May 2, 2014

Ne Arıyoruz?

Ne zamandır yapmadık, blog istatistiklerini inceleyelim istiyorum birlikte. Evet.



Bu "zor genlik" sanırım "zor gençlik" ve nedense çoğu zaman listede var. İki türlü de aradım google'dan, bloguma ulaşmam mümkün olmadı. Yardımcı olamıyorum şu durumda.

Kaktüs güzel bir bitki. Ekleyecek bir şeyim yok doğal olarak.

Piercing şahsım üzerinde çok acı verici bir deneyim oldu, bir daha yapmam. Acı eşiğiniz düşük ise siz de uzak durunuz. Sanırım Teoman bile çıkardı ayrıca kaşındaki piercingi.

Kedi evde koltuklara işiyorsa, çok korkunç bir hata yapmış olmanız yüksek ihtimal. Hemen kedinizle anlaşmanın, barışmanın yollarını arayın. Kumunu da temizleyebilirsiniz alternatif olarak. Sokağa atmaya niyetliyseniz bana haber verin.

Lise mezunu biri 33 yaşında dışarda olabilir. İçerde de olabilir. Yurtdışında ve içinde iş arıyor olabilir. Belki sertifika programlarının ya da bir lisans programının faydası olabilir. Ne sertifikaların ne de üniversite diplomasının iş garantisi sağladığı yok tabi. Yurtdışında göçmen hayatı da çok zor ama neden olmasın.

Mansur Yavaş dövmesi renkli olmalı bence. Kırmızı kazak da olmalı o dövmede. Pişman olmayın ama sonra.

Minoshka benim. Babam öyle sever beni. Ş harfi yazamamaktan öyle oldu. Sizle tanışıyoruz herhalde.

Postcrossing'den bir Picasso'nun Lump'ı kartı alsam ne sevinirdim.

Stupid little things diye arayanın da ya kıymetli arkadaşım sarıkafa ya da annem olduğunu tahmin ediyorum. Kafaları genelde aynı çalışıyor.

Yaşlı rahibeleri rahat bırak. Böylesi detaylı bir aramadan biraz etkilendim aslında ama gene de. Çirkin.

Gideyim ütü yapayım. Huzur manuel işlerde.

21 comments:

  1. Mansur Yavaş dövmesine çok güldüm :D

    Gene seninkiler iyimiş. Benim bu hafta arananlarda bir tanesi dumur etti: "2014.cekimi animal sikis" Ne maksatla, nasıl bir kafayla aramış bilmiyorum ama görür görmez kan beynime sıçardı. Arayanı bir bulsam herhalde suratına soluksuz feci şekilde söverim ya neyse. "eşcinsel karikatür" de aranmış sitemde. Neler dönüyor yahu sitede benden habersiz :D

    Sonra sonra, "femme fatale albm kapa" diye bir şey var. Sanırım o Britney Spears albümün aramış. Garibim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mansur Yavaş duysa sevinir miydi acaba? :D Albm kapa'na da ben güldüm, çok acil lazımdı herhalde, heyecandan şaapamamış :D
      Yaşlı rahibelerde de var sikis, sansürledim üstünü. Ve fakat hala şaşkınım, hem yaşlı olsun hem rahibe, üstüne bir de aksiyon olsun istemiş. Bana spesifik olarak köpekli bu tür aramalar geliyor. Tamam sürekli bir köpek bahsi var burda ama sikis neden buraya meylediyor bilmiyorum. Bak çok yazdık, gene gelecekler. HASTASIN SEN. TEDAVİ OLMAN LAZIM ALLAHIN BELASI. YA DA ÖL EN İYİSİ. Mesajımızı da vermiş olalım ruh hastalarına.

      Delete
    2. Sevinirdi bence. Otuz iki dişli meşhur gülücüğünü atardı. Ne zaman onun adını duysam içim cız ediyor. Güzel güzel yönetim değilecekti. Ah ya :(

      Manyak mıdır nedir ya bunlar? Rahibesi, köpeği, hayvanı?! Aynen ben de kendi sitemde sürekli hayvanlardan bahsediyorum ama tam tersine hayvanların hakları üzerine oluyor bu. Nerden bulmuş bizi bu hasta ruhlar?

      Delete
    3. Ay benim de içim cız ediyor. Kazandığını biliyordur umarım, normal bir ülkenin normal başkenti olsaydık, şu anda belediye başkanıydı.
      Yani bu arama kelimelerini yazıp denemek istiyorum, kaçıncı sayfada buraya düşüyorlar diye görmek için. 45. sayfaysa mesela, pes diyeceğim. İlk sayfada benim blog çıkıyorsa google'a mektup yazacağım, "Aklınızı başınıza alın la!" diye. Gel gör ki arama sonuçlarına bakıp da kendimi sonsuza kadar lanetlemek istemiyorum. Yaşlı rahibeye falan katlanırım da, hayvanlar olmaz. Gözümde pedofiliden farkı yok. O yüzden ölsün istiyorum bu insanlar.

      Delete
  2. stupid little things diye arayan bendim, işyerinde blog anasayfama girmeden blogunu okuyayım demiştim sonra saldım çayıra... :)))
    bir de fransa'dan ya da ispanya'dan biri dadanmış gibi görünüyorsa o da benim, merkezimiz orası, yutup da açıyor çok şükür ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tabi bir kızılkafa olarak sarıkafalarla aynı kafada olman beni hiç şaşırtmadı :) Ülke şeylerine bakmıyorum hiç, şimdi gidip bakıcam tabi ki :)

      Delete
  3. Bence buradaki anahtar kelimeler gerçeği yansıtmıyor. İlk örnekte olduğu gibi ben de bazılarını deneyip kendi bloguma ulaşamayanlardanım. Onlar nasıl geliyorlar pes doğrusu! :D Mansur yavaş dövmesi de neymiş yav? :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mansur Yavaş dövmesi yaptıran olmamış sanırım henüz, imaj aratınca benim "Mansur Yavaş'ın afişleri ayran reklamı gibi olmuş" çemkirmelerime ulaşmak mümkün :D Bilmiyorum ki gidip küçük bir tane yaptırsam mı, sanki benim üstüme kaldı bu dövme :D
      Ben de pek gerçeği yansıttığını düşünmüyorum bu istatistiklerin, o "zor genlik" aylardır listede mesela. Bir tuhaf.

      Delete
  4. MUTFAKTA AVAZ AVAZ GÜLÜYORUM ŞUAN BU POST''UNA AHHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seninkileri de görmek istiyoruz! :D

      Delete
    2. hazırladım, yayındaaaa! AHAHAHHAAHHAHAHAAHAHAHAHAHA

      Delete
  5. arama motorlarına kapattım ben.hırlısı var hırsızı var.öyle arama geçmişim felan yok çok şükür.
    bazen ıp lere bakıyorum.okuyan var mı bakıyorum ,o kadar.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arama motorlarına kapatılabildiğini bilmiyordum bak :) Artık adımı madımı da yazmışım, saldım çayıra mevlam kayıra oldu buralar hep :D

      Delete
  6. Ay yahu hep unutuyorum ben de bakıcam bakıcam, ihmal ediyorum. Şu kenarcığa yazayım da bari bir gülelim yahu. Senin bu aramalar çok bomba:) Kaktüs kısmını sevdim çiçek seven biri olmanla ilişkilendirdim. En çok da o hoşuma gitti:) Zor gençlik de ahhaaaha süper aslında ya, kediler ile imtihanı olan o insana da çok acıdım ama kedi öyle durup dururken gidip koltuklara işemez kesin bir şey yapmıştır da o çaktırmıyordur, hınzır. Ben de geçen çok alakasız ama ayıp olmayan bir şeyi web de arıyorken anaam bir de baktım benim blog sayfası çıktı kalakaldım:) Ama şimdi ne arattım da öyle çıktı hatırlamıyorum, hatta bunun üzerine sohbet ettik de sonuca varmadı tabi. İnsanların böyle aramalar yaptığını okuyunca diyorum bundan da başlı başına bir kitap olur yani, hani fikri neyse zikri de o olur misal! Piercing için cesareti olmayan o kişiye de acıdım, ben de yaptırdım da ayy sonuç vahim oldu hiç tavsiye etmiyorum kendisine aynen:) Bence dövme yaptırsın! Ve evet çok doğru 'huzur manuel işlerde!' Bunun çıktısını alıp panoma asacağım:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tabi canım, kedinin kesin bir intikam planı var, çok ciddi bir uyarı vermiş :) Piercing'ten kurtulmak kolay, dövme de başa bela olur ölene kadar, valla zor kararlar bunlar :) Birazdan da temizliğe girişeceğim, gene huzur bulamazsam camları falan silerim artık. Hiç yerimden kıpırdayasım yok bu aralar, keşke hep uyusam.

      Delete
  7. nerden bakılıyor bunlara kuzum. ben yeniyim . ehi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ana sayfanda, hani takip ettiğin blog yazılarını gördüğün yerde, sağ yukarda yeni yazı yazma butonu var. Onun yanında kendi yazılarını listeleyen buton, onun hemen yanında da küçük bir ok var, daha fazla opsiyon diye. Ona tıkla, istatistiklere git. Açılan sayfada, haritanın üstünde gelen trafik, trafik kaynakları falan gibi bir yer var, daha fazla'ya tıkla, gelen sayfanın en altında arama anahtar kelimeleri.
      Haydin bakalım :)

      Delete
  8. biz de aradık seni mina. emanet şehir postunu göstermek istedim de...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa ee benim bu blogtan hiç haberim yoktu, takip edeyim hemen :) Ya valla heyecandan ölürüm ben, çok anlarmışım gibi yazdım o postu, kitabın yazarı okudu diye düşününce bile büzüldüm şu anda oturduğum yerde ahhahaha :D
      Sevgiler, selamlar!

      Delete
  9. Ahahahahaha bence eğlenceli bir tipsin sen, tüm bu sonuçlar seni gösteriyorsa keyiflisin, renklisin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaşlı rahibelerin seks hayatı biraz endişelendiriyor beni :)

      Delete