      Delete
  7. Kıymet Teyze parti kur oy verelim! Yok yav o kadar da değil ama "Viva la Tía Kıymet!". :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kıymet Teyze taa buralarda onu konuştuğumuzu biliyor mudur acaba? Ay kurmasın hakikaten parti, böyle tek başına güzel o :)

      Delete
  8. "kıymet teyzenin askerleriyiz", "bulutunu yanında taşımak" off 10 Numara.

    mim şeyini pek anlamadım ama. ehi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mim şeyi şöyle bak; "Fermina beni mimlemiş" diye başlayabilirsin, mimin içeriğini yazarsın, "Son zamanlarda gördüğümüz-duyduğumuz güzel bir şeyi yazacakmışız" diye, sonra da senin için neyse o güzel şey, onu yazarsın. İstiyorsan sen de başka bloggerları mimlersin. Bir nevi soruyla ebelemek yani, anket defteri doldurmak gibi :)

      Delete
  9. Ellerine sağlık :) Çok ve mutlu yaşasın Kıymet Teyze!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mim güzeldi, ben bir şey yapmadım! :) Bak herkesi bir canlandırdı, bahar geldi o arada falan. Teşekkür ederim vallahi :)

      Delete
  10. Bende manyakça özlemişim yaz yahu sen hep valla depresyona giriyorum sen yazmayınca! Mim yaparım hemen ben ohhh be güzel şeyler olunca da zaten gülümsüyorum bolca. Bu teyzeyi ilk okuduğumda yanına gidip sarılmak hissi doğdu içimde, çok mutlu oldum. Bazen sırf bu yüzden seviyorum gibi geliyor hayatı:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bizim gibi insanların sayısı da az değil, pek çıkmadı haberlere ama koşup gitmişler Kıymet Teyze'nin yanına. Hatta geçenlerde piknik düzenlediler galiba parkta. Biz de oluruz bence birer Kıymet Teyze :)

      Delete
  11. Şekerim işlem tamam, düşündüm düşündüm zorla bişey buldum, ne derece güzel bilemedim artık ama yine de beni gülümseten bir şeydi. Bugünkü postumda Zihnin Arka Sokakları'nın mimiyle birlikte hazır ve nazır...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben 4 gündür yoktum ortalıkta, şimdi gelip okuyacağım her bi' şeyleri :)

      Delete