May 26, 2014

Bir Komünikasyon Gurusu Olarak Annem




Babamın da telefonunu gasp etmiş. Koydum feysbuka, annemi mi kıracağım.

Havası boz Ankara'dan sevgiler,

M
M
M
.Mına.

18 comments:

  1. 5 dakikada -1%.
    Demek ki aynı kullanımla 500 dakika/8.33saat/0.34 gün gidiyor telefonun şarjı.
    Sürekli şarj aletiyle gezeceksin vs., zor iş.
    Fotoğraflar güzel ama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Telefonda pek iş yok hakikaten, eskiliğinden mi yoksa hepsi mi böyle bilmiyorum. Kocam the Barbarian'ın eskilerini kullanıyorum, şarj aleti de taşımıyorum :) Kapandı mı kapanıyor, zaten beni topu topu 3 kişi arıyor. Bak şiir gibi oldu, acıklı.
      Anneme gayet güzel bir dijital makine de bıraktım ama elini sürmedi henüz.

      Delete
  2. AHAHHAAHA Harikalar ya, ama benim annem gerçek bir Whatsapp, instagram ve Line canavarı oldu 5 ayda, babam beni ihmal ediyor diye bazen bana dert yanıyor, bence M M M 'lere dua et :( dkjskdhas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anneme bir tablet mablet bişiy almak lazım galiba artık, kendi fotoğrafını kendi koysun. Pinterest'i bir keşfetse mesela, ohooo, saatlerini gömer.
      M M M'ler iyi de o ".Mına" beni biraz ürküttü :D

      Delete
    2. zuahahahahaaha. "Mına".

      Delete
    3. Belki de direnmeyip böyle devam etmeliyim hayatıma ya, daha atarlı :D

      Delete
  3. Ay ahahaha :D Bizimkiler de böyle. Babam bi keresinde şöyle bi mesaj atmıştı "Kızım.Seni.Cok.Seviyorum."
    Sanırım boşluk bırakmayı beceremeyince her birinin arasına nokta koymuş :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhahhahah yaaa ama duygusal mesaj, ne güzel :) Bir anneler gününde oturdum uzun uzun mesaj yazdım anneme, şu cevap geldi: Cok nersi.
      Nersi.

      Delete
    2. Ya ama öyle deme. Bak babama mesajlaşmayı öğretmiştim ben Ankara'ya gelmeden. Bi de tembihlemiştim benle mesajlaş bak diye. Sonra bi gece böyle bunlara sevgi dolu bi mesaj attım. Sabah görürler de bi cevap atarlar, bi ararlar diye. Akşama kadar bekledim, ses seda yok. Sonra annemi aradım çemkirmek için. Size sevgi dolu mesajlar attım neden cevap vermediniz diye. KADIN DALGA GEÇİYORUM SANMIŞ VE BABAMI DA BUNA İNANDIRMIŞ! Bu çemkirişimin ardından geldi o duygusal yanıt.

      Delete
    3. Sevgi dolu mesajını böyle algılıyorlarsa sende bir sorun var demek ki küçük canavar :D Ay şu anda annenlerle empati yaptım çok fena <3

      Delete
    4. Bence annemde bir sorun olduğundan ilişkimiz bu hale geldi. Buna çok eminim hatta! :D

      Delete
  4. Len analarınızla dalga geçmeyin bakem, burda ananızla yaşıt arkadaşlarınız var, terlik geliyor bak .Mına hanım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhahah anne lobisinden ikaz geldi! :D

      Delete
  5. mına kısmını kasten yazmamıştır değil mi:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhahhaha :D Bütün şüphelerim o yönde :) Ama sanırım adımı yazmaya çalışmış. Of gelip okuyacak hep buraları, sonra ben telefonumu açamayacağım korkudan :D

      Delete
  6. Ahhh ahh bu hikayelerden çoook vardı ben de de bir zamanlar:):) Ama valla ne yaparlarsa yapsınlar çok alemler bu anneler yahu:) Bayıldım M M M olayına ben:) Kadın ne uğraş vermiş belli. Benim annemde uzun uzun mesajlarıma hep ok. tamam. öptüm falan böyle kısa kısa yazıyordu cevap olarak bir gün dayanamadım neden böyle yapıyorsun stitch(lilo ve stitch vardı ya ordan replik:)) dedim mesaj parasını kelime başında alıyorlar sanmış:) ahhahaa koparttı beni. şimdi uzun uzun yazıyor. Hatta komik olsun yazayım. Bazen tuvalete de telefonumla giriyorum o ana denk gelen bir mesaj aldım annemden ben de komik olsun diye ikonlardan sevimki kaka olanı seçip yolladım anlasın diye. tamam anladım dedi. Birkaç gün sonra ona yazınca aynını yolladı bana:) Beni de kendine benzettin dedi sonunda da:) Annem biraz delidir, ne yapsa yeridir. Bir zamanlar holdeki aynanın önünde elimize mikrofon alıp bas gaza aşkımmmm bas gaza diye oynayarak şarkı söylerdik:) Normal sanmayın yani:)Bok muhabbeti yapmamız çok doğal bizim:) Şimdi whatsapp bilem kullanıyor benim kuzum yaptığı yemekleri de çekip yollaması cabası:) Analarımız başımızın tacıııııııı:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa herkesin annesi whatsapp'lara instagram'lara alışmış, ben de annemi tanıştırayım bunlarla.
      Bizim de eski kasetlerimiz var, babam konuşmalarımızı kaydetmiş. Bir tanesinde balkonda oturuyoruz, ikisi konuşuyorlar "Evimizin balkonundayız, şöyle bir gün, bunları bunları yaptık" falan diye, arada ben de miyavlıyorum. Sonra bir sessizlik oluyor, annemin "Arif, içeri girsek ya artık, bokumuz dondu" demesiyle çıpıt diye bitiyor kayıt ahhahhaha :D Tarihe kayıt düşmek için bir yere kadar dayanabilmiş annem, üşümüş sonra :)
      Biz ne olacağız acaba diye düşünüp düşünüp eğleniyorum :)

      Delete