January 21, 2015

Dev Sivilce, Bir Hayat Dersi, Bir Küçük Mektup

Geçen ay çenemde beliren dev sivilce, bu sefer yanağımda ortaya çıktı. Yani çok harika bir cildim yok ama 35 yaşındayım yahu ben? Bu ne?

Alnımdakileri boşverin, onlar güneş lekesi. Yıllarca buzağı gibi güneşe çıktım, bunlar her yerlerime yayıldı. Son bir kaç sene Spf 3500 kremler falan sürdüm ama geçmiş olsun artık. Urfa'da bütün gün gölgede çalıştığım halde, tişört üzeri gömlekle oturduğum halde sırtıma sütyen izi çıktı bir yaz. Bunu bildiğim halde neden önlem almadım hiç, bilmiyorum.

Bu ebatlardaki sivilceleri geleneksel olarak, sebebiyet veren şahsın adıyla andık hep. Bu sefer öyle bir şahıs yok, sebep yok. Barbar kocam "Necati" diye sesleniyor, Necati diye biri de yok.

Gene geleneksel olarak, pek şanslı biri değilim. Zaman zaman başıma iyi şeyler geliyor, tecrübeyle öğrendim ki çabucak şükredip yola devam etmek lazım. İyi şeyleri sündürüp eşin dostun yüzüne sıvamamak lazım. Şımardığım anda hayat tokadı çaktı hep. Bunu önemli bir hayat dersi olarak bağrıma bastım, bence bütün doğu felsefeleri de beni destekler bu konuda. (Bilmiyorum hangi felsefeler. Çıbanımla oturuyorum şu anda.)

Buraya kadar okuduğunuz için çok teşekkür ederim, bir yere varacağım, gerçekten.

Dün gece son bakan da hırsız çıkmayana kadar oturdum, meğer dördü de rüşvetçi, hırsız falan değilmiş. Kossskoca meclisten daha mı iyi bileceğim diyerek twitter'dan çıktım, bir süre Bu Tarz Benim tekrarı seyredip yattım.

Uyuyarak kurtulmak mümkün değil tabii, bütün gün kafamda şu fotoğraf vardı. Küçük bir mektup yazdım.



"Merhaba Egemen Bey,

Kusura bakmayın, çıbanla falan girdim konuya ama siz beni anlarsınız diye düşünüyorum, neticede saç ektirmelere kalkışmış, estetik kaygıları olan birisiniz. Ay yok, vallahi bel altından vurmuyorum, kapasitem bu. Bu Tarz Benim tekrarı demişim bakın, google'a "Dev sivilce? Sıkmak istemiyorum" falan yazıp aratan biriyim ki beni en iyi gene siz anlarsınız.

Buralara kadar iyi geldiniz. Yani hala insan içine çıkabiliyorsunuz, insanlar sizinle konuşmaya utanmıyor falan. Bu durum böyle de giderdi, hayatınıza şu ya da bu şekilde devam ederdiniz. Belki unutulurdunuz, sakin emekli hayatı yaşardınız. Bunlar hep olabilirdi. Ama dün gece kaderiniz yol ayrımında durduuu durduuu, siz o zarfı kutuya böyle çaktığınız anda ana yoldan saptı.

Dün gece şansınızı sündürdünüz, eşin dostun yüzüne sıvadınız. Dün gece şımardınız Egemen Bey. Yırttığınızın zaten farkındaydık ama siz yırtmış olmanın rahatlığı ve cümle aleme rezil olmuş olmanın ağırlığıyla sessizce çekileceğinize hormonlu ergenler gibi tepemize çıktınız. Parmaklarınızdan bile küstahlık fışkırıyor.

Artık biliyorum ki önce siz düşeceksiniz. Hatta kimse düşmese bile siz düşeceksiniz. Sizin başına işler gelecek Egemen Bey. Benim küçük bir hayatım var, kul hakkı yemeye kalksam yiyecek durumum yok, o yüzden işte kaldırıma yüz üstü yapışıyorum ya da buzluktan kafama donmuş gıda falan düşüyor. Bana anca bunlar oluyor şımarınca. Yerinizde olmak istemezdim. Yerinizde olsaydım hiç böyle havalara girmez, o oyu atıp Gollum gibi seke seke tüyerdim.

Hayat o tokadı çakar.

Çaktığında haberimiz olsun, öptüm kib bye."

Haydi sizi de öptüm.

25 comments:

  1. Mina bence sen harika bi insansın.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay yok ayol, uyuzun tekiyim. Üstelik Necati var bir de ahahhhahha :D
      Naapıyosun sen acaba aylardır? Keşke bana bir mektup yazsan :)

      Delete
    2. Aylardır ölmemeye çalışıyorum bir de uyuyorum.
      Ben sana aylar önce mektup yazmıştım hatta iki tane herhalde, götümü kaldırıp postaneye gidemedim. Halbuki bölümün karşısında -.- Salaklaştım ben iyice, düzelirsem şaapcam. Beni bu halde görün istemiyorum.

      Delete
    3. O neşeli bere de mi işe yaramıyor? :) İyi madem, belki bahar gelince hepimiz düzeliriz.

      Delete
  2. fotoyu aldım haberin ola sinir oldum sivilce dediğin neki sıkarsın patlar bu herifleri napcaz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence kağıda bastırıp ibret için yanımızda taşımalıyız fotoğrafı :) Valla öbürlerini bilmiyorum ama Egemen'i zor durumda görücez, tam olarak açıklayamıyorum ama çok eminim. Hayat doğal seyrinde giderse eğer, hepsinin elden ayaktan düşmüş halini de görürüz. Daha iddialı şeyler söylemek için Kenan Evren'in ölmesini bekliyorum, hala yaşıyor olması "her fani ölümü tadacaktır" prensibine olan güvenimi zedeliyor.

      Delete
  3. Dördüncü kez yazıyorum yorumumu yine gitmezse beşinci kez de yazarım: ağzına sağlık sivilcenden öperim!

    ReplyDelete
  4. Her ne kadar durumlar mide bulandırıcı olsa da, mektuba ba-yıl-dım! İçimin yağları eridi. :)
    Bu arada sivilceye ad takınca bağ kurmuyor musun, sonra gidince üzülmüyor musun?:))
    Benim gitmeyen bir bezem var mesela, minik bir şey. Tıbbi adı hilusu bilmem ne, öyle bir şey. Bunu duyduğum anda Hulusi diye ad taktım. Seviyorum onu, giderse üzülürüm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olur da bir yerlerde karşılaşırsak Egemenbey'le, yüzüne yüzüne gülermişim gibi geliyor. Bende öyle bir his uyandırıyor.
      Valla işte tez yazarken, hoca arada arayıp geriyordu, o dönem çıkan dev sivilcelerin adı Numan'dı hep. Bir önceki tez sivilceleri gavurdu, Cefri diye sesleniyorduk. Cefri sivilcelerle de yetinmedi, o ara kurdeşen de oldum ahahhha :D Yüzümün ortasında kalın kırmızı bir şerit belirdi, bütün sırtım ceviz gibi kabartılarla doldu. Allahıımmm, evlerden ırak. Hiç üzülmüyorum arkalarından :D Senin Hulusi gibi kendi halinde bezeyle kavga etmem, bağrıma basarım, noolcak :)

      Delete
    2. Oooo gerçekten çok geçmiş olsunn, fenaymış.:/ Bu tezler adamı böyle yapıyorsa yandık, seneye benim de var. :( İnşallah fenalıklar basmaz üstüme. Neyse. Çok geçmiş olsun tekrar, sevgiler. :)

      Delete
  5. Replies
    1. Yemin ederim, başka hiç işim yok zaten, bunu bekliycem.

      Delete
  6. Yorumu gönderemedim mi acaba pehh :( Dün sabah yazmıştım

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu yazdığının aynısından iki tane vardı, başka da yoktu :)

      Delete
  7. Elini cebinden çıkartıp malum yere soksa çok daha tatlı olurdu ya hahhaahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahhahhah ayyy öğürdüm :D Daha isabetli bir hakaret edilemezdi, alnından öpüyorum.

      Delete
  8. Tüh reçete yazmıştım :)
    Benzer bir sivilce ile 4 ay yaşadım bir genel cerrah müşterimiz tavsiyesi ile kurtuldum. Günde 3-4 defa sıcak su ve pamuk ile pasuman. Üzerinde bekletip bekletip çekiyorsun sonra da sıktım :)
    Kozmetik kesinlikle kullanma dedi anladığım kadarıyla sen de benim gibi pek kremle filan işin yok. Dünya para verip tarihlerini kaçırıp çok attım :)
    Bu arada mektup şahane. O sivilcenin irininde boğulsun dilerimmm şu sıfatına ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biraz indi ya Ebru, 3-4 güne gidecek gibi görünüyor. Ama yaparım sıcak suyla pansuman bir dahaki sefere, çok teşekkür ederim. Sıkamıyorum ben bunları, bayılacak gibi oluyorum :D
      Yok valla ya, işte bir yüz yıkama jeli var, bir de nemlendirici sürüyorum. Gözümde arpacık da çıkıyor arada, çıkacağını anladığım anda bir diş sarımsağı ikiye bölüp yanan yere basıyorum. Ertesi güne hiçbir şey kalmıyor. Kazıda aşçımızdan öğrendim bunu, beni mutfakta dizlerinin arasına sıkıştırıp gözüme gözüme sürdüydü ahahhhaha :D
      Adam çok çirkin, çok. İnsanın içi gerçekten de dışına vuruyormuş, çok şaşırıyorum.

      Delete
  9. keşke haberim olsaydı benim de bu mektubu yazdığından , 32 yaşında ve murtaza ile beraber biz de bir kib yazardık altına , hani destek anlamında E. beye , :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay esas bana destek oldu Murtaza ahahhahha :D
      E. Bey'i artık biz kurtaramayız, kader ağlarını örüyor. Zaten oylamadan anladığım, en çok ona gıcık kapıyor kendi partisinin milletvekilleri :)

      Delete
  10. Tam düşündüklerimi yazıyorsun çoğu zaman, üstüne eklenecek bir şey kalmıyor yorum olarak.. Ama ya bu dana (sivilce tabii, sivilceden bahsediyorum) gelip başımıza konarken, bizim hiç mi suçumuz yok, biraz da biz neden olmadık mı buna, bu kadar göz göre göre artık yuh diyeceğim noktayı bile geçti bu iş, bir de pis pis sırıtıyor (sivilce işte ya). Sıkma derler, ondan mı büyüdü bu kadar? Aslında en olgun noktada sıkılınca iyi sonuç verebilirdi belki de ama artık çıbana dönüşünce sıkmak daha da beter eder. Clearasil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok haklısın, iyi besleniyor olsaydık, kirli ellerimizi önce yıkayıp sonra hayatımıza devam etseydik, bunlarla (sivilcelerle yani) uğraşmıyor olabilirdik. Ya da bir tane çıkardı, onu da anında bastırabilirdik. Olgun noktada sıkılsaydı, kendiyle beraber başka devasa sivilceleri de götürecekmiş bu, öyle anladım okuduklarımdan. Sıktırtmıyorlar, sivilce çetesi gibi bir şey var.
      Clearasil olur, ben ergenken bir ilaç kullanmıştım, yan etkileri arasında intihara meyil de vardı, o da olabilir. Biraz meşakkatli ama olabilir.

      Delete
  11. Şu sivilce nanesinin yaşı olmuyor galiba. 50 yaşına da gelsek çıkan çıkıyor :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bütün ergenliğini tek sivilce çıkarmadan geçiren arkadaşlarım vardı, hayat bazılarına daha güzel :)

      Delete