April 6, 2015

The King is Gone

"Rock'n Roll can never die.
There's more to the picture
Than meets the eye.
Hey hey, my my.

Out of the blue and into the black
They give you this but you pay for that.
And once you're gone,
You can't come back,
When you're out of the blue
And into the black.

The king is gone
But he's not forgotten.
Is this a story of Johnny Rotten?
It's better to burn out
Than to fade away,
The king is gone but he's not forgotten.

My my, hey hey
Rock'n Roll is here to stay.
Hey hey, my my
Rock'n Roll can never die."




4 comments:

  1. "(Fermina) Daza is gone
    But she's not forgotten.
    Is this a story of Gabo Marquez?
    It's better to read posts
    Than to fade away,
    The queen is gone but she's not forgotten."

    Yani şair diyor ki, Fermina'nınbahçıvanlık konusundaki feedbacklerini merakla bekliyoruz efendm. Tontonlar gerçekten var mıymış ? (Bu da Şirinler var mıymış gibi oldu ya nese) :D :D

    Zaten Neal da burda okumamıştı Hey Hey My My'ı :(( O kadar böğürdü millet.. Teheeeey.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay yemin ederim duygulandım ahahhahha! Tontonlar'ı henüz bilmiyorum, ay sonunda başlıyor kurs ama düzenli olarak bildiricem tabii bahçevanlık dünyasından :D
      Okumasın bence bunu, insanın içine oturuyor. Sözlerine bakınca sanırsın ki umut verecek, vermiyor.
      Annemin arkadaşları gelecekmiş, kek ısmarladı, sabah kalkıp yaptım, şimdi götürücem. Kredi kartıma para yatırıcam çünkü bir yerlere kedi-köpek maması almam lazım. Bu ayın dergilerini alıcam. Domates tohumlarını ekmeye başlıycam bugün. Bir de Gebze İşçilerin Birliği Derneği'ne kitap kargolıycam ama kitaplar barbar kocamın arabada kaldı, araba nerede bilmiyorum. Bak sesim çıkmıyor ama her türlü anarşi, kaos, kek falan mevcut :D

      Delete
    2. Tesadüfün böylesi şu an tam bu şarkıyı dinliyordum yazının gördüm :) sonra gone man yazınca bi an bi panik oldum eyvah dedim neil amcayı da mı kaybettik neyse farkettim şimdi sakinim :D

      Delete
    3. Aaaa ay gerçekten öyle anlaşılıyor! Aslında Kurt Cobain'e selam çakayım demiştim sessiz sessiz, kaş yapayım derken göz çıkartmışım :D

      Delete