February 20, 2015

(26) Tepelere Doğru Koşalım Genşler!

Zihnin Arka Sokakları'nın yastığına cevaben şu yastığı koyayım öncelikle. Morrissey diyor ki, "Bana üzerinde rüya gördüğün yastığı yolla, ben de sana kendiminki yollayacağım.."

26. günde bana sevgilimi hatırlatan bir şarkı bulmam gerekiyor. Birazdan da evden çıkmam lazım, her yer kar filan, iki ayağım bir pabuca girdi.

"İkimizin şarkıları" kategorisinden ziyade, barbar kocamın şahsi listesinden bir şey seçeyim diyorum.

Ben ergenliğimden 35 yaşıma kadar devam eden süreçte daha tımbır tımbır, daha ağlak müziklere yöneldim. (Bakınız şu yastık mesela.) Ergenlik arkadaşım oğlanlara bakıyorum şimdi, hala aynı şeylere bayılıyorlar. Hatta geçenlerde, onlardan biri olan Merter ve karısıyla buluştuk, gecenin ilerleyen saatlerinde evlerinde tabu mabu bir şey oynamaya kalkıştık. Fekat barbar kocam ve Merter'in "Abi şunu dinlesek ya. Abi bunu hatırlıyo musun?"ları yüzünden bir yere varamadık. Arkada Iron Maiden çalar, daha o gece tanışmış iki adamın gözleri uzaklara dalar, senkronize olarak kafalarını sallarlar.

Müzik, insanları başka hiçbir şeyin yapamadığı gibi biraraya getiriyor. Iron Maiden'ın Kolombiya konseriymiş videodaki. İsteseler dünyanın en kalabalık ordusunu kurup istedikleri yere yürürler valla.



Haydin kaçtım ben. Arkadaşım, Tunalı civarındaki en yokuşlu kafede beni bekliyor, nasıl olacak bilmiyorum. Şimdiden ter bastı. Ankara bende buzda düşme fobisi yarattı, eksik olmasın.

Bere ve atkı takmayı unutmayın, yolda kayıp düşenlere bir el de siz atın. Öptüm kib bay.

4 comments:

  1. Bence de isteseler dünyanın en kalabalık ordusunu kurup istedikleri yere yürürler. Az sonra ben de çıkacağım, çok üzgünüm. İnsanlara doğru müziği dinlet dünyayı yakıp yıkabilirler bence.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sağlimen eve geri geldim, yolda kar tekrar başladı.
      Ay ordu deyince aklıma şu geldi:
      http://youtu.be/EdooYar_A6g
      Hiç olmuyor böyle ordular, halbuki bir olsa dünyaya barış gelirdi.

      Delete
  2. Tespitin o kadar doğru ki.. Ergenlikten bugüne pek birşey değişmiyor bizde. Erkekliğin en güzel yanı belki de bu kadar düz olmamız. Ben diim :D

    Maiden 50%'yi zor tutuyormuş öyle diyorlar.. Valla adamlar istese dediğin gibi ufak bir Avrupa ülkesi büyüklüğünde birşeyler kurabilirler. Marş olarak da Run to the Hills ya da Trooper iyi gider :D İnönü konserinde ben o ruhu hissettim. Birbirini tanımayan binlerce adam omuz omuza hoplayıp zıplıyorduk (çok yanlış anlaşılmaya müsait oldu cümlem ://)

    Doğma büyüme Esat çocuğu olaraktan bilirim o yokuşları. Az düşmedim o yollarda :D Dikkat etmek lazım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay doğru di mi tespitim? Bu oğlanların sadece bir tanesi elektronik müziğe meyletti. Bazıları yurtdışına yerleşti, bakıyorum hala "Hööaaa Sodom konserine gittim!" falan.
      Maiden bıraksın lütfen o %50'yi artık, ben evde artık kumaşlardan bayrak dikerim, bak burada söz veriyorum. Birbirini tanımayan binlerce insanın omuz omuza hoplayıp zıplamasını bu saatten sonra hep iyi bir şeylerin başlangıcı olarak anlıyorum, elimde değil :)
      Kaldırımlar temizdi, belediye çalışıyor anlaşılan :)

      Delete