January 27, 2015

(2) Çıktığında Radyonun Sesini Açtığım Şarkı

Valla hiç utanmadan şunu koyup gidiyorum, ilk duyduğumda ufaktım, İngilizce filan bilmiyordum. Bir yerlerden sözlerini bulup dinleye dinleye ezberledim.



Geçen sene barbar kocamla arabayla bir yerlere gidiyorduk, radyoda çalmaya başladı. Hiç sekmeden hala ezbere söyleyebiliyormuşum. Kendime şaşırdım ama belli etmedim, kocamın gözleri belerdi. İçimde yer etmiş, ne diyeyim. 5. dakikadan sonraki kısmı elli kollu ve dahi mimikli söylüyorum, umarım trafikte karşılaşmayız.

6 comments:

  1. E umarım karşılaşmayız o zaman. Bak gözümü korkuttun şimdi. Nasıl bi hal alıyosan artıkın... :P
    Sevgiler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gülersin aslında görsen :D Benden de playback'li ve danslı sevgiler.. :)

      Delete
  2. benimde sevdiğim nadir parçalarındandır grubun. pek hayranı sayılmam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu kadar sene sonra hala özeniyorum, saçlarımı yoluk sarıya boyatasım geliyor; ben herhalde hayranı sayılırım :)

      Delete
  3. hiçbir yabancı parçayı baştan sona bilmediğimi fark ettim. sonra türkçe parça biliyor muyum diye düşündüm... ona da net cevap veremedim! kral fm açın bana... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahhahah :D Valla ben de son zamanlarda Bu Tarz Benim'de çalan şarkıları dinliyorum :D

      Delete