April 30, 2015

Yarın Naapıyorsunuz?

Yarın meydanlarda görüşür müyüz? Hazır mıyız?

Bakın ben vallahi en ödleğinizim, bütün arkadaşlarım şahit, taksilerle kaçmışlığım, çıkmaz sokaklara koşmuşluğum, "Ay küfretmeyin çeviğe, kafamızı kıracaklar!" diye ağlaşmışlığım var. Ama yarın 1 Mayıs. Yarın arkadaşlarımla, neşeyle sokağa çıkacağım. Çıkmazsam aklımı kaçırırım.

Çünkü madenlerde ölüyoruz, çünkü fabrikalarda ölüyoruz, çünkü 16 yaşında çocuklar ölüyor fabrikalarda. Ağzımızı açınca ölüyoruz, sokağa çıkınca ölüyoruz, çocuklar ölüyor, katırlar ölüyor, üç kuruşluk işlerde ruhumuz ölüyor, üç kuruşluk adamlar ruhumuzu öldürüyor. Devamlı biz ölüyoruz. Çünkü bizi insan yerine koymuyorlar. Biz, o bir avuç açgözlü hırsızdan daha önemliyiz, her birimiz, daha önemliyiz.

Bakın mesela, eski Gençlik ve Spor Bakanı ne demişti, 1 Mayıs 2013'te:


Suat Kılıç nerede bilmiyorum, biz hala buradayız. Hayatın biraz adaleti varsa, bu adamın hayatının en azından bir döneminde kol gücüyle çalışması, asgari ücretle ev geçindirmesi falan gerekiyor. Ama tabii nerede böyle ilahi tokatlar.

Bu yüzden biz sürekli ses çıkarmak zorundayız. Çıkarmayanlar için de çıkarmak, kolkola girip yürümek zorundayız.

Ankara'da öğlen 12:00 civarı tren garında toplanılıyor, oradan Sıhhıye'ye yürünüyor. Akabinde olaylar, olaylar.

Siz CNNTürk'ü dinlemeyin, onlar bize hep yalan söylüyor.


4 comments:

  1. Birazdan annemle gerekli Halk evi toplantısına gidip gerekli konular konuşulacak. (Arada bir annemin fazla makyajlı ablalara ne biçim solcu bakışını yakalayıp anne diye kendime döndürmem lazım)
    Sonra yarın sabahtan yine Sarıyer'de buluşulup, gaz yiyebileceğimiz yegane mekanlara.
    Az evvel iş arkadaşım "Yarın eyleme gidecek misin Aylin " dedi. "Eyleme değil ama bayram kutlamaya gidiyorum zira SGK'mı yatıran sensin "dedim.
    Hayata ve kendime dönme günüm ilan ediyorum yarını.
    Seni de özledim. Annemin de çok selamı var.
    Kudi ile Koko'yu da patilerinin üstünden öperim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaşasın "Anne.." diye kendimize döndürmemiz gereken anneler! :)
      Benim de bütün planım gaz yemeyecek şekilde kutlamalara iştirak edebilmek ahahhhaha :D Gerçi farketmiyor, geçen sene de kuzu gibi gösterilen meydana gittik, sonra bira içerken başımıza gelmeyen kalmadı. Öfff.
      Annene çok selam, ben de özledim. Köpenklere de iletiyorum şimdi pati üstü öpmelerini.

      Delete
  2. Yarın ben tv ye bakacağım o zaman belki görürüm seni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tamam o zaman, ben de kamera görürsem el sallarım :D

      Delete