August 7, 2014

Shakira Shakira!

Aslında bu İngiltere'nin köklü üniversitelerine gıcığım, çok pahalılar ve bu hiç adil değil. Ezelden zengin ailelerin çocukları rahatlıkla okuyabiliyor, orta halli ve kötü durumdaki çocukların burs murs için birbirini ezmesi gerekiyor. Yüzlerce yıldır hayatın dengesi değişmiyor bu yüzden. "Ayy doğulu diktatör ıyyy" dedikleri adamların ebleh çocuklarını da severek kabul ediyorlar, biraz ikiyüzlüler, okuldan ziyade şirketler.

Ama sabahtan beri döne döne şu videoyu izliyorum, çok hoşuma gitti.



Oxford'un sadece erkek öğrencilerden oluşan a cappella grubu hayır işi için çekmiş videoyu. 1:40 civarı şarkı söylemeye başlayan oğlanın sesini özellikle beğendim.

İngilizin gerizekalı gibi dans edenini, böyle eğlenceli yardım toplama videolarında görmek istiyoruz, memleketimin yazlık yerlerinde tren yaparken, sokaklara kusarken, çoraplı sandaletlerini gözümüze sokarken değil.

9 comments:

  1. İngilizc hemcinslerim bir defa "normal" davransa şaşıcam :D Ya abidik gubidik dans ediyorlar ya da dediğin gibi çoraplo sandalet, kusmalar falan. Eğlenceli olmuş :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu oğlanlar üst sınıftır allah bilir, çoraplı sandalet giymiyorlardır ama hepsi kusuyor bence :D

      Delete
  2. Mert de çorapla sandalet giyiyor bazen, çok üzülüyorum.
    Bazen beyaz çorapla giyiyor kahroluyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keşke giymese :) Şimdi aklıma geldi, bir ara çorapla babet giyiyordum. Babet kadını olmadığımı anlayınca çıktı hayatımdan çok şükür :D

      Delete
  3. Replies
    1. Bu oğlanların ilerde bakan, ceo falan olacağını düşündükçe sinirlerim bozuluyor :D

      Delete