January 29, 2015

(4) Repertuarımda Bu da Var / Call Me Maybe

Öncelikle "Ne ayol bu şarkılı meydan okuma?" diyecek olanlar için olayların kaynağına adres vereyim, sonra da bugünün sorusuna geçeyim.

Kirli zevkim olarak nitelendirdiğim bir şarkı seçmem gerekiyor, dirt pleasure yaaağne. İnsan içinde dinlemeye utandığım ama gizli gizli dinlemekten vazgeçemediğim bir şarkı.

15 yaşında bir genç kızmışım gibi pop müzik dinliyorum aslında, Britney Spears falan. Gerçi Britney de kazık kadar kadın oldu, daha yeni kızları oğlanları da o kadar takip edemiyorum ama bir şarkı vardı ki kaçmak isteseydim de kaçamazdım, öylesine çaldı her yerde. Carly Rae Jepsen'in Call Me Maybe'si.

O videoyu koymayacağım, çünkü benim kirli zevkim şarkının bir parodisi. Steve Kardynal bir komedyen, bu aşağıdaki videoyu şans eseri görmüştüm, herhalde 2 sene olmuştur, hala düzenli olarak seyrediyorum, ağlaya ağlaya gülüyorum.

Chatroulette denen, internet üzerinde bir nevi sohbet odasında geçiyor olaylar. Buraya giriyorsunuz, sistem size otomatik olarak başka bir kullanıcıyı seçiyor, birbirinize bakıyorsunuz. Sanırım kedinizi de göstermeniz mümkün, memenizi de; seviyeli sohbet de olabiliyor, olmayabiliyor da. Eveth.

Steve Kardynal, kostümleri ve danslarıyla, rastgele insanların karşısına çıkmış, ortaya da böyle bir video çıkmış. İzlenme sayısı 100 milyon civarıydı bir ara, sonra videodaki oğlanlardan biri mahkemeye vermeye falan kalkmış, onun yüzünü buzladılar. Videoyu yeniden yüklediler filan. Şuraya bırakayım:



O korkunç peruğun altındaki o oyuncu surat, o delirmiş gibi danslar falan beni çok güldürüyor. Ama galiba sevmemin bir nedeni daha var, karşı taraftaki insanların tepkileri. Küçük bir şoktan sonra hemen uyum sağlayıp dans etmeye başlıyorlar, gülüyorlar. Gülüp eğlenen insan görmek hoşuma gidiyor.

Tabii allah bilir kaç yüz kişi çıktı karşısına bu videoyu hazırlamaya çalışırken, berbat şeyler de olmuştur eminim. Ama sakallı bıyıklı bir adamı bikinisiyle dans ederken görünce gülüp eşlik eden birileri var, yemin ederim yaşama sevinci veriyor bana.

Bu yazıyı yazarken sucu geldi, kapının ağzında Kudi'yi sevdi. "Suya zam geldi mi?" diye sordum, "Size gelmedi" deyip gitti. Bitli bir güvercin gibi kırıntı toplayarak ilerliyorum hayatta, beni güvercin edenler utansın.

14 comments:

  1. Ya ama yaaa :"D Sonunda yerde zıplayarak ilerlediği bölümde artık dayanamadım ve haykırdım. Nerden buldun Fermina ya, alemsin :D

    Valla bir itiraf da benden gelsin; ben de pop dinliyorum yeri geldiğinde. Hem de en ergeninden. Çünkü eğlenmeye ihtiyacımız var bu ülkede. Britney'den tut da Kylie'ye kadar. Yenileri bilmiyorum pek ama. Eskileri dinliyorum dinlersem. A bir kirli itiraf daha; Lana Del Rey son zamanlarda en çok dinlediğim yeni şarkıcı olabilir :(( Fazla vurmayın bana olur mu..

    Bizim sucu kediyi görüyor, çatır çatır zammı da geçiriyor :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahhaha ayyy oraya ben de çok gülüyorum, parti exorcisti :D Allah da Steve'i güldürsün, sevaba giriyor her izlediğimizde :)
      Lana Del Rey'i ben de dinliyorum valla, Miley Cyrus da dinliyorum, ilk taşı en günahsızımız atsın :D
      Köpenk ödünç vereyim sana, sucuyu bir de öyle dene, bakalım noolcak :)

      Delete
    2. Ultraviolence albümünden özellikle Cruel World'e bayıldım :( Cyrus değil de şey.. ehem.. One Direction bende oluyor bazen arada (off the record bunlar, kimse duymasın aman :p)

      Valla köpenk de fayda etmeyebilir paragözlere. Artık egzotik hayvanları deneyeceğim.

      Delete
    3. Boyband dedin de, esas kirli şarkım bu aslında, şu anda aklıma geldi.
      http://youtu.be/273eSvOwpKk
      Üstelik 8 senedir filan. Kaç kere arşivimi uçurdum ama bu şarkıya hep gözüm gibi baktım :D
      Ahahhaha ay güldüm egzotik hayvana, timsah o zaman mecburen :D

      Delete
  2. ahahaahha ya allasen böyle vidyoları buldukça bir vesileyle buralara bırak :D rahat 10 kişiye yolladım birlikte güldük, onlar da bir on kişiye yollasa ohhooo :D bi araştırmaya göre karşındaki insan gülümsediğinde ister istemez beyin seni taklide zorluyormuş. o yüzden bunu alışkanlık haline getirmeye uğraşıyorum ben sokakta, orda burda hep gülümseyerek dolanıyorum. kahkaha atarsam da yeri göğü inlete inlete şey ediyorum misss!
    ben bir ara teşekkür ederim, elinize sağlık, hayırlı işler, iyi günler demeye takmıştım. nedense çoğu insan kendisine servis sunan diğer insanları görmezden geliyor. artık servis sunumunda bulunanlar da bunu o kadar kanıksamış ki seni görmezden geliyor. öyle olunca onlarda da buna benzer şaşkınlıklar oluyordu. şükür düzenli gittiğimiz birkaç yer var oraları alıştırdık. ay herkes bi bitli güvercin misali ilerlese buralar hep dutluk olacak da işte elalem uyuz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay o zaman Wrecking Ball videosunu da seyredin, youtube kanalı var, orda olması lazım. Aynı bunun gibi chatroulette videosu o da, en az bunun kadar güzel :)
      Ben herhalde boksuratlı gibi yürüyorum sokaklarda ama delirmiş gibi teşekkür ediyorum, hele de garsonlara. Yaşamam buna bağlıymış gibi bahşiş de bırakırım hep.
      Geçen gün markette kasa sırası beklerken önümdeki kadın uzanıp raftan çöp torbası aldı bir paket. Ben de almıştım aynısından, bok gibi çıktı, anında yırtıldı falan. Dayanamadım kadını dürttüm, kadın sıçradı mirage. Artık nasıl bir hayat yaşıyorsak, bilmiyorum. Neyse anlattım, bu torbalar kötü filan diye, teşekkür etti, başka bir marka aldı. Baktım marketten çıkarken başka bir müşterinin düşürdüğü kağıtları toplayıp veriyor, bir sevindim ki, küçük bir sosyal zincir oluştu diye. Ha tabii bu istisna, yoksa sürekli market arabasını kasaya dayayıp alışverişe devam eden kadınlarla kavga ediyorum. Bir gün biri kafamı donk diye geçirecek o arabalara, o günü bekliyorum :D

      Delete
    2. fermina yüzümdeki kırışıklıkların yarısından sen sorumlusun :D
      ben özellikle belli market şubelerinin kasiyerlerine kılım cebeci kiler bunlardan biri mesela.
      asla bozuk paraları yok sürekli karttan işlem almak istiyorlar kaç defa insanları kuyruktaki başka insanlar önünde mahcup ettiler.
      sinsi sinsi o kasanın boş halini 5 gün kolladım önünden geçip gittikçe sorumlu kasiyere bakın sizde böyle böyle bi durum var markette bozuk para nasıl olmaz diye diye böyle 5e katlandım açıklıyorum. döndü çat diye 3 adım ötede 10 market var gidip oralardan alsınlar efendim dedi.
      peki diyip kuyruğumu kıstırıp çıktım.
      ama böyle ince ayrıntılar insanın ömrünü uzatıyor o bakkal amcanın kapıya çıkıp bugün gazeteni niye almadın bak ayırdım dönüşte al demesi çok fena bir şeymiş mesela çömüp kaldırıma ağlanılası bir durum ^_^

      Delete
    3. Ben de burda Yeşilyurt Sokak'taki Kiler'e gıcığım çünkü manav kısmında assssssssssla biri durmuyor, assssssla. Elinde domateslerle divane gibi marketin içinde dolanıp tartacak birini arıyorsun, dünyanın en tuhaf insanıymışsın gibi yüzüne boş boş bakıyorlar. Gitmiyorum uzun zamandır oraya. Bir Kiler küstahlığı var sanırım.
      Bütün bitli güvercinler birleşsek daha az ağlarız :)

      Delete
  3. Şu videoyu ne zaman izlesem dediğin gibi ağlaya ağlaya gülüyorum :D
    Klip seçimin mükemmel, mükemmel! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahhaha ay bir daha seyrettim şimdi, yemin ederim biraz enerji geldi, kalkıp bir şeyler yapasım geldi :D

      Delete
  4. gülüp eşlik edenleri görmeme sebep olduğun için sen de bana yaşama sevinci vermiş oldun! :)
    çok iyiymiş gerçekten ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben sana yaparım aynısını, bir skype yapmamıza bakar. Sadece bir adet mayom var yalnız, idare ediceksin :D

      Delete
    2. o esnada Koko ve Kudi'nin sergileyeceği figürler geldi gözümün önüne... :)))

      Delete
    3. En çok onlar eğlenir, hiçbir şey anlamadıkları için çok mutlular hep :)

      Delete