October 8, 2015

Patlayan Kumbaram / Kirazlı Çorap / Medet Ya Ali

Buradan Başkent Gaz A.Ş.'ye seslenmek istiyorum, ocağıma incir ağacı diktin.

Bir süredir faturaların altına "TC kimlik numaranız sistemimize kayıtlı değil, öptük kib bye" diye mesaj bırakıyorlardı. Kayıtlı değil tabii çünkü abonelik eski ev sahibinin adına. Adeta bir eski sevgili vızıldamasıymış gibi duymamazlıktan geldim.

Ta ki bu ayın faturasında "GAZINIZI KESERİZ!" tehditini görene kadar. Çeşitli fotokopiler çektirerek yola koyuldum. Tecrübeli bir TC vatandaşı olarak yanıma kumbaramı da aldım. (Gerçekten bir kumbaram var, para biriktiriyordum bir süredir.)

Bütün tecrübeme rağmen abone bok püsür bedeli olarak 443 lira ödemeyi beklemiyordum. Bütün kumbaramı boşalttığım yetmedi, bir de cebimden 50 lira eklemek zorunda kaldım. Merkezi sistemle ısınıyor olsaymışız 87 lirayla yırtacakmışım, kombili evlere biçtikleri bedel buymuş.

30 yaşındaki kombimizi söküp Başkent A.Ş.'nin önüne fırlatasım var. Aç gözlü insafsızlar.

Dünün tek güzel şeyi Sevda'nın bana aldığı çoraplar oldu.


5 tanesi 5 liraydı, üstelik parfümlüymüş. İşportanın gözünü seveyim. Tamir edilemeyecek kadar patlak çoraplarımı atabilirim artık. "Alışveriş yapmama senesi" arkadaşlarımın da desteğiyle 10. aya kadar gelebildi.

Çoraplardan Nobel'e geçtiğime ben de inanamıyorum şu anda ama geçiyorum vallahi, Aziz Sancar'la o kadar gurur duydum ki gözlerim doldu haberleri seyrederken. Kanser çalışıyor ama acaba tam olarak ne yapıyor diye aranırken facebook'ta şunu gördüm.


Biliyorum bu "Aziz Sancar Türkmen midir, Kürt müdür, Arap mıdır" tartışmalarının yanında çok zararsız kalıyor ama o kadar saçma ki ayaklarım büzüştü. Aziz Sancar eminim ki biz facebook'ta paylaşmasak da çalışmalarına devam edecek ve milyonlarca insanın hayatını değiştirecek. Adam Nobel aldı yahu. Keşke bu kadar lüzumsuz şeyleri üretip yayacağımıza mesela "Acaba Türkçe'yi doğru yazabiliyor muyum?" diye kendimize dönsek. Ya da Aziz Sancar'ın çalışmaları tam olarak neyi hedefliyor, bir okusak filan.

Aziz Sancar maalesef bizim değil, North Carolina Üniversitesi'nin profesörü; biz hastalığın, sağlığın, trafik kazalarının, iş cinayetlerinin allahın takdiri olduğu bir ülkede yaşıyoruz. İyice moralinizi bozduysam gidiyorum ben. Evdeki halıları kilimleri yıkamaya ve tamire vermiştik, yıkamacı Medet Bey biraz önce arayıp toplam fiyatı söyledi, biraz da o fiyatı düşünüp ağlayacağım.

Ekim ayı, ne istiyorsun benden anlamıyorum. Sıradaki videoyu Medet Bey'e hediye ediyorum.



11 comments:

  1. biz de elektrikten çok pis kazık yedik. aldırıverelim üzerimize dedik, bam! 140 tl.
    Aziz Hoca gözlerimi yaşarttı, ne mutlu. Türkiyede doğmuş okumuş o ayrı da aklım yettiğince çalışmalarını okudum, çok heyecanlandım, duygulandım. insan olduğu için, insanlık için çalışan bir insan olduğu için gönlümün desteği onunla ve ekibiyle. ne mutlu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh oh 140 da okkalıymış. Ben bu evden tabutla çıkarım artık, bir kere daha yapamıycam bunu :/
      Ay ya valla babam almış Nobeli gibi sevindim, gurur duydum ben de. Dün gece CNNTürk'e bağlandı, iki cümleyle özetledi çalışmalarını, kansere çare bulunacak dedi. Daha ne desin di mi.

      Delete
  2. Aziz hoca twitterdaki yorumları okusa herhalde ödülü iade ederdi. Bu arada benim çok hoşuma giden bi twiti de buraya yapıştırmak isterim

    @PEKSEVMEM: -Abi bak ağzımla kuş tuttum.
    +Kürt müsün Türk mü? Onu de önce.
    -Abi kuş var ağzımda çok konuşmıyım. Kaçar maçar şimdi:/


    Ha bir de jaluzi şeklindeki ham keten perdelerimi ben beceremem keten zor iştir hem takması çıkarması da bir uzmanlık bu perdelerin diye aldığım perdeciye söktürttüm temizlettim taktırdım çok muazzam zor işlik olduğu için 350 tlmi aldılar ve şu anda hem çekmiş hem de 2 tanesi birbirinin yerine takılmış perişan perdelerimde oluşan gediklerden karşı evi rahatça görebiliyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay güldüm twite ahahhhahha :D Off ne acıklı bir yandan da.
      Bak görüyor musun, seni cebren ve hile ile karşı evi gözetlemeye sevketmişler, bir de üstüne 350 liranı almışlar. Medet Bey ve halı tamir ustası da beni yerleri streç filmle kaplamaya sevkediyor. Ama bir düşün, kirlendikçe kaldırır yeniden kaplarım, bence çok iyi fikir.

      Delete
  3. Ah canım geçmiş olsun , ya ona ya buna habire para alıp duruyorlar ! Çorapların hayırlı olsun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa teşekkür ederim, resmen çantamı gasp etmişler gibi hisler yaşıyorum :/ Ama çoraplar iyi oldu :)

      Delete
  4. Faturadaki "Lütfen arka sayfayı okuyunuz" ibaresi çok ilginç ya. Arkayı çevirince "üff nse çk meşglsnz glba ödmyrsnz .s.s" yazacak sandım :D Ahahaha

    Üzümlü çorap :)

    Daha çok çalışsın Aziz Bey, çünkü bu millet insanları kanser etmeye devam edecek. Bu onurdan bile milliyetçilik devşiren insanlarız. Yok Kürtmüş yok Türkmüş. Saat başı wikipediayı açıyorum, adamcağız bir Kürt oluyor bir Türk. Ha bir ara da Arap'tı. Millete inat Zimbabweli falan çıksaydı keşke. Öfff. Gene bu ülke leş koktu ya. Hiçbirimiz akıllanamıyoruz. Sevinçli günde bile kokmayı başardılar ya ne diyeyim ki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahhahhaha :D Ve hala arka sayfayı okumuş değilim ben. Keşke Başkent Gaz beni bıraksaydı, dönersem zaten hep onun olurdum, gidersem zaten hiç abone olmamışçasına...
      Hem üzümlü hem kendinden parfümlü. Bir ihtimal de kanserli çorap :)
      Ay evet ya, belki de haketmiyoruz böyle sevinçli şeyleri. Sonra kendimi teyzeler gibi "İyi ki gitmiş adam memleketten, burada kalsa bırak Nobel'i, çalışmalarına kaynak bile alamazdı" derken buluyorum. Üzülüyorum.

      Delete
  5. Başkent Gaz'a attığının tokadın sesi buradan yankılandı dicektim, bu sefer değilmiş :) Geçmiş olsun, ben de İGDAŞ'a 3 sene önce 300 lira baydım, üyelik bedeli, depozito bilmem ne, geri alabiliyor muyuz bunu diye sordum, memur gülüp hayır demişti. Boynu büküklerde baş rolüz. Espirili kartınız da yola çıktı. İyi günler dilerim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ama yazdım küçük defterime, o tokat elbet atılacak ahahhhaha :D Kendime gelemiyorum gerçi, çok fena içime oturdu. Gözüm yollarda bekliyorum kartımı <3

      Delete
  6. Ya benim kazıklanma hikâyem yok şu an çok üzülüyorum. Nobel olayıyla da hiç ilgilenmedim çünkü ilgisiz ve malım galiba. Okusam anlar mıydım acaba? Bence anlardım anlamazsam okuldaki genetikçileri sıkıştırırdım, bari bi bakayım. :( Yalnız cidden kaynak bulamazdı yüksek ihtimal.

    Çoraplar çok güzel.

    ReplyDelete