June 26, 2014

Odun Olmak

Köpekleriniz havlıyor diye evden atılırsınız, sokakta uyumaya başlarsınız, tekerlekli sandalyenizi banka zincirlersiniz falan. Bir yandan aylık kirası 600 lira civarında ev ararsınız, sosyal medyada birileri sesinizi duyurmaya çalışır. Derken Selçuk diye bir odun gelir, gelirken de çok kıymetli fikirlerini yanında getirir.


Öküz Selçuk, tuhaf Selçuk, ne biçim insansın Selçuk?

Hayatımda kimseye buradan bu şekilde seslenmedim Selçuk ama bu ilk tweet'in de değil Selçuk. O kadar eminsin ki kendinden, aynı şeyi daha önce de yazdın, kızın perperişan başka bir fotoğrafının altına. Selçuk.

Sana bir, fikirlerine iki Selçuk.

Bu kız yanında on tane horozla ya da iki tane fille ya da bir hipopotamla sokakta kalmış olsaydı, ben gene onun tarafında olurdum Selçuk. Çünkü sokakta uyuyup uyanmaktan bahsediyoruz Selçuk.

Ben mesela, yan sokaktaki Curcunalı Şamata Pavyonu yüzünden uyuyamıyorum geceleri Selçuk, sokağa atamam onları Selçuk, polis bir şey yapmıyor Selçuk, adamlar mafyadır diye korkuyorum Selçuk. Gücü anca tek başına bir kıza yeten mahalleliyi alkışlayan Selçuk, bu mudur adalet anlayışın Selçuk?

Ama durmak da bilmiyorsun Selçuk?


Seni ciddiye almamak lazım Selçuk ama sayınız tahmin ettiğim gibi az değil Selçuk. Çok kalabalıksınız Selçuk, memleketi yaşanmaz hale getirdiniz Selçuk. Keşke düzelsen Selçuk.

16 comments:

  1. Yasa değişiyor. Artık köpek havlaması şikayet sebebi olmaktan çıkıyor ve bu zihniyettekilerin ellerindeki koz ortadan kalkıyor. Böylelerine diyecek sözümüz çok. Tahmin edersin Mina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah gördüm o maddeyi, nasıl sevindim anlatamam! Bu lafları böyle rahatça edebilmek, valla bilmiyorum, saf kötülük gibi geliyor bana.

      Delete
  2. Benim yan bloğumda vardı bi Selçuk. Paçozu gezdirirken daha çok akşam gezintilerinde karşılaşırdık.
    Motorunu resmen yavrumun üstüne sürerdi. Çek şu pisliği gözümün önünden diye bi de beni azarlardı.
    Kızım ölünce gözün aydın dedim. Belki utanır derken karşımda oynadı. Sonra duydum ki biri.leri bi temiz dvmüşler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hep biz dayak yiyiyoruz, üzüldüm desem yalan olur ruh hastasının dayak yemesine. Merhametsiz insanların gözümde hiç değeri yok.

      Delete
  3. Bu paylaşımla "Selçuk" adı "öküz"leşti resmen. "Sürekli tekrar", diğer Selçuk'lara karşı bir ön yargı oluşturmama neden olmasa bari :) "İnsanlık" yanı eksik kalmış üretimler var ne yazık ki dünyada...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Önümüzdeki Selçuklara bakacağız artık :) Ah içimden neler söyledim de üşeniyorum buralara yazmaya, biraz da utanıyorum.

      Delete
  4. Odun bir işe yarıyor, bu tam bir haşere.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doğru diyorsunuz. Allah sokakta, parkta falan karşılaştırmasın, bu tiplere bir rahatlık peydah oldu son zamanlarda.

      Delete
  5. Hangi alemde bu Selçuklar !!! Bende bir dönem ablamın köpeğine evde bakıyordum ve gerçekten çok az havlayan bir köpek benek . Bir kaç kere dışarı çıkartırken görmüş hemen yöneticiye şikayet etmiş. Yönetici de Hayvan sevgisi olmayan birinde insan sevgisi de olmaz zaten demiş.. Helal olsun yöneticime :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben bu şikayetçi insanları da hiç anlayamıyorum; yöneticiye şikayet, polise şikayet, ne acayip bir huy. Ay ufacık tefecik Benek ne rahatsızlık verecek allahaşkına, işi gücü yok milletin. Almış cevabını oturmuş :D

      Delete
  6. İnanmıyorum yaaa. Gerçek mi bu? Kusura bakmasın ama allahın öküzü demek istiyorum. Keşke böylelerini sabun yapsalar. Hayvan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gerçek, var yani böyle bir adam ve gönül rahatlığıyla bu lafları ediyor. Ne diyeceğimi bilmiyorum, kazık kadar da insan, artık bu saatten sonra hiçbir şey olmaz bundan.

      Delete
  7. Göt kafalılar ya.
    Aman valla asabım bozuldu gelir gelmez.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Velkam tu dı vörld of pet ovnırz :)

      Delete
  8. Mimledim :)
    http://zihninarkasokaklari.blogspot.com.tr/2014/07/taze-taze-mim.html

    ReplyDelete