December 31, 2014

Baybay Bombay

Ay yazamayacağım ben yeni yıl yazısı (a dostlar! diye ekleyesim geldi, neyse), valla olmuyor. İmkansız dileklerimle dünyaya da seslenemeyeceğim. Akşama eş dost geliyor, her yeri iyi kötü sildim, bir banyo kaldı. Yıkanmam ve ekmek almaya çıkmam lazım. Bir yandan da seviniyorum yazı yazacak vaktim olmamasına, iyi bir şey demeyecektim.


Kronik boksurat kardeşiniz iyi seneler diler. Perşembe kaldığım yerden söylenmeye devam. Akşam içki içecekseniz, iki kadeh arası bir bardak su için. Kuşlara ekmek, kedilere köpenklere mama ve su. Hadi öptüm.

20 comments:

  1. Sokak kedileri şimdiden doyruldu :) Akşam soğuk oluyor. İhmal etmemek lazım. Hepi nüv yıır.

    Not: İdefixten gene birşeyler alınmış :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhahah yok almadım, ajanda hediye geldi :)
      Hava çok soğuk hakikaten, ben de ihmal ettim, geçen kıştan kalma kedi evleri vardı bahçede, nereye kaldırdılar acaba, gidip bi bakıyım.
      Hepi nüv yiır inşallah Zihnibeyciğim :)

      Delete
  2. Ben kuşları ekmekledim ama kedi köpek görmedim etrafta, zira evden dışarı çıkmadım. Bi de kargo geldi, iyi biri bişiler yollamış, seviyom kendisini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kargoya inanamıyorum, yetiştirmelerine çok sevindim! Ben de seviyom <3

      Delete
  3. Replies
    1. Mutlu yıllar Cessie balığı, öpüyorum çok <3

      Delete
  4. Replies
    1. Cümlemize iyi gelir işalla :) İyi seneler!

      Delete
  5. Replies
    1. Ehihihihi seni bir daha öpüp sarılırım :)

      Delete
  6. sene bitmeden yakalayamadım ama ben bir iki bir şey dileyeceğim sanırım... o altını üstüne getirdiğim odamı biraz önce (00:30-01:30) topladım, sanırım kendime bir mesaj vermek istiyorum! :P

    perşembe uğramamışsın cuma mutlaka bekliyoruz boksurat kardeş ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. İnternet doğru dürüst çalışmadı dün, mecburen oturup dergi falan okudum boksuratlı bir vaziyette.
      Günün bir kısmını da bulaşık yıkayarak, evi toplayarak geçirdim, böyle mesajları ne vermek ne de almak istiyorum :D

      Delete
  7. Bugün Almanya dönüşü kartın ve Boncuk karşıladı beni.. Iyi yıllar sanada:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaşasın! Senin de dünya güzeli kuşlu kartın geldi. Bütün aileye iyi seneler, Boncuk'a da hususi selamlarımı yolluyorum :)

      Delete
  8. Ben de diyorum ne eksik, kim eksik. Bi şey eksik... Senin dileklerin eksikmiş meğerse yeni yıla girerken. Olur mu ama dileksiz? İyi kötü herkesin bi dileği olmalı mirim? Herkes bi Dilek tutmalı. Sen de geç olmadan tut bak. 4 gün sayılmaz. Hemen tut işte. Hiç bilemiyosan gel beni tut, yine tut. Sevgiler... :)
    Dilek the Mimikli ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahhahhah yaaa yetişebilsem seni tutardım en azından birazcık :D İyi olalım bu sene, aklıma dileyecek başka bir şey gelmiyor, hepimiz iyi olalım.
      Bizden de sevgiler, selamlar :)

      Delete
  9. mutlu yillar fermina:) anca kendine gelenlerdenim, pardon..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mutlu yıllar, iyi yıllar! Ay estağfurullah, ben de söz verdiğim perşembe dönemedim, kendi kendime söyleniyorum evde :)

      Delete
  10. Sen bir şey söylemediğinde bile o söylemediklerinin içinde çok şey birikmiş oluyor ben sabaha kadar üstünde düşünüyorum:)
    Mutlu yıllar mesajjı attım sana ama görmedinnnnnn
    İyi bir yıl olsun, fazlalıklardan kurtulalım, özümüze dönelim sevelim sevilelim daha ne olsun, e sağlık da olsun, dostlar da olsun yeter!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay whatsapp'tan mı attın Tuğba? Kırıcam bu telefonu sonunda.
      Yılbaşı dileklerine bütün kalbimle katılıyorum, çok öpüyorum! Madem son mektubum da eline ulaştı, yenisine başlıyım bari :D

      Delete