April 23, 2016

(12) Yayayım Ben

İlk arabam neydi? Şu anda ne kullanıyorum?

Hiç arabam olmadı, ehliyetim de yok zaten. Yürüyoruz biz danalar gibi.


Bağzı otobüslere de biniyorum, olmadı yolcu ediyorum.


Çoğu zaman dolmuşlar var.


Çarşamba günleri okula taksiye gittiğimi farketti çocuklar, "Size ne yahu allah allah?" dedim, dinletemedim. Sabahları arka sokaktan bir steyşın Kartal ile alıp öğleden sonra bir BMW ile eve bırakıyor kurban olduklarım. Her şeye ağlayasım var yemin ederim, her şey içime oturuyor, sonum hayırlara çıkar umarım.

6 comments:

  1. Tüm otobüsler bizim, arabaya ne hacet :) Arkadaşlar halime acıyor bazen, sürekli metro otobüs yaptığım için.. Sizin çocuklar gibi bırakıyorlar beni. İki üç gün önce evden çıktım durakta bekliyorum, Kızılay'a ineceğim, komşu geçti önümden arabayla durdu aniden, geri vites, beni aldı. Hem de yolunu uzattı. O kadar gerek yok X Hanım dedim olmadı.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya valla aslında en akıllıca iş böyle topluca seyahat etmek şehir içinde, carpool usulü. Gerçi toplu taşıma benim işimi görüyor, hiç sıkıntı çekmiyorum şehir içinde. Bu son zamanların sıkıntısı, her şeyi Kızılay'dan geçmeden yapmaya çalıştığım için biraz kangren oldu seyahatlerim.
      Arabam olsa herkesi alırdım yollardan, çok büyük sevap :)

      Delete
  2. Bazen diyorum acaba kullanmayı bilse miydik... Alır başımızı giderdik. Sonra diyorum bok giderdin. :)) böyle içlerimle tartışa tartışa kullanmadan göçmeyi başarıcam galiba. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay ben gene bir hareketlendim, ehliyet mi alsam diye. Bak yazın çok işimize yarardı, trafik oluyor kızım pazar günleri, dolmuşlarda ter içinde insanlara yapışıyorum :/ En son sizden dönerken bir de panda gibi yanmışım, pembe desenli. Çok acıklıydı halim Urla dolmuşunda ahahhahha :D

      Delete
    2. Valla ehliyetim olsa, anca mutfaktan oturma odasına giderdim.

      Delete
    3. Ay ne güzel dedin ha valla. Telefonuma şu adım sayan app'lerden indirmeye kalktım, sonra da bir 15 dakika ağlaya ağlaya güldüm ahhahhaha :D

      Delete